Hakutulokset

  1. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Olen viime aikoina kirjoitellut tuolla inseminaatio-ketjun puolella ja koska olen täälläkin listoilla, ajattelin tulla päivittämään tilanteen. Meille nimittäin 2. inssi toi viime vkolla mukanaan plussan 20kk yrityksen jälkeen, haasteena pco(ei siis niinkään...
  2. I

    Inseminaatio 2015

    Kiitos onnitteluista ja tsempeistä Hulda84, nans, babul ja Höytyvä! Digiä en jaksanut hakea apteekista, mut ihan normitesti näytti tänäänkin plussaa eli kaipa siellä joku solurykelmä on muodostumassa ja voin tänään varata varhaisultran ja ekan neuvolan. Mut voi siis siirtää PLUSSANNEISIIN...
  3. I

    Inseminaatio 2015

    Tulihan sieltä tosiaan tänä aamuna elämäni ensimmäiset kaksi viivaa 20kk odotuksen jälkeen! En voi uskoo, että se on vihdoin tapahtunu mullekin eikä aina vaan kaikille muille. Nyt vaan toivotaan, että se pysyy kyydissä tammikuulle asti. Teen vielä digitestin lähipäivinä, ei saa siirtää...
  4. I

    Inseminaatio 2015

    Tsemppiä kaikille uuteen kiertoon lähteneille seuraaviin insseihin ja muihin hoitoihin! Mä olen nyt vähän hämilläni siitä, ettei vuoto alkanutkaan eilen, kuten piti. Kierto ollut siis tällä lääkityksellä jo monta kiertoa hyvin säännöllinen, mutta ainahan voi tulla muutoksia. Ennen eilistä oli...
  5. I

    Inseminaatio 2015

    Jaksamista ja tsemppiä kovasti kaikille teille vielä lapsettomille kohtalotovereille näin äitienpäivänä ja lapsettomien lauantain jälkeisenä päivänä. Itselleni viikonloppu on ollut raskas, vaikka paljon juhlaa ja iloa onkin kyynelten ohessa tullut koettua. Taitaa tunneherkkyys johtua osin myös...
  6. I

    Inseminaatio 2015

    Neeeuska, toivotaan, että sun vappupallo on merkki parhaasta mahdollisesta lopputuloksesta! <3 Mulla piiitkästä aikaa toiveikas fiilis, että josko nyt vois jotain hyvää tapahtua tässä kierrossa, sillä tänään suoritetussa inseminaatiossa lähti hyvä määrä uimareita matkaan! (Vrt. 1. inssi) Josko...
  7. I

    Inseminaatio 2015

    Hei taas pitkästä aikaa! Meillä vihdoinkin huomenna edessä toinen inssi! Edellinen oli pari kuukautta sitten ja silloin taidettiin kylmässä palelluttaa pienet uimarit matkalla polille kun siemennesteen laatu oli selvästi oletettua heikompi ja täti purkkia vastaanottaessa totesi purkin olevan...
  8. I

    Inseminaatio 2015

    Mielenkiintoista, mulle taas ei oo inssihoidoissa puhuttu sanallakaan pregnylistä. :( No tästä eteenpäin varmaan puhutaan kun näin kävi.
  9. I

    Inseminaatio 2015

    Tiainen, hyvä että sentään pääsit inssiin. Mulla kävi kaikista ennakko-odotuksista huolimatta nyt niin, etten päässyt toiseen inssiin tässä kierrossa. Olin edellisvkon pe kp12 ultrassa, jolloin toisella puolella oli 2kpl 17mm folleja. Normaalisti ovis tapahtunut kp16, mutta lääkäri kehoitti jo...
  10. I

    Inseminaatio 2015

    Suvipilvi, toivottavasti inssisi sujui hyvin, tsemppiä piinailuun! Tiainen, onko teidän mahdollista hakeutua julkiselle niin, että pääsisitte sinne ivf-hoitoihin, jos ei insseistä tärppää? Voihan sen lähetteen varmuudeksi pyytää jo nyt? Mä ottaisin kauheet paineet noista yksityisten...
  11. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Jännää: joo siis julkisella ollaan hoidossa ja tiiän, että inssejä tehdään 3-4 ennen seuraavia hoitoja, mutta sitä jonoa siis mietin, että missäköhän vaiheessa laitetaan ivf-jonoon, vaikka inssit oiskin kesken? Pelkään siis sitä, että vasta kaikkien inssien jälkeen todetaan, että nyt laitetaan...
  12. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Ensimmäinen inssi ei tuottanut meillä toivottua tulosta, sillä tänään lähti uus kierto käyntiin. Argh. Uimareita oli toivottua pienempi määrä siirrettäväksi, toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon, vaikka oonkin aina ollu sitä mieltä, että en haluis lapseni syntyvän joulukuussa. :D Nooh, kai se...
  13. I

    Inseminaatio 2015

    Hei naiset, saanko liittyä seuraanne? Olemme mieheni kanssa yrittäneet esikosta 9/2013 lähtien arvatenkin huonolla menestyksellä. Neljän jatkuvasti pitenevän luomukierron jälkeen hakeuduin yksityisen gynen vastaanotolle viime vuoden alkupuolella, jossa todettiin mulla olevan mfo, eli pco:ta...
  14. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Alla olevassa jutussa paljon tuttuja asioita varmasti kaikille meistä: ”No koskas te lapsia teette?”
  15. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Jännää, kiitos tsempeistä ja sullekin kovasti jaksamista rankkoihin hoitoihin. Itsellä kauheen ristiriitaista valmistautua henkisesti inssiin kun tietää, että TN onnistua on niin pieni. Tietty toiveikas fiilis, mutta samalla pakko yrittää pitää jalat maanpinnalla. Huomisesta alkaen taas letroja...
  16. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Uutta kiertoa näemmä muillakin pukannut, niin mullakin. Se oli kyllä odotettavissa kun viime kierron kohokohta tällä saralla oli aukkari eikä sit muuta tapahtunutkaan. Kuten pelkäsin, ilman letroja ei johtofollia näkyny, joten jätettiin sen oottelu väliin ja siirryttiin uutta kiertoa...
  17. I

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kp 1/29-36 yk 14 Viime kierrossa olin aukiolotutkimuksessa, minkä vuoksi en voinu alkukierrossa napsia letrozolia, kuten muuten oon tehny jo monta kuukautta. Lääkkeettömästä alkukierrosta johtuen aukiolotutkimuksessa ei ollu johtofollia havaittavissa eikä sellaisen kypsymistä lähetty...
  18. I

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täällä mennään samoissa kiertopäivissä MooiMaman kanssa eli tänään 2/29-36, yk 13. Julkisella puolella nyt ensikäynti takana ja aukkari ens viikolla! Sit inseminaatio toivottavasti seuraavaan kiertoon. Paska fiilis taas kerran uuden kierron myötä, mut väkisin vaan keksittävä itselleen muutakin...
  19. I

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hei naiset! Mä en oo täällä kauheesti taas aikoihin kirjoitellu mutta nyt aattelin kun hommat on lähdössä vähän eteenpäin. Meillä siis yritystä takana 9/13 lähtien, viimeiset 7 kiertoo popsittu letrozolia buustaamaan hormonitoimintaa ja oviksen tuloa, kolminkertainen annos on toiminu hyvin...
  20. I

    Esikoinen vuodelle 2015

    Onnea Hopess, olet plussasi ansainnut! <3 Kaikkea hyvää masun kasvatukseen!

Yhteistyössä