Hakutulokset

  1. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Viimein minäkin jaksan tänne kirjoitella tarinaa... Tyttölapsi syntyi 25.10. jo, mutta alku meinasi olla hieman hankalaa... Tytölle tuli joku infektio heti syntymän jälkeen, oli hyvin itkuinen, rauhaton ja käsittelyarka ja tulehdusarvo lähti nousemaan. Syntymästä seuraavana aamuna tyttö otettiin...
  2. T

    Uudistukseen liittyvät ruusut ja risut

    Olen kirjautunut sisään, mutta en voi hakea hakusanoilla mitään, saan vain viestin ettei minulla ole käyttöoikeuksia. Ilman kirjautumista ei myöskään voi hakea mitään keskusteluista. Joku muukin on tästä tänään huomautellut, onko asia tiedossa ja korjauksen alla?
  3. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Moi taas ja onnea kaikille vauvan saaneille, pitkän odotuksen jälkeen! :hug: Täällä ollut hieman hankala olo muutaman pvän. Lauantaina tuli hieman jännitystä elämään, kun heräsin aamulla noin kuuden maissa kovaan, pantamaiseen ylävatsakipuun ja ylösnoustessa päänsärky alkoi. Ei muutakuin...
  4. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    clearbrook Suuresti onnea tytöstä, viimeinkin se tapahtui! :hug: Täällä edelleen odotus jatkuu, eilen taisi tulla isompi pala limatulppaa, pikkuhousunsuojaan oli ilmaantunut sellainen pikkurillin kynnen kokoinen, hyllyvä hyytelömäinen palanen, joka ei kyllä millään muotoa voinut olla...
  5. T

    Mammakavereita Kuopiosta?

    Täällä kans yksi Kuopiossa asuva tuleva äiti, jolla esikoinen tuloillaan, LA sunnuntaina =) Kiva kyllä olis saada sitä vertaistukea ja mahdollisesti enemmälti porukkaa kasaan!
  6. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Huomenta vaan! Täällä ollaan edelleen yhtenä kappaleena. Päivittäin tulee yksittäisiä supistuksia, ei niinkään kipeitä vaan kuukautiskiputyylisiä ärsyttäviä tuntemuksia, jotka aina alkaa tuolta istuinkyhmyjen seudusta ja nousee mahalle. Öisin saa jotenkunten nukuttua, joinain öinä kuitenkin...
  7. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Ensimmäistä kertaa tällä foorumilla lueskelemassa ja ajattelin nyt kirjoittaa myös itse. Esikoinen siis olisi tulossa, la 20.10. ja tyttöä odotetaan. Raskausaikaa on varjostanut raskausajan diabetes, joka on onneksi ollut kurissa pelkällä ruokavaliolla. Kova sukurasite diabetekselle olemassa...
  8. T

    Lokakuussa laskettu aika Kuopion alueella?

    Onkos täällä muita Kuopiossa/lähialueilla asuvia, joilla on la nyt lokakuussa? Joko olette synnyttäneet vai onko tilanne vielä edessä? Itsellä la 20.10. ja olisi mukava jos löytyisi muita "kohtalotovereita" kavereiksi tai tapaamisiin vaikka.
  9. T

    Yksinäinen äiti etsii ystävää Pohjois-Savon alueelta jakamaan surut ja ilot

    Mistä päin Pohjois-Savoa olet/olette? Täällä yksi(näinen) Kuopiossa asuva leidi, jolle esikoinen tulossa ja tuntuu, että uudet samanhenkiset ystävät tervetulleita!
  10. T

    Kuopio!!!

    Täällä yksi Kuopiossa asuva esikoistaan odottava ottais mielellään vastaan uusia tuttavuuksia! La aivan lähettyvillä ja ennen esikoista perheeseen kuuluu minun lisäksi mies.

Yhteistyössä