Hakutulokset

  1. L

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Hiustenvärjäyksestä. Itse pohdin samaa aiemmin, monelta suunnalta kysyin ja netistä lueskelin. Sisko sanoi myös että on värjännyt aiemmissa raskauksissa joten tuikkasin eilen sitte värin 2 cm juurikasvuun, johan piristy ilme ja mieli :). Kampaaja sanoi myös että raskaana olevia käy kyllä...
  2. L

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Pitkä tovi on vierähtänyt omasta kirjoittelussa, joka päivä kyllä käyn täällä kurkkimassa kuulumisia. Pahoinvointi on omalta kohdalta helpottonut, lähes poistunut. Myös vointi muutenkin tuntuu pirteämmältä. Välillä jopa unohtaa raskauden eikä mieti sitä jatkuvasti. Kohtahan se toivottavasti...
  3. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Esteri76: tsemppiä sinne suuntaan! Epätietoisuus ja odottaminen on hermoja raastavaa. Toivotaan parasta! Esikoista vailla: paljonko sulla viikkoja kun on ollut noita vuotoja? Itsekin tosiaan tänään rimpautin neuvolaan ku tuli hieman rusehtavas vuotoa ensimmäisen kerran. Sieltä rauhoiteltiin...
  4. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Täällä jo luultiin, että pahoinvointi ois loppunut. Mutta mites kävikään, aamulla tuli oikeen kunnon oksennusrefleksikohtaus ja lopulta yökin jotain sappinesteitä ulos. Myös päätä on särkenyt ajoittain. Tuollasta kunnon oksukohtausta ei oo aiemmin ollu. Paniikkia aiheuttaa myös niukka rusehtava...
  5. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Shuri: Kävin varhaisultrassa Meri-Oulun äitiysneuvolassa jota pitää kätilö. Hinta 55e. Pätevä ja mukava nainen. Kävin viikoilla 6+2 ja sydän pompotti terhakkaasti ja kaikki oli kunnossa. Käyninistä jäi varma ja hyvä mieli ja hinta oli sellanen että raaski käydä. Suosittelen. Jouluherkut...
  6. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Täällä tänään varhaisultrassa terhakka syke havaittu ja kaikki muutenkin kunnossa <3. Viikot siis 6+2. Nyt voi suht varmoin mielin jatkaa ku on oikeesti nähny että joku pikkuveikka sielä asustaa:). Aiemmin valittelin ja joku muukin on valitellut sitä että on aika oireeton. No nyt se pahoinvointi...
  7. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Kovin on taas tuttuja tunteita täällä muut tuoneet esiin, mukavaa että niitä pystyy yhdessä jakamaan. Vielä on viikkoja sen verran vähä ettei oikeen kellekkään uskalla kertoa, joten tää on hyvä kanavaa purkaa oloaan :). Täälä pyörähtää huomenna viikko 6+0. Vielä ennen joulua käydään...
  8. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    -j-: Mulla hyvin samanlaiset oireet ku sulla. Välillä tuntuu oonko liian oireeton ku ei oo pahoinvointia:) eilen illalla hetken aikaa etova olo ennen ku söin, mut ei muuta. Vatsajuilintaa ja turvotusta on ja tosiaan finniä pukkaa leukaan. Mielialat vähä heittelee, ja palelukohtauksia tulee...
  9. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Jatkoa edelliseen..millasia oireita tähän mennessä samoilla viikolla olijat?
  10. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Elythia ja -j-. Täälä olllaan samoilla viikoilla 5+2 ja La näillä näkymin ois 15.8.13, eli samassa aikataulussa ollaan Esikoista ootellaan että kaikki muutokset ym mietityttää. Jouluna aiomme kertoa perheenjäsenille. Jos ei ois tätä joulunaikaa tulossa niin varmaan oottelis sinne...
  11. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Candyqueen: mullakin ollu noita ajoittaisia vatsakipuiluja, tuo tämän päivänen kipuilu oli voimakkain. Mutta ehkäpä ne on asiaan kuuluvia kun kohtu kasvaa. Meillä muuten lähes samat viikot, mulla 5+1 :) muuten oon tosiaan lähes oireeton. Rintojen arkuutta ja turvotusta sekä mahan turvotusta on...
  12. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Heräsin äsken päiväunilta suht voimakkaseen vatsakipuun joka kesti ehkä 2 minuuttia. Heti vessaan kattoon mikä on tilanne, ei vuotoa ja kipu lakkasi heri miten. Viikkoja 5+1 kasassa. Kohdun kasvukipujako? Kellään vastaavia tuntemuksia?
  13. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Toothie, todella ikävä kuulla menetyksestä. :( "halaus" ja voimia !
  14. L

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Täällä ois yks odottaja lisää palstalle! Olen jo aiemmin seurannut ketjua ja nyt päätin ryhtyä itsekkin kirjoittelemaan. Olen viikolla 5+0, laskettu aika on 15.8.2014. Ikää on 28 vuotta ja esikoista odottelen. Vointi on ollut hyvä, menkkamaista kipuilua ollut, sekä turvotusta erityisesti...

Yhteistyössä