Hakutulokset

  1. V

    kissan sterilointi

    Kuinka pian narttu kissan voi steriloida synnytyksen jälkeen?
  2. V

    silikoni rinnoista...

    Hei! enpäs tiennyt minne tämän laittaisin nii laitoin sitten tänne:) Eli onko kellään palstalaisella silikoneja? jos on, nii missä laitettu? lopputulos? kaikki kokemukset jos voisi kertoa.. itse kovasti suunnittelen nuita silikoneja ja olen jo jonkin verran tilannut esitteitä... Imetyksen...
  3. V

    voiko äitiysneuvolaan...

    varata ajan jatkuvien alavatsa kipujen takia vai olisiko järkevämpi mennä päivystykseen? Onkohan tuo kohdunlaskeuma mitenkään mahdollista nuorilla ihmisillä? ite olen 20 vuotta ja yksi lapsi...
  4. V

    kiinnittymisvuodosta

    Sellaista kyselisin että milloin tuo kiinnittymisvuoto yleensä tulee ja minkälaista se on :ashamed: ? minulla nyt kp 24/ 30 ja tänään tuli vähän ruskeeta vuotoa. Menkat on aina ollut niin säännölliset. Mitähän tämä on? onkohan ressi pistäny elimistön sekaisin vai voisiko olla kiinnitymisvuotoa....
  5. V

    Korvakierrelasten kerho:)

    Mistähän saa salasanan kyseiseen kerhoon jotta voisi rekisteröityä sinne? kiitoksia jos joku osaa vastata.
  6. V

    Ovulaatio aika

    Semmosta kyselen että missä vaiheessa ovulaatio yleensä on? minulla on nyt kp 22/29-34.... Kiitoksia jos joku jaksaa vastata
  7. V

    tyhmä kysymys:(

    Elikkäs voiko tulla raskaaksi heti kun on lopettanut minipillerit? Söin minipillereitä 3 kk. Synnytin esikoiseni tasan vuosi sitten. Menkkoja ei ole tullut pillereitten lopetuksen jälkeen. Ovulaatio on ollut ihan normaalisti. menkat alkoivat 8 kk synnytksen jälkeen eivätkä tulleet kuin kerran...
  8. V

    nukkumaanmenosta

    Hei! Miten teidät lapset menee nukkumaan? Viettekö vain sänkyyn ja jätätte sinne yksikseen nukkumaan vai jäättekö viereen odotteleen että nukahtaa? Miedän tyttö nyt tasan vuoden ja olen tähän mennessä nukuttanut tissille. Muutaman kerran olen yrittänyt viedä vaan nukkumaan mutta on kyllä...
  9. V

    minipillereiden lopetuksen jälkeen...

    Hei! Miten nopeaa teillä on alkanut minipillereiden syömisen jälkeen menkat? Itse söin vain kolme kuukautta pillereitä. Eikö ovulaatiossa ole että tulee kirkasta limaa ja voi olla nippailuja alavatsassa ja selkäsärkyä... kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan...
  10. V

    minipillereistä muutama kysymys...

    Hei! Elikkäs nyt olen hommaamassa nuita minipillereitä ehkäisyksi, koska imetän vielä. Haluiasin nyt kuulla käyttäjien kokemuksia. Minkälaisia sivuvaikutuksia on ollut? oletteko muuten pitänyt luotettavana ehkäisynä? Luin tuolta suomi24 että usealla oli painon nousua, ett äonko teillä ollut...
  11. V

    meilikamuja nuorista äideistä

    Hei! Olisi kiva vaihtaa kuulumisia muidenkin nuorten äitien kanssa.Itselläni on tyttö 6kk. Jos kiinnostaa niin laita yv:lla...<br><br>

Yhteistyössä