Hakutulokset

  1. H

    Akta Graco istuin vaarallinen

    pakko sanoo että noissa testeissä on järestään istuimet väärin asennettu koska lähes kaikissa istuin merkeissä/malleissa on ohjeena että nojattava etuistuimeen tai kojelautaan, ei ne sillon lentele tuollai. sillon kun istuin kiinnitetty tukevasti autoon ja yrität heiluttaa istuinta, ei istun...
  2. H

    kuopion tapaaminen

    No niin ei nyt ihan kaikilla, mut aikas usein siellä on just niitä joilla on, siis suurin osa on alle vuoden mut onhan niitä vanhempiakin. Sori :ashamed:
  3. H

    kuopion tapaaminen

    Meillä on sellanen mammapiiri ja kahvittelemme usein keskiviikkoisin 12 aikoihin Trubella siellä perällä, tulkaa vaan mukaan. Meillä kaikilla on alle vuoden ikäinen lapsi. porukkaa on paljon kyllä meidät erottaa joukosta :D
  4. H

    Tule mukaan Kuopion mammapiiriin

    Meitä on jo yli 40 äitiä lapsineen, mukaan mahtuu vielä. Meillä on oma msn-yhteisö ja tapailemme viikottain. Jos olet seuran puutteessa ja sinulla on ihan pieni(ä) lapsi(a) tai odotat esikoista, ota minuun yhteyttä osoite on henna_tark@hotmail.com. Kerro vähän itsestäsi ja perheestäsi.
  5. H

    Tule mukaan Kuopion mammapiiriin

    Meitä on jo yli 40 äitiä lapsineen, mukaan mahtuu vielä. Meillä on oma yhteisö netissä ja tapailemme viikottain. Jos olet seuran puutteessa ja sinulla on ihan pieni(ä) lapsi(a) tai odotat esikoista, ota meihin yhteyttä osoite on KuopionMammapiiri@hotmail.com. Kerro vähän itsestäsi ja perheestäsi
  6. H

    kuopion odottavat äidit/pienten lasten äidit

    Meillä on mammapiiri joka kokoontuu lähes joka viikko jonkun luona, porukkaa on jo noin 30 äitiä lapsineen. Kaikki eivät tietenkään ole joka tapaamisessa. Mukaan pääsee jos ilmoittaa minulle nimensä, sp-osoitteensa, asuinalueen ja lasten syntymä kk/vv. Ja se osoite on henna_tark@hotmail.com...
  7. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu...

    Kaikki nuo tiedot siksi että, olen listannut kaikkien muidenkin äitien vastaavat tiedot ja postitan listan aina kaikille jäsenille kun siihen tulee uusia nimiä. Asuinalue siksi että samalla alueella asuvat voivat ottaa yhteyttä, lasten iät siksi että leikkikaveri tarpeessa olevat löytävät...
  8. H

    Kotiäitejä Kuopiosta...?

    Kyllähän meitä on. Jos Haluatte mukaan mammapiirii, jossa on mukana melkein 30 äitiä eri ikäisine lapsineen, niiin laittakaa mulle sähköposti osoitteeseen henna_tark@hotmail.com, laita viestiin etu- ja sukunimi, asuinalue ja lasten syntymä kuukausi ja vuosi. Tapaamme maanantaisin aina jonkun...
  9. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu...

    Jatkamme tapaamisia kotioloissa, jos haluat mukaan ota minuun yhteyttä sähköpostilla. Piiriimme kuuluu jo melkein 30 äitiä lapsineen, ja kokoonnumme tällä hetkellä joka maanantai jonkun luona. Kaikki eivät tietenkään ole joka tapaamisessa. Seuraava tapaaminen on Jynkässä 8.8., tarkemmat tiedot...
  10. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu 27.7.

    Tapaaminen siirretty tiistaille 26.7. paremman sään toivossa. Aika ja paikka sama. Tulkaa kaikki mukaan!
  11. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu...

    Tapaaminen siirretty tiistaille 26.7. paremman sään toivossa. Aika ja paikka sama.
  12. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu...

    On kuinka niin? jos oot kuopiosta tai lähialueilta niin mukaan pääsee kyllä. Lähetä seuraavat tiedot minulle sähköpostilla; etu ja sukunimesi, asuinalue, lasten iät ja sähköpostiosoite jos eri kun mistä viestin lähetät. Henna
  13. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu 27.7.

    Seuraavaa kokoontumista suunniteltu ke 27.7. klo 11-15 valkeisen lammelle, piknikille. Toivotaan että sit ei satas vettä. Tavataan taas siinä leikkipuiston läheisyydessä. Jos sataa voidaan tietysti mennä Trubelle kahvittelemaan. Tervetuloa mukaan Henna
  14. H

    Kuopion mammapiiri kokoontuu...

    Seuraavaa kokoontumista suunniteltu ke 27.7. klo 11-15 valkeisen lammelle, piknikille. Toivotaan että sit ei satas vettä. Tavataan taas siinä leikkipuiston läheisyydessä. Jos sataa voidaan tietysti mennä Trubelle kahvittelemaan. Henna
  15. H

    Kuopion mammat kokoontuu 19.7.

    Sateinen päivä tiedossa joten menemme kahvittelemaan Truben kahvilaan. Tavataan siinä vasemmalla, ihan sisääntulon vieressä noin klo 12.00 Henna
  16. H

    Kuopion mammat kokoontuu 19.7.

    Seuraava kokoontuminen tiistaina 19.7. klo 11 eteenpäin Valkeisen lammella piknikin merkeissä. Siis eväät ja viltti matkaan ja retkelle puistoon. Tavataan leikkipuiston luona. Toivottavasti sää suosii. Pistäpä viestiä pinoon jos tuut mukaan... Kuopio mammojen yhteystietolistalla on jo...
  17. H

    Äidit Kuopio???

    Minulla olis apu seura ongelmaan...ylläpidän kuopiolaisten mammojen yhteystietolistaa ja peoseltakin on jo kymmen kunta äitiä mukana listalla ja kaikenkaikkiaan 25 äitiä ympäri kuopiota. Järjestelen myös tapaamisia sillon tällön. Mukaan pääsette laittamalla minulle osoitteeseen...
  18. H

    Kuopion mammat kokoontuu 6.7.

    Keli näyttäs suosivan meidän suunnitelmia lähteä ulkoilemaan porukalla. Kaikki mukaan vaan. Nähdään huomenna Valkesenlammen leikkipuiston luona. Henna
  19. H

    Kuopion mammat kokoontuu 6.7.

    Tulkaa vaan mukaan. Voihan siellä puistossakin torkut vetästä...tai enhän minä tiiä kun mulla on 3,5kk poika. On sinne kyllä tulossa isompiakin lapsia. Laitoinkos alotukseen että tapaamme leikkikentän läheisyydessä. Niin ja jos teitä kiinnostaa liittyä kuopion mammojen sähköposti listaan niin...
  20. H

    Kuopion mammat kokoontuu 6.7.

    Jos säät sallii. Tarkoitus olisi mennä piknikille valkeisen lammelle. Tapaaminen leikkikentän läheisyydessä 11.30- . Siispä eväät ja viltti mukaan ja piknikille.

Yhteistyössä