Hakutulokset

  1. Blu

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Moi! Tulin tänne kurkistamaan parin vuoden jälkeen kun nyt taas meillä ajankohtainen tämä aihe. Maanantaina siirrettiin 6päiväinen blasto. @Rusakkonen ja @Karhurouvanen molempien nimimerkit näyttää tutulle. Olitteko juttelemassa ivf/icsi keskustelussa vuonna 2020? Teillä näyttää molemmilla...
  2. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos onnitteluista ❤️ Tuntuu niin hassulta kun menkat ei tullutkaan (jotenkin niitä eilen pelokkaana odotin). Tänään oli eka päivä viikkoon kun en tehnyt raskaustestiä ja alan vähän uskomaan, että raskaana tässä ollaan.
  3. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minullekkin tuli juuri tayssista viesti, että jatkavat hoitoja. Ja varasin sinne alkuraskauden ultran toivottavasti kaikkialla nyt jatketaan hoitoja, niin saadaan lisää plussia ❤️
  4. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kannattaa heilutella niitä peittoja hoitojen ollessa tauolla. Ihmeitä voi tapahtua ❤ https://aijaa.com/HXZjFe Meille tuli luomuplussa!
  5. Blu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    sitähän se tarkoitti. En voi uskoa todeksi https://aijaa.com/4MIVif
  6. Blu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    tässä dpo 10 aamupissasta tehdyt. Ylempänpä 10iu herkkyys ja alla 25iu herkkyys. Mitä luulette. Onko plussa vai viivanpaikka? Huoh. Takana monen monta vuotta lapsettomuutta ja ivf alkuvuonna. Hoidot nyt koronan vuoksi tauolla ja tämä olisi ihme eli luomuplussa https://aijaa.com/SGOvbV
  7. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meille soitettiin tänään, että jos haluamme siirtoon niin pääsemme sinne tiistaina. Mutta eivät voi taata, että on täysin turvallista kun tutkimustietoa ei juuri ole. Jättivät siis valinnan meille. Vaikka tuntuukin tosi paskalta kolmen viikon (ja seitsemän vuoden) valmistautumisen jälkeen, niin...
  8. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mullakin on koko ajan sellanen olo, että siirto tullaan perumaan.... saa nähdä.
  9. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja siirtopäivistä sen verran, että mulla on kasvateltu limakalvoa kolme viikkoa jo. Eli siirto on vasta kp 29 (lääkkeellinen kierto)
  10. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Meillä olisi siirto ensi viikon tiistaina. Eilen klinikalla sanottiin, että pyrkivät hoitamaan meneillään olevat hoitokierrot loppuun, mutta että kannattaa varautua nopeastikin muuttuvaan tilanteeseen. Tämä siis Tayssissa.
  11. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihana kuulla <3
  12. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joo ultra eilen. Siirtopäivä maanantaina ja luget alkoi tänään. Pakkasessa siis kaksi kuusipäiväistä. 3ab ja 3bb. Osaako kukaan kertoa noista laaduista jotain. Viimeksihän siirrettiin täydellinen 4aa, joka ei tarttunut.
  13. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    :(Voi harmi @Tuutikki84 Mulla menellään pas lääkkeelliseen kiertoon ja huomenna ultra, jossa kuulen varmaan paljon infoa. Alkioiden laadusta ja limakalvosta ja toivottavasti siirtopäivän. Oon kokenu nämä lääkkeen hyvin helpoiksi. Kolmen päivän välein vaihdan estradot-laastarit ja jossain...
  14. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Soittelin tänään tayssiin ja päästään onneksi nyt samantien seuraavaan siirtoon. Estradotit laitettu ja nyt ootellaan neljännen päivän ultraa. Helpotus kun ei tullut välikiertoa! @W.we mulla saatiin 14 munasolua, joista 13 kypsää. Kuitenkin vain viisi hedelmöittyi normaalisti, mikä on kuulemma...
  15. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään tuli omakantaan viesti, että kaksi oli selvinnyt pakkaseen asti. Se oli helpotus, sillä olin ihan varma, että kaikki olivat pysähtyneet siihen neljänteen päivään. En tiedä sen kummemmin, että missä kunnossa ne olivat tai luokitusta. Oletan, että kuusipäiväisiä kun viidentenä päivänä...
  16. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mulla tänään testi nega ja juuri vessassa käydessä tuli paperiin vuotoa, että eiköhän ne oo menkat, jotka sieltä alkaa. Eli ei ollut meidän kierros tämä.
  17. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Jee! Hyvä lukema Onnea. Minä testasin äsken Sofin testillä puhtaan negan. PP 6. Täytyy kattoa parin päivän päästä uudelleen. @Wintersun miten tossa sun testirivissä menee päivät? Alhaalla positiivinen raskaustesti ja ylhäällä Ovitrelle? Mikä dpo sait ekan viivan testiin?
  18. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ihan hyvin täällä menee @Jasmina20 kiitos kysymästä :) Suhteellisen rauhallisin mielin. Mikäs pp/dpo sulla menossa ja milloin ultra? En usko, että oot voinut aiheuttaa juoksulla mitään jos kroppasi on jo siihen tottunut. Käsittääkseni alkuraskaus on täynnä vaikka mitä kolotuksia. Ihana kun sun...
  19. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Jasmina20 hyvältä näyttää viiva!! Onnea Soitin juuri Tayssiin ja sieltä sanottiin, että voi mennä parikin viikkoa ennen kuin saamme tietää loppujen alkioiden kohtalon. Ärsyttävääää! Kun kuitenkin tässä vaiheessa ne on jo pakkasessa tai roskissa, niin tyhmää kun tietoa ei vaan voida kertoa...
  20. Blu

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Vilja83 tervetuloa mukaan. Mulla luki todistuksessa koodi, jonka selite oli vatsakipu. Esimiehelle en ole siis kertonut. Sanoin vaan, että joudun toimenpiteeseen.

Yhteistyössä