minipillereistä muutama kysymys...

Hei!

Elikkäs nyt olen hommaamassa nuita minipillereitä ehkäisyksi, koska imetän vielä. Haluiasin nyt kuulla käyttäjien kokemuksia. Minkälaisia sivuvaikutuksia on ollut? oletteko muuten pitänyt luotettavana ehkäisynä? Luin tuolta suomi24 että usealla oli painon nousua, ett äonko teillä ollut samaa ongelmaa? kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan...
 
Olen vasta vähän aikaa pillereitä syönyt (cerazette). Mulla ei muuta ole tullut kuin se, että pari viikkoa aloituksen jälkeen alkoi vuoto, joka kesti 2 viikkoa. Melko pientä vuotoa oli, eikä sen jälkeen ole tullut. Muuten siis sopii hyvin, ellei kohta taas ala vuotoa.
 
Minä myös luultavasti aloitan mini pillerit.Imetän vielä kuopusta(ikää hänellä 6kk)ja imetystä olisi tarkoitus jatkaa ainakin 1v. asti.Onko noita mini pillereitä olemassa monen merkkisiä?Ja vaikuttavatko maitomäärään?Ja mitens tuo vuoto homma kun mulla ei ole vielä menkat alkaneet niin alkaakohan silti vuotamaan..?
 
Mä aloitin cerazette-pillerit, kun synnytyksestä oli kulunut 5 kk. Saman tien parin viikon päästä aloituksesta alkoi mullakin vuoto, jota kesti reilu viikko. Luultavasti ilman pillereitä ei olisi vielä silloin alkanut, vaikka olenkin koko ajan osittaisimettänyt (vaikkakin todella tiheään) ja jatkan sitä edelleen.
 
itsellä minipill merkkiset käytössä viikon ja onneksi luin teidän ketjun,itsellä kyseinen niukka vuoto alkoi viikon käytön jälkeen eilen illalla.Ajattelin menkoiksi kun on sekin mahdollista mutta ihan sama jos kyse siitä. :) mielialani on ollut tän viikon ajanpaljon tasaisemmat kuin ilman pillereitä(uskomatonta..)mutta näin oli kun käytin yhdistelmiäkin olin hormooni hirviö ilman pillereitä :ashamed: siis oikeesti joskus voi mennä näinkin päin :whistle:
 

Yhteistyössä