Hakutulokset

  1. I

    Elokuu 2017

    Onnea plussasta! Neuvolassa ne laskee lasketun ajan 28 päivän kierron mukaan, ja se sitten korjataan ultran jälkeen, jos on aihetta :)
  2. I

    Elokuu 2017

    Mä opiskelen yliopistossa ja teen vähän töitä samalla. Töistä pystyn onneksi vähentämään jos käy raskaaksi. Opinnoista tulee sopivasti sitten lukuvuoden tauko, ala on sellanen ettei äitiyslomalla voi oikein mitään tehdä edistäkseen niitä. Viime raskaudessa voin loppuun saakka tosi hyvin ja olin...
  3. I

    Elokuu 2017

    Aloin miettimään tuota mahdollisuutta estää keskenmeno, kun luin terveysportista että uhkaavassa keskenmenossa lepo ja pidättäytyminen seksistä voi auttaa. Itekin aina ajatellut että se joko menee kesken tai sit ei, ja siihen ei voi ite vaikuttaa.
  4. I

    Elokuu 2017

    Sori kun vuodatan jatkuvalla syötöllä mutta.. Digi näytti tänään raskaana 1-2 vkoa ja vuotoa ei ole tullut tosiaan kuin eilen aamulla vähän paperiin niin kai sitä voi jälleen alkaa uskoa elokuiseen vauvaan. Nyt lopetan stressaamisen ja en haaskaa enää rahaa testeihin :D
  5. I

    Elokuu 2017

    Huh ei minkäänlaista vuotoa enää ollut. pakko tehdä tänään vielä digitesti, sen pitäisi varmaan päiväpissasta jo näyttää viikot. Ei kyllä pysty huokaisemaan vieläkään. Nyt oon kyllä ihan varma että mennään heti 7+0 alkuraskauden ultraan :D
  6. I

    Elokuu 2017

    @muurukka ja @Jshanti88 niinhän se taitaa kyl olla ettei sillä omalla tekemisellä ole vaikutusta. Hyvä vaan jos vuotais sit nopeesti ulos jos on ulos tullakseen, pääsee sit uudelle yritykselle. Nyt ei tosiaan vuotoja ole ollut, nukkumaanmeno pelottaa jos herään verilammikosta.. Huomenna pitää...
  7. I

    Elokuu 2017

    Kiitos kaikille tsempeistä, ihanaa kun voi johonkin avautua! Yöllisen vuodon jälkeen ei ole mitään tullut, joten toivoa vielä on. Mitä luulette voiko km ehkäistä mitenkään? Mietin menenkö aamulla salille vai voiko se saada aikaan keskenmenon nyt kun on ollut vähän Vuotoa? Oon aina kyllä...
  8. I

    Elokuu 2017

    @jenskusein huomenna vasta pitäisi alkaa menkat.. Eli voi olla tuulimunakin. Tuli vaan niin vahva plussa että toivoin kiinnittyneen. Ei ole vuotanut enempää, mutta mulla alkaa menkatkin joskus tällee et tulee vähän-ei mitään, ja sit kunnolla. Ei ole myöskään särkyä, mut raskausoireet tuntuu...
  9. I

    Elokuu 2017

    En tiiä, nyt ei taas vuoda, aamupissalla jäi paperiin veri. Raskaustestiin tuli hailakampi viiva kuin eilen ja tuntuu että rinnoistakin turvotus hävinnyt. Ei auta kuin odottaa voi kun vois saada asiaan nopeasti selvyyden niin ei tarvitsisi vatvoa.
  10. I

    Elokuu 2017

    Jaaha, kirkkaanpunaista verta täällä... :(
  11. I

    Elokuu 2017

    @Minga Hieman vaaleanpunaista on tod.näk ihan harmitonta. Mulla tuli viimeraskaudessa aluksi varmaan joka vessareissulla, ja eihän sitä tietty voi olla stressaamatta. On niin jännä miten erilaiselta tää raskaus tuntuu heti kuin edellinen. Edellisestä oli ihan lievää pahoinvointia 6-7 viikolla...
  12. I

    Elokuu 2017

    Viimeksi mentiin ekan kerran ultraan muistaakseni 6+2 ja sykettä ei näkynyt. Sitten uudestaan 7+5 ja syke ja alkio löytyi. Eli tällä kerralla jos menen niin aikaisintaan tollon 7+5 :)
  13. I

    Elokuu 2017

    Eli: 15.8/ iikki/ 29/ kättäri/ 2. Lapsi
  14. I

    Elokuu 2017

    Eilen tehty vahva plussa dpo11 herkällä testillä ja tänään dpo12 jo normi testilläkin plussa toinen lapsi tulossa ja ikäeroa tulee 3v 8kk! Nyt alkaa piinaavat viikot kun koko ajan pelkää keskenmenoa.. Viime raskaudessa kävin varmaan 4 kertaa yksityisellä ultrassa, jospa nyt osaisi ottaa edes...
  15. I

    Onko tämä sallittua ammattikoululta?

    Ei ainakaan minun lukioaikana vajaa 10 vuotta sitten keskrn lukion omille muutettu. Omiakin lapsiani yrittäisin estää. Lukiossa/amiksessa kuuluu keskittyä opiskeluun eikä laskemaan pennosia. Ja syödä monipuolisesti, harrastaa, tavata kavereita esim. kahviloissa yms.
  16. I

    Onko tämä sallittua ammattikoululta?

    Ihan on omaa tyhmyyttä jos jo lukioikäisenä muuttaa omilleen kärvistelemään. Kerkee sitä lukion jälkeenkin.
  17. I

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea paivih ja aina! Tsemppiä princesssa jos vauva vielä masussa. Nyt jo muistelen synnytystä lämmöllä. Oikeestaan se oli aika ihanaa ja vauva on niin ihana! Vielä kun pystyisi itse istumaan tai seisomaan niin arki olisi täydellistä. Eiköhän se pikkuhiljaa tästä.. rinnat meinaa koko ajan...
  18. I

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Meille syntyi täydellinen tyttö 2.1.14 klo 6.55 rv 41+3. Tytön mitat 3650 g ja 52 cm. Synnytys oli lopulta todella nopea ja raju, kivunlievitystä ei ilokaasua lukuunottamatta keritty antamaan. Repesin myös aika pahasti. Silti lopputulos oli kaiken arvoista. Tänään päästään lähtemään kotiin.
  19. I

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Mulla poksahti just lapsivedet! :D Täysin nollatilanteesta poksahti, eli ei mitään supistuksia sitä ennen. Nyt vaan odotellaan käynnistyykö supistukset itsestään, iik! Iikki ja tyttö 41+2
  20. I

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Haje, sen verran mulle on sanottu että voin varata yliaikaiskontrollin vikan neuvolan jälkeen, joka on torstaina, jos tarve on. Ja se kuulemma pitää varata 41+5 päivälle eli mulla se olisi lauantaina. Alkavat kuulemma melko rutiinisti kättärillä käynnistämään tuolloin, jollei itse vastusta...

Yhteistyössä