Hakutulokset

  1. T

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Hei taas! Toivuin sokerirasituksesta eilen puoleen paivaan mennessa. Ehdin kylla jo miettia, olenko tosiaan saanut samaan aikaan jonkun taudin, mutta ilmeisesti en, kun muillakin on ollut vastaavia kokemuksia. Hyva, etta selvittiin! :) Minakin olen karsinyt unettomuudesta: milloin mies on...
  2. T

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Mun piti tulla tanne paivittelemaan sokerirasitustestia. Tein sen eilen. Itse testi meni ihan OK: sain nieltya koko sokerilitkun kakistelematta, eika muutenkaan olo ollut hullumpi. Veriarvot oli hyvat. Heti kun paasin klinikalta, mulle tulikin huono olo - ihan kuin olisin ollut krapulassa...
  3. T

    Toukomurut 2014 ~ Helmikuussa

    Moikka! Mun mahassa on myos paljon elamaa, mutta kylkiluut on toistaiseksi sailyneet potkuitta. Tuntuu, etta vauva tykkaa enemman tehda voltteja kuin monottaa. Mun mahassa varmaan on tilaakin - vyotaro on paisunut tosi paljon! Voin vain toivoa, etta se on viela normaalin mitoissa. Talla...
  4. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Ihan vastoin teidan ohjeita luin eilen ketjun sektion aiheuttamista komplikaatioista. Ei ollut kivaa luettava - ei sektiotakaan mulle! Kehitin illaksi hysterian, joka meni niin pitkalle, etta rauhoituin. :) Nukuin jopa yon hyvin. Ihmeellinen on ihmismieli. Mun kammoon vaikuttaa eniten omat...
  5. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Kiva, HyakkaysVaunu, kun pidat ylla listoja. Listaan voisi paivittaa, etta meille on tulossa tytto ja etta synnytan OYSissa, vaikka he eivat viela sita tieda. Mulla on mennyt viime paivat synnytyspelon kourissa. Olen haalinut kaikenlaista informaatiota, itkenyt useaan otteeseen, harkinnut...
  6. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Mulla tuli eilen tayteen 22 viikkoa. Tuumailin sita onnellisena tyomatkalla, ja saman tien mulle iski paalle totaalinen synnytyskammo. Olen lueskellut netista paivan mittaan synnytysjuttuja, eika ne helpota asiaa millaan tavalla, pain vastoin. En varmaan nuku ensi yona, tai ehka viikkoon...
  7. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Kiva kuulla! Mun mies on espanjalainen. Parasta olisi, jos han puhuisi vauvalle espanjaa ja mina suomea. Mun kauhukuvana on, etta loppujen viimein meidan kotikieleksi jaa kuitenkin ns. huono englanti, eika beibi opi yhtaan kielta kunnolla.
  8. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Plitsis, mekin asutaan viela ulkomailla. Kun lukee naita juttuja, suomalainen systeemi tuntuu tosi selkealta. Mun nykyisessa asuinmaassa ei ole todella tarjolla edes rakenneultraa. Lahto on kuitenkin edessa helmikuun lopussa, jolloin me muutetaan Suomeen. Sitten paasen jopa neuvolaan...
  9. T

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Hejssan! Minttumari*, onnea liikkeista! :) Mun joulu oli kiireista aikaa. Ehdin vain valilla hatailemaan sita, etta vauva ei enaa liiku. Toisaalta olin koko ajan niin menossa, etten muistanut sita koko ajan tarkkaillakaan. Eilen sitten sankyyn mennessa keskityin mahan tuntemuksiin ja sain...
  10. T

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Mun piti tulla tanne raportoimaan, etta kun asken lukemisen ohessa tokin ajankuluksi mahaa, sain ihan varmasti vastaukseksi potkusarjan. Jee! Nimista, meidan vauvelin isa ei ole suomalainen. Han on melkein tapaamisestamme lahtien tehnyt selvaksi, etta han haluaa tyttaren nimeltaan Alexandra...
  11. T

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Heissan! En ole aikapaiviin tanne kirjoitellut. Meillakin oli rakenneultra viime viikolla. Tein sen vahan tavallista aikaisemmin, 17+4, kun olimme ulkomailla ja taalla mun asuinmaassa ei rakenneultraakan voi tehda. Vauvasta ei loytynyt moitittavaa! Ja se on tytto! :) Olen keskimittainen ja...
  12. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Moikka! Olen lueskellut taalla teidan juttuja, mutta paivittaminen on jaanyt vahemmalle. Me kaytiin maanantaina ultrassa. Taalla on niin huonot laitteet, etta erotin vain hyvalla tahdolla vauvelin paan, mutta laakari naki ruudulta jopa posken ja vartalon. Meilla on nyt siis menossa 11+3. Me...
  13. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Mittumaari*, OK, alan soitella. Onneksi mulla jo on Kelan paatos siita, etta kuulun Suomen sosiaaliturvan piiriin. Taalla on myos ruotsalainen klinikka, jota kasittaakseni kaikki skandinaavit kayttavat. Ehkapa nauvolakaynnit hoituu siella. Mulla on jatkuvasti olo kuin olisin pienessa...
  14. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Mun olisi tarkoitus palata Suomeen tai ainakin Eurooppaan maaliskuun alussa. Eli siihen rajoille se menee! Tanne en ihan varmasti jaa synnyttamaan. *kylmia vareita* Suurin osa taalla asuvista ulkomaalaisista kuulemma kay kromosomitutkimuksissa joko kotimaassaan (kaukana), Dubaissa tai...
  15. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Hei! Huutelin jo tuolla vanhassa ketjussa, mista minut ystavallisesti ohjattiin tanne. Kavin eilen ensimmaista kertaa laakarissa ja kuinka ollakaan, ultrassa sykki pieni sydan! Raskaus on jo viikolla 7+2, mika tarkoittaa sita, etta viime kierto oli elamani lyhyin. Jannittaa ja edessa on...
  16. T

    ~~Toukomurut 2014~~

    Hei! Ilmoittaudun mukaan tahan ryhmaan! Kavin tanaan ekaa kertaa laakarissa. Asun ulkomailla (siksi tekstissa ei ole ä:n ja ö:n pisteita, pahoittelut) ja laakari aluksi tuumasi, ettei heidan laitteillaan viela nay toimiiko sydan vai ei. Vaan siella se sykki! Raskaus olikin jo viikolla 7, mika...

Yhteistyössä