Hakutulokset

  1. H

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tsemppiä vielä kaikille loppuraskaudessa kärvisteleville! Mulla odotus loppui ma 4.8 ihanan pienen tytön syntymään. <3 :) Tallöin raskaus siis 39+4. Nopea selostus syntymästä: La aamulla mulla tuli pönttöön lapsivettä kunnon loraus, ja aattelin että olipa outo juttu. Soitin kuitenkin...
  2. H

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Ilmeisesti synnytyksen jälkeen asian voi siis päättää!? Eikä vaan jo mennessä ilmoittaa halukkuutensa? Täytynee kysyä neuvolasta lisää näistä käytännön asioista. Toisaalta taas sitten jos onkin tosi väsynyt ja kipee synnytyksestä, niin olis ihanaa jos mies voisi olla apuna siellä vuorokauden...
  3. H

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Onnea Mmaria!! :) Ja tsemppiä Esikoista vailla!! Synnytys on mielessä koko ajan enemmän, normaalia jännitystä asiaan liittyen. Pelätä en vielä osaa kun ensimmäinen kyseessä. Mulla ei hirveesti supisteluja ole ollut tai sitten en tunnista niitä. Kuitenkin neuvolassa sanoivat ettei se tarkoita...
  4. H

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Voi ihanaa! Vauvoja jo tullut! Onnea kaikille ihan valtavasti! :) En malta odottaa että itsekin pääsee näkemään millanen tyyppi meille muuttaa. Tää kesäaika on vienyt niin mennessään että kirjoittelut ja lukemiset on jääneet ihan taka-alalle. Ihanat kesäsäät vihdoin hellii, mutta eipä tuolla...
  5. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Sushen: Anteeksi tarkoitin eritoten siis jalkaprässiä, mutta samankaltaisestihan kyykyt tehdään. Kai se voi aiheuttaa painetta vatsalle, etenkin jos jo iso. Jossain puhutaan että ponnistusta vaativia liikkeitä ei sais tehdä... En just nyt löydä pätevää lähdettä näille väittämille, joten voi olla...
  6. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Hei taas mammat! :) En ole taas päässyt koneelle päivittämään viimeisimpiä, mutta tässä näitä tulee vaikka eipä mitään mullistavaa ole tapahtunut. Viime viikolla neuvolassa 27+1 oli verenpaine ok, Hb 122, paino noussut 590g/vko, sf-mitta 24.5, eli ihan keskikäyrällä. Lapsi oli silloin pää...
  7. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Voi tsemppiä huoliin Pinsulille! Toivotaan että huoli osoittautuu kuitenkin turhaksi. Milloin pääsetkään kontrolliin? Mä kun toivoin että olisitte lohduttaneet että se mahan kasvu vähän helpottaisi loppumetreillä... :P No, mutta hyvä on syy mahan kasvulle. Painossa ei ole nyt onneksi...
  8. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Jee, kivasti tullut viestejä! :) Hyvä Pinsuli kun vähän potkit meitä. ;) Toukokuuta mennään jo, huhhuh. Eipä siinä, kyllä tää mahakin kasvaa mullakin ihan silmissä! Joka aamu tuntuu että jopa se on taas eilisestä kasvanut. Hirvittää tosissaan jos kasvu on tällaista loppuun asti... Sanokaas...
  9. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    No nyt on meitä hemmoteltu kevätauringolla! Ihanaa! :) Mökiltä palattu arkeen ja olipa kivaa olla rennosti mökillä. Mutta on se kiva olla myös sisävessan ja juoksevan veden äärellä. :P Mulla on myös vatsalla ollut kipuja, jotka päättelin myös kasvukivuiksi. Mustakin tuntuu maha kasvaneen...
  10. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Ompa ihana keväinen sää! :) Flunssakin helpottaa jo, niin voi nauttia ulkoilusta ihan eri tavalla kun ei päätä särje ja oo hankala hengittää. Onnea kaikille ultrakuulumisista. Kiva että Mmaria tuo myös prinsessoja meidän iloksi! :) Meillä oli tiukkaa tavaroiden läpikäymistä viikonloppuna...
  11. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Sushen Ponnistusvinkki laitetaan talteen, kiitos siitä! :) Oma jatkuva pahoinvointi oli kyllä aivan järkyttävää alussa, että kaikki sympatiat H Keijulle jos näin pitkään on mennyt. Huh. Pääasia että alkaa helpottaa! :) Ja Mammuttisi, jee, liikkeitä! :) Meikäläiselle iski nyt sitten...
  12. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    SookyS, kävin siellä Sarviksella ultrassa molemmilla kerroilla. Kiitos kaikille vastauksista sukupuolen suhteen, näin mäkin sen järkeilin mitä puhuitte. Tyttölupaus annetaan aina tässä vaiheessa jonkinlaisella varauksella. Toivottavasti ei kuitenkaan tule syytä kontrolliultraan, muuten sukupuoli...
  13. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Ehtiikö vielä mukaan? :) Olen välillä aina löytänyt itseni täältä lueskelemasta juttuja ja liittyisin mielelläni mukaan keskusteluun. Esitietoina siis kyseessä ensimmäinen raskaus ja ikää juuri tullut 30 vuotta, avomies kotona. Kuulun myös TAYSissa synnyttävien runsaaseen joukkoon. :D LA...

Yhteistyössä