Hakutulokset

  1. A

    Blogin mainostus ja uusien etsiminen!

    Jätän omani myös tänne :) Odotus. Eli olen 22-vuotias esikoistani odottava nainen vastikään Tampereelle muuttanut. Blogi käsittelee niin raskautta kuin kotia ja oikeastaan kaikkea, mitä elämä tuo nyt eteen :) Blogi on vielä alkutekijöissään, olen alkanut kirjoittamaan sitä vasta nyt...
  2. A

    Lokakuun Lutuset 2014

    Huhhuh kun on paljon tapahtunut sillä välin kun olen itse ollut pois tästä pinosta! Tervetuloa uusille ja tosiaan kiitoksia tästä uudesta hienosta keskustelupinosta! :) Olette keskustelleet ruokavaliosta, tällä hetkellä itsellä vähän rajalliselta tuntuu tämä syöminen, himoan riisimuroja! :D...
  3. A

    Tamperlaisia odottajia?

    Vastavirrassa tosi hienoa kuulla,että ultrassa kaikki hyvin! :) toivottavasti muillakin pysynyt raskausfiilikset korkealla! :p Itsellä ollut pitkä tauko koneen äärestä, kun mokoma alkanut temppuilemaan :kieh: Meillä tosiaan myös huomenna varhaisultra, vähän jännittää.. raportoin...
  4. A

    Tamperlaisia odottajia?

    Ilmoittaudun myös tänne! :) lokakuisissa jo olenkin kirjoitellut, la näillä näkymin 9.10. ja viikkoja nyt 5+4 :) eka neuvola meilläkin 26.2. kuten Kajottarellakin! :) täytin juuri 22 ja ensimmäinen lapsi tulossa :) olo mitä onnellisin :ashamed:
  5. A

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Voimia ja halauksia surua kohdanneille ! <3 Täällä oloja piisannut, pahoinvointia työmatkoilla ja aamupäivisin, rasvainen ruoka ehdottomasti pannassa... Yööööääähh. Mikä teillä aiheuttaa pahoinvointia? :D Muita oireita ollut rintojen arkuus, niin kipeinä olivat taas eilen :(...
  6. A

    Varhaisraskauden ultrasta!

    Heippa! :) Kyselen hieman kokemuksia muilta alkuraskauden ultrasta, missä olette käyneet ja mitä maksoi? Oliko toimenpide millainen? Olen harkinnut käyttäväni kyseistä palvelua itsekin ja etsinyt netistä tietoa, harmikseni olen huomannut että hinnastot ovat kiven alla... Yhden...
  7. A

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Nyt taidan itsekin uskaltautua mukaan vähän keskusteluja jo seuranneena ^^ Täällä plussattu jo 27.1., eli viikkoja omien laskujen mukaan 4+6 nyt menossa :) Hassut fiilikset! Oireitakin on jo tullut, kuvotus/etomiskohtauksia tiettyihin ruokiin tai hajuihin liittyen ja vatsan nippailua. Ja...

Yhteistyössä