Hakutulokset

  1. Enine

    Mitä ihmettä pitäisi tehdä, jos epäilee työkaverillaan olevan hoitamaton bipolaaritauti?

    Mutta vielä: Sinä et ole vastuussa kenestäkään, et varsinkaan työkaveristasi. Tilanne ei ole sinun hallinnassasi, eikä sinun TARVITSE tehdä yhtään mitään. Sinulla on oma elämäsi ja omat ongelmasi. Niin, et ole vastuussa etkä velvollinen viemään asiaa pidemmälle. Jos kuitenkin tahdot ja jos...
  2. Enine

    Mitä ihmettä pitäisi tehdä, jos epäilee työkaverillaan olevan hoitamaton bipolaaritauti?

    Sairastan itse kaksisuuntaista mielialahäiriötä, joten tunnen pakottavaa tarvetta kommentoida edes jotain, vaikkakin mieleni on aivan tyhjä. Tilanne on tosiaan todella vaikea. Nimenomaan erityisesti kaksisuuntaista mielialaa sairastava on juurikin "sairaudentunnoton", eikä maniaa tai hypomaniaa...
  3. Enine

    Kasvisruokaa vieraille?

    Meille on tulossa viikonloppuna vieraaksi keskiluokkainen pariskunta, joille pitäisi nyt hätäisesti keksiä jokin suhteellisen helppo menu. Meillä ei koskaan olla tehty kasvisruokia, salaatit toki onnistuvat ja sellaista tulee olemaan, mutta jokin lämmin ruokakin täytyisi saada pöytään...
  4. Enine

    Facebook-sivupalkin "viimeisimmät tapahtumat"-palkki takaisin!!

    Eiku hei, minkä "sovelluspalkin"?
  5. Enine

    Facebook-sivupalkin "viimeisimmät tapahtumat"-palkki takaisin!!

    Voi, muistan kyllä että näin oli, mutta nyt on tyhjästä paha nyhjästä. : /
  6. Enine

    Facebook-sivupalkin "viimeisimmät tapahtumat"-palkki takaisin!!

    Niinpä. Oudointa on se, että alussa mulla se oli, mut sitten katosi.
  7. Enine

    Facebook-sivupalkin "viimeisimmät tapahtumat"-palkki takaisin!!

    Tiedättehän Fabon keskustelupalkin yläpuolella reaaliaikaisesti päivittyvän listan viimeisistä kavereiden tapahtumista? Minulla oli se vielä jokunen aika sitten, muttei enää! Saako sen mitenkään taas päälle..? :(
  8. Enine

    KUOPIOLAISET! Ilmainen pysököinti Kuopiossa?

    Jes, thanks! :)
  9. Enine

    KUOPIOLAISET! Ilmainen pysököinti Kuopiossa?

    Mihinkäs saa Kuopion keskustan lähehettyvillä jättää auton parkkiin ihan yötäpäivää? :)
  10. Enine

    Hampaiden valkaisu - hinnat yms?

    Kiitos! Alan itseasiassa kääntymään nyt noiden tuotteiden puoleen. Pitää tutustua myös tuohon denivittiin! :)
  11. Enine

    Hampaiden valkaisu - hinnat yms?

    Muilla kokemuksia WhiteStripeista? :)
  12. Enine

    Hampaiden valkaisu - hinnat yms?

    Jees, kiitos! :) Mitä näistä tuotteista tilaat? Valloittava hymy - ISoSmile
  13. Enine

    Hampaiden valkaisu - hinnat yms?

    Moi! Onko kellään kokemusta hampaiden valkaisusta? Missä niitä tehdään ja mihin hintaan? TAI: onko (halpis)"tuotteet" toimineet? :)
  14. Enine

    Viihteellisiä kirjoja filosofiasta?

    Muita kellään? :)
  15. Enine

    Viihteellisiä kirjoja filosofiasta?

    Jes kiitos! Käyn kirjastossa eka tsekkaa! :)
  16. Enine

    Viihteellisiä kirjoja filosofiasta?

    Pieni siskoni on kiinnostunut filosofiasta, ja olen suunnitellut ostavani hänelle jonkun kivan, helppolukuisen kivan filosofian kirjan joululahjaksi! Sofian maailma ollaan jo luettu, mutta olisiko kellään jotain vastaavaa ideaa? Vähän on tyttö kasvanut tuosta, joten saisi olla aikuisillekin...
  17. Enine

    Korvaako sinulla määrä laadun, vai laatu määrän?

    Mutta mummohan neuloo niitä villapaitoja sellaisella ilolla ja vimmalla, että kallilla langalla ei jäisi perinnöksi mitään muuta kuin niitä (laadukkaita) villapaitoja.
  18. Enine

    Korvaako sinulla määrä laadun, vai laatu määrän?

    Minä olen kaikkea muuta kuin nirso. Mikään muu ruokakauppa ei käy kuin S-ryhmän putiikit, ja sieltä lähtee mukaan käytännössä ainoastaan sateenkaarituotteita, jopa Rainbow-kahvin kelpuutan, mutta esimerkiksi Valintatalon halpiskahvi on niin kuvottavaa, että sen tilalle jopa minä suostun ottamaan...
  19. Enine

    Miten sanot?

    Koskkee, meen nukkummaan. (25v.)

Yhteistyössä