Hakutulokset

  1. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä kans alkaa motivaatio hiipumaan ja syytän kyllä siitä suoraan tätä syksyä ja alkanutta pimeyttä, joka vaan lisääntyy koko ajan eikä se yhtään ainakaan lohduta! Joka syksy/talvi sama homma, antas mieluummin vasemman jalkansa ku lähtis ulos, ei oikeesti vaan jaksa. Luojan kiitos syöminen...
  2. E

    ~~ Elokuun ihmeet 2013 ~~ Ensimmäinen vuosi

    Pikkumuru tänään 10vk <3 yhdyn tieti sinuun, aika menee ihan älyttömän nopeaa! Toisaalta tietenkin kiva mutta sit toisaalta ei.. Pikkunen sai jostain ihan hirveän nuhan ja on ollu tosi itkunen nyt viime päivät. Nenä ihan tukossa ja oon yrittäny välillä suihkutella suolaliuosta sieraimiin mut...
  3. E

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä kaipailisi tuore laihduttaja vertaistukea :) Synnyttänyt olen 9vk sitten ja paino on pudonnut siitä 22,6kg. Synnytyssaliin jäi noin 5kg. Tavoitepainoon olisi matkaa vielä 23,9kg. Gramman tarkkaa hommaa ;) Taustoista voisin kertoa sen verran että olen ikäni ollut pullukka, sittemmin...
  4. E

    Yh parisuhteeseen? - kysymyksiä yksinhuoltajille

    Mistä te yksinhuoltajat olette löytäneet uuden kumppaninne? Miten miehet yleisesti ovat suhtautuneet lapseenne/lapsiinne ja sinuun yksinhuoltaja äitinä? Entä lapsi uuteen puolisoosi? Onko parisuhde haastavampi yksinhuoltajana kuin mitä olisi vaikka sinkkuna? Millaisia vaikeuksia/ongelmia on...
  5. E

    ~~ Elokuun ihmeet 2013 ~~ Ensimmäinen vuosi

    Ei ole tunnustanut vielä mutta se on edessä seuraavalla lastenvalvoja ajalla, jossa sovitaan ilmeisesti myös ne elatus ja tapaamisjutut. Ja huoltajuus on ainoastaan mulla ja niin haluan sen myös olevan jatkossakin. Ja niin me varmasti sovitaankin kaikki kirjallisesti, helpointa varmasti niin...
  6. E

    Raskauskilot pois - lähdetkö mukaan??

    Täällä kans painoa pudottava mamma! Esikko nyt 2kk ja raskauden aikana tulleet 11,5kg on lähteny + 10, 8kg eli yht. 22,3kg. Tavoitteena olisi pudottaa vielä 24kg koska tuota ylimääräistä sen verran vielä löytyy. Takaraja voisi olla juhannus 2014 :) Tällä hetkellä täysimetän, syön...
  7. E

    Millaisia ihmisiä sinun on vaikeinta sietää?

    Sellaisia jotka ruokkivat omaa egoaan muitten ihmisten haukkumisella, vähättelyllä, puhuvat siis koko ajan pahaa jostakusta, ihan sama kenestä. Tähän liittyy myös tietenki sit ylimielisyys, ei kunnioiteta muita, pidetään itseään muita parempana.. Muitten ihmisten ajatusten/tunteiden/tekemisten...
  8. E

    YH-äitejä/isejä Oulusta tai lähikunnista

    Täällä on myös 2kk ikäsen tytyn yh-äiti oulusta :) mulle kans neuvolassa maininneet tuosta tuikkeesta, mut en vielä oo saanu sinne lähettyä. Ärsyttää jo valmiiks et se on vain kerran kuussa, ehkä just siks ei viiti sinne edes raahautua :D
  9. E

    ~~ Elokuun ihmeet 2013 ~~ Ensimmäinen vuosi

    Täällä ilmottautuu myös vielä elokuisen vauvan tuore äiti! :) Esikoinen on jo 2kk ja huomenna on taas neuvola. Jännittää miten tyttö on kasvanu, mutta ilmeisesti ihan hyvin kun ei jaksa kohta enää kanniskella :D Tyttö on kehittyny jo ihan hurjasti, hymyilee, naureskelee, kiljahtelee ja ääntelee...

Yhteistyössä