Hakutulokset

  1. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    No, kuten taisin tuossa alussa sanoakin, että voihan sitä aina ostaa mersun jos haluaa. Tärkeintä on turvallisuus ja minulle sekin, että saan täysin käyttämättömät, puhtaat ja hygieeniset vaunut yhdelle lapselle kerralla kohtuullisella rahalla. Kyseessä on kuitenkin niin lyhyt aika lapsen...
  2. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Tilauksen tein 4.3.2014 ja vaunut saapuivat 19.3.2014, eli pari viikkoa meni! Myös muilla kavereillani kesti toimitus kahden viikon verran. Olen muuten katukuvassa nähnyt itse nyt useita vaunuja, jotka tilattu sieltä (mm. Kunert). Jos näkyy, kannattanee mennä rohkeasti kyselemään kokemuksia...
  3. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Hei Esmerald! Heh, vaunut edelleen odottamassa, sillä Masukki on päättänyt tulla maailmaan viime tipassa, toivottavasti lähipäivinä. :) Ystäväni tilasi vaunut samasta paikasta, mutta edullisemman setin sellaisilla umpirenkailla. Niitä vaunuja on käytetty nyt reilu kuukausi ja ainoa moite ovat...
  4. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Ajattelin päivittää nyt vielä tännekin, että vaunut saapuivat 19.3 kotiovelle... Jossa en ollut niitä vastaanottamassa. Tämä lienee kuvion ainoa huono puoli, joka sekin kohdistuu Itellan rajoitettuun palveluun. Eivät nimittäin soita saapumisestaan etukäteen, jollei siitä ole erikseen maksanut...
  5. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Do dii, nyt jännitetään. Tänään, eli kuusi päivää tilauksesta sain viestin kera paketin seurantakoodin, että paketti on matkalla! :)
  6. B

    YHDISTELMÄVAUNUSETIT edullisesti netistä! Liian hyvä ollakseen totta?

    Ajattelin kertoa tännekin edullisista vaunuseteistä, josta juuri itsekin tilasin. Toki, jos ainoana turvallisena vaihtoehtona pitää "tuttuja ja turvallisia" merkkejä, kuten Emmaljunga, Gesslein, Brio jne., voinee tämän keskustelun ohittaa. Tämä siis ennakkoluulottomille ihmisille, jotka haluavat...

Yhteistyössä