Hakutulokset

  1. P

    Nimimerkki Kupee

    Olen laittanut yv:tä ja s-postia.Voisitko vastata mahd. pian?
  2. P

    Miten saan kuvia kirppispalstalle?

    Neuvokaahan nyt tyhmää... :ashamed: Minulla olis paljon vaatetta myynnissä,mutta kun en osaa liittää kirppari-ilmoitukseen kuvia.Mikä on helpoin tapa?
  3. P

    2-vuotiaat

    Kertokaahan teidän kaksivuotiaistanne.Kävimme 2-vuotis-neuvolassa ja täti ihmetteli kovasti,kun poika esim. tuntee värit ja kirjaimet,osaa luetella numerot 1-10.Minua niin jäi hämmästyttämään tätin puheet viisaasta ja hyvin kehittyneestä lapsesta ;) Siis iloinen olen tottakai kehuista,mutta...
  4. P

    Kummallinen kysymys

    Kuinka saada kohta kaksivuotiaalla pysymään rukkaset käsissä.Jostain syystä poju vetäisee sormet sinne varteen ja eihän sitten pysty tarttumaan esim.lapioon... Omituinen ongelma,mutta olisiko hyviä vinkkejä :whistle:
  5. P

    päiväunista utelisin

    Kuinka monella lapsi nukkuu vielä päiväunet?Ja jos ei enää nuku,jaksaako hyvin touhuta päivän?Tänään poju 1v10kk ei suostunut ollenkaan päivällä unille ja nyt ihmettelenkin oliko tämä poikkeus vai alkaako valvomaan jatkossakin aamusta iltaan.
  6. P

    harmittaa

    Miksi tämä lasten kasvatus on joskus niin vaikeaa...Poika 1v9kk sai ennen päiväunia taas käsittämättömän huuto/raivokohtauksen.Ei sitten mikään auttanut,ei hellittely tai sylissä pitäminen.Ja sitten puolen tunnin huutamisen jälkeen paloi taas mullakin pinna ja huudettiin sitten molemmat naama...
  7. P

    nyt se taitaa alkaa...

    nimittäin uhmaikä/tahtokausi meilläkin oikein kunnolla.Poju sai raivarit tänään,kun kielsin sotkemasta ruualla.Minua rupesi vähän naurattamaankin,oli nimittäin ihan uusi kokemus meille kummallekin :) Ja jatkoa taitaa nyt sitten seurata..
  8. P

    purija

    Meillä poika alkanut puremaan...ja oikein lujaa.Miten ihmeessä tuon saa loppumaan?Tahtoo huuto päästä kun hampaat porautuu ihoon kiinni :ashamed:

Yhteistyössä