Hakutulokset

  1. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Miljamaaria mulla on ollut käytössä Inofolic, jonkinaikaa niitä join, mutta emmä kyllä huomannut missään mitään eroa :D En oikein tiedä miksi mulle niitä annettiin 3kk satsi, tuola niitä olisi edelleen. Veikkaisin, että antoivat kun olivat menossa vanhaksi :D Ehkä niitä olisi pitänyt juodan...
  2. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    No mutta täällähän puhaltelee plussatuulia! Aivan valtavasti onnea kaikille.. piristää niin ihanasti maanantaita! @Miljamaaria nuo ovistestit saattaa joskus vaihdella sävyjensä kanssa eli ns enteilee ovista, mutta voi vielä mennä useita päiviä, että tulee kunnon plussa :) Täällä ei kummempia...
  3. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Hannah4 Kyllä se plussa vielä tulee! Tsemppiä uuteen kiertoon! @kookospieni häiden suunnittelu vie mukavasti ajatuksia muualle ja ehkä sieltä tärppää! Onnea tulevien häiden vuoksi! @Piusy äähh, oot pitänyt mua jännityksessä kauan :D Toivottavasti ei ole menkat vaan ihan jotain muuta...
  4. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Neilikkaa ja @Taaartsan valtavasti onnea plussista! Ihania uutisia :) Nyt tarrasukkia matkaan ja ihanaa odotusta! @tänttähäärää ikäviä uutisia sait, mutta oma terveys on tärkeintä.. jaksamisia nyt. Onneksi tuon tyypin esiasteet hoidetaan hyvin ja monesti kuulostaa hurjemmalta kuin onkaan :) <3...
  5. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä haluun ainakin uskoa, että me kaikki vielä se plussa saadaan <3 Oli kyse ekasta tai vaikka viidennestä lapsesta. Toiset raskautuu heti ilman ongelmia ja sitten taas toiset joutuvat odotella kauan. Itse kuulun niihin, jotka joutuu odottelemaan hieman kauemmin. Yritän ainakin itse pysyä...
  6. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Nems joo kokeiltiin viime kierrossa kans inssiä, mutta eipä tuottanut tulosta. Toki se inssipäivä oli ehkä päivän liian ajoissa. No tässä kierrossa olisi uusi taas :) Esikoinen onnistui toisella inssillä, joten ehkä tämäkin :D
  7. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Lukka tuossahan voi käydä pian onnellinen "vahinko" ;) Testaa ihmeessä, mistä tuota tietää (y) @kookospieni teillä on kivat ikäerot lapsukaisilla :) Mukavasti lähellä toisiaan, niin että on leikkikaveria, mutta kuitenkin niin ettei ihan vaipparallia :) @Nems inseminaatiossa pestään miehen...
  8. I

    Inseminaatio 2017

    Heippa, täällä pinoon ilmoittautuisi 26-vuotias toista lasta haaveileva nainen. Meillä esikoinen tärppäsi toisella inseminaatiolla juuri ennen suunniteltuja ivf-hoitoja. Nyt esikoinen pian 8kk ja haaveissa olisi pikkusisar. Meillä tutkittu ja syyksi annettu miehessä ole lievä vika. Siittiöt...
  9. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tervetuloa uusille! Mä oon käyttänyt rfsu ovulaatiotestejä ja ne on näyttänyt ovulaation hyvin. Kaikilla ei kuitenkaan ovulaatio näy tikussa.. lääkäri tästä aikoinaan varoitteli ja siksi seurattiin ultralla myös. Mulla kuitenkin näytti. Niin ja menkatkin pärähti päälle, joten ei vieläkään...
  10. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mä kokeilin joskus tuota vehnänalkioöljyä.. röyhtäytti koko päivän sellaista öljyn makua suuhun etten kestänyt. Miten te otatte sitä? Ruoan seassa? Lusikalla naamariin? :D @Poupou tervetuloa mukaan :) @Nems no voihan menkat. :/ no nyt uuteen kiertoon! Mulla jotenkin usko mennyt plussaan.. ihan...
  11. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Pepi ei muuta kuin testiä aamulla kehiin! Negatiivinen kirpaisee aina, mutta niin kirpaisee ne menkatkin.. mistä sitä tietää jospa se plussa tulisi! :) @Nems arvaa kuka meni testaamaan :whistle: ja selvääkin selvempi negatiivinen.. ihan niinku dpo 9 saisi päivällä plussaa :LOL: Saa taas pari...
  12. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nems, kiitos paljon :) Mietin tuota sun 12 dpo:ta, että en mä ainakaan heittäisi vielä kirvestä kaivoon.. voi näyttää vasta plussaa dpo 14 ja siihen asti ihan tyhjä testi. Mua kehotettiin tohtorilla testaamaan noin dpo14-15 vasta... helpommin sanottu kuin tehty. :p Mulla ei esikoisen aikaan...
  13. I

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa, hyppäisin mieluusti keskusteluun mukaan :) Itsellä ikää 26 vuotta ja toinen lapsi olisi haaveissa. Meillä ensimmäistä tehtiin vajaa kaksi vuotta ja inseminaatiolla lopulta onnistui. Nyt yk6 ja reilu viikko sitten tehtiin toinen inseminaatio. Nyt olisi piinailujen aika.. jännittää melko...
  14. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Yk11 tuotti tulosta.. Meille tulee vauva :) Liikuin kierron aikana tuplasti enemmän kuin koskaan aikaisemmin, joten kaippa se oli meillä se ongelma :) Kiitos kaikille, jotka melkein vuoden jaksoitte kuunnella meikäläisen jorinoita. Toivottavasti pysyisi kyydissä. Toivon hartaasti teille...
  15. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Wiwi onko mitään tietoa jonoista? Toivottavasti pääsisitte nopeasti. Meillä on vasta yk 10, mutta lääkäri oli ihana ja laittoi meidät jo jonoon.. sanoi, että voidaan perua sitten jos tärppää. Jonot kuulemma noin 2-4kk. Miehen testipurkit tuli kahdessa viikossa. Alkaa olla sellainen olo, että...
  16. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Voi Spukka.. iso halaus sinne suuntaan ja voimia paljon. Älä katoa kuitenkaan kokonaan.. olisi kiva kuulla et miten menee. Mitäs muille kuuluu? Plussanneille ainakin hurjasti onnea. Kiva, että jollakin tärppää. Meillä ei ole tärpännyt, yk 10 on käynnissä. Mies on käynyt antamassa oman...
  17. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Voi joululahjaksi saisi kyllä tulla plussa raskaustestiin.. vaikka suuresti kyllä epäilen. Eilen tein testin (kp 25/27-28), ja nega oli. Menkkavihlaisuja kyllä tulee ihan normaalisti, joten eiköhän ne sieltä sitten jouluksi pärähdä. Tyhmää tämä. Mies kävi antamassa näytteen omasta...
  18. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Ensinnäkin onnea plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :) Empuska ihanaa, että teidän yritys jatkuu! Naisilla todellakin on onneksi oikeus vaihtaa mieltänsä :D On: Öö, meille ei kai mitään erikoista. Menkat oli aika pikkuruiset, mikä vähän kummastutti, mutta muuten ei...
  19. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Nyt ne menkat sitten alkoi.. Eli eipä paljoa vaikuttanut vaikka tulikin hailakkaa plussaa :( pöh, ompas vaikeaa tämä lisääntyminen. Pitääs varmaan painoa tiputtaa, jospas sillä olis vaikutusta. Eli uutta kiertoa kohti.. ja en kyllä testaa enää ellei menkat oo myöhäs!
  20. I

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Saraheinä, voi ihanaa kuulla, että jotain näkyypi testissä! Nyt vaan odotellaan ja jännäillään! :) Niin ja ei oo menkat vielä alkanut, mutta uskon, että aika varmuudella alkaa, kp27/28 meneillään. Ei ole paljoa viivoja enää näkynyt testeissä.. varmaan myöhästyvät 1-2päivää jos oli kemiallinen...

Yhteistyössä