Hakutulokset

  1. HennariikkaT

    Rela-tipat

    Minkä ikäinen vauvasi oli, kun annoit eka kertaa Rela-tippoja? Millon tippojen vaikutus alkoi näkyä, vai alkoiko ollenkaan?
  2. HennariikkaT

    Kivuton ponnistusvaihe

    Onko kokemuksia? Voiko sellaista edes olla? Edes suht kivutonta. Mua jännittää niin mahoton nimenomaan se ponnistusvaihe...
  3. HennariikkaT

    Villeroy&Boch

    Onko tietoa kuinka paljon maksaa Villeroy&Bochin matalat ruokalautaset uutena?
  4. HennariikkaT

    ylläri yytä

    Mukana! :wave:
  5. HennariikkaT

    asunnon koko?

    en ymmärrä miksi meitä joilla on kenties isompi asunto tarvitsee ivata-niin kuin edellä näkyy.meillä talossa 246neliötä ja siihen varasto/autotalli 76neliötä ja piha-sauna. me miehen kanssa tehdään töitä kotona ja asutaan "korvessa"-lähinaapuri 6km päässä ja tästä syystä järkevää että tilaa...
  6. HennariikkaT

    MIKSI ERÄÄT VALITTAA

    samaa mieltä!
  7. HennariikkaT

    MIKSI ERÄÄT VALITTAA

    samaa mieltä!
  8. HennariikkaT

    MIKSI ERÄÄT VALITTAA

    samaa mieltä!
  9. HennariikkaT

    maistraatissa naimisiin, mitä päälle?

    \ Kannattaako noin tympeän ja juntin miehen kanssa mennä ylipäätään naimisiin ollenkaan? Harvinaisen vähän taitaa ajatella muita kuin itseään. Yökötys sentään! :x
  10. HennariikkaT

    paljonko isovanhemmat

    Me asumme molempien mummoloiden läheisyydessä. Pidän tärkeänä sitä, että lapsilla on mahdollisuus olla mummoloissa ja isovanhemmat saavat nauttia lastenlapsistaan. Meillä se on toistaiseksi sujunut ongelmitta. En odota kummaltakaan mitään rahallista avustusta mutta molemmat paikat ovat niitä...
  11. HennariikkaT

    matkarattaista..

    Meillä on ilmakumipyörälliset Gracon rattaat, ne on muistaakseni ihan erillinen malli, oisko mallin nimi Voyager Air. ne renkaat on tosi huonot, niissä ei pysy ilma millään! Sen mallin tekeminenkin on kait samasta syystä lopetettu.
  12. HennariikkaT

    Pitkä automatka vauvan kanssa

    Meillä on matkustettu useaan otteeseen, lasten kanssa autossa puol vuorokautta.Itse en missään nimessä herättelisi välissä, mahdollisimman vähän pysähdyksiä, kun niihin ne tuppaa heräämään. Vauvana jos havahtui annoin äkkiä pullosta maitoa "lennossa", joten masu täynnä jatkoi unia. Ajetaan noi...
  13. HennariikkaT

    sairaalalasku

    \ Siis KOKO hoito :laugh:
  14. HennariikkaT

    sairaalalasku

    reilut 300e joka hoito. Itse olin 5 päivää ja vauva 5 päivää vastasyntyneiden osastolla.
  15. HennariikkaT

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    8.7.2004 syntyi poika Kotkasta...
  16. HennariikkaT

    Kissa pissii

    Ostettiin tänään 2 uutta hiekkalaatikkoa. Saas nähdä miten käy. Laatikot on jo testattu pariin otteeseen. :)
  17. HennariikkaT

    Työt ja lapsettomuushoidot

    \ Meillä myös näin. Pomo vielä itse kokenut tämän kaiken. Nyt me ollaan kyllä töissä viimeiset 6kk puhuttu vauvoista koska meille tulee vauva. On ollu ihanaa puhua työkavereiden kanssa ensin surut ja nyt ilot. Mulla myös vuorotyö ja lääkärissä kävin vapaapäivinä tai vaihdoin vuoroa jonkun kanssa.
  18. HennariikkaT

    Kutsu

    ootteko miettineet, rakkaat "nälkäkuurilaiset" vähähiilihydraattista ruokavaliota? Sillä ei tarvitse todellakaan nähdä nälkää, ja paino tippuu. Itse aloitin lähes 100 kiloisena tämän ruokavalion, nyt vaaka näyttää jo 85kg. Nälkä ei ole kuin pari kolme kertaa päivässä ja silloinkin saa syödä...
  19. HennariikkaT

    Linkkivinkki

    niin.siinä sitten valkataan niille liikuntapäiville se oma liikuntamuoto, ohjelma on laskenut sulle valmiiksi kauanko liikut milläkin kerralla ja miten raskasta liikuntaa. Itekkin vasta tänään aloitin, niin en tiedä miten muuttuu kun jonkun aikaa sitä täyttelee.
  20. HennariikkaT

    ikäerosta

    Kyllähän se välillä kauhistuttaa. Mutta ei auta. Mä rakastan mun miestä niin paljon että en tätä suhdetta voisi katkaista vain tuon takia. :heart: Etenkään nyt kun meidän suhdetta lujittaa ihana 7kk vauva. Mä olen siis 23, mies 36. Ikäero ei juuri missään tunnu, meillä on tosi samanlainen...

Yhteistyössä