Kuopion mammapiiri kokoontuu...

Seuraavaa kokoontumista suunniteltu ke 27.7. klo 11-15 valkeisen lammelle, piknikille. Toivotaan että sit ei satas vettä. Tavataan taas siinä leikkipuiston läheisyydessä. Jos sataa voidaan tietysti mennä Trubelle kahvittelemaan.

Henna
 
On kuinka niin? jos oot kuopiosta tai lähialueilta niin mukaan pääsee kyllä. Lähetä seuraavat tiedot minulle sähköpostilla; etu ja sukunimesi, asuinalue, lasten iät ja sähköpostiosoite jos eri kun mistä viestin lähetät.

Henna
 
minäpä täältäki huhuilen vanhaa luokka kamua joka oli kokkipuolella haapavedellä v95..oot jotain 26v tai vähän yli,sulla oli mustat pitkät hiukset ja nimesi oli sanna..löytysitköhän tätä kautta kun olet ainut jota ei olla löydetty luokkakokoukseen ja ope muisteli että asuit kuopiossa..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 17:21 HenNis84 kirjoitti:
On kuinka niin? jos oot kuopiosta tai lähialueilta niin mukaan pääsee kyllä. Lähetä seuraavat tiedot minulle sähköpostilla; etu ja sukunimesi, asuinalue, lasten iät ja sähköpostiosoite jos eri kun mistä viestin lähetät.

Henna
miksi sulle tarvii lähettää kaikki nuo tiedot? eikö riittäis etunimi ja lasten lukumäärä?
 
Kaikki nuo tiedot siksi että, olen listannut kaikkien muidenkin äitien vastaavat tiedot ja postitan listan aina kaikille jäsenille kun siihen tulee uusia nimiä. Asuinalue siksi että samalla alueella asuvat voivat ottaa yhteyttä, lasten iät siksi että leikkikaveri tarpeessa olevat löytävät helpommin ikäistä seuraa, s-postiosoite että voi ottaa yhteyttä ja nimi siksi että tiedetään kenen kans ollaan tekemisissä, jos vaikka useammalla sama etunimi.

Henna Niskanen, Akseli 13.3.05
 

Yhteistyössä