Hakutulokset

  1. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tuohon allergia-asiaan kommentoin pikaisesti. Vauvoilla kakan väri voi olla vihreätä esim.ilmavaivoista johtuen. Mutta jos se on limaista taikka ripulia niin silloin poissulkisin kyllä allergian. Voisitko olla 1-2 viikkoa maidottomalla dieetillä ja katsoa onko siitä apua? Maitoallergia kun on...
  2. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Voisiko vauva saada liikaa kevyttä etumaitoa ja siksi kakkaa usein? Tosin jos syötät useamman kerran samasta rinnasta pitäisi sen auttaa asiaan. Tai näin oletan. En ole asiantuntija :) Huomaatko tuleeko maitoa suihkuamalla (suihkutissit)? Itselläni tulee alussa,herumisvaiheessa,maitoa...
  3. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe kuulostaa tosiaan tiheän imun kaudelta. Meillä oli viikko takaperin se. Poika söi yöt ja päivät. Muutaman kerran raivosi tissillä. Silloin otin hänet rinnalta pois ja annoin hetken itkeä. Hetken päästä tarjosin uudestaan rintaa ja kelpasi. Mutta oli itselläkin turhautunut olo. Jos en olisi...
  4. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Jospa itsekin viimein ehtisin vastaamaan. Upeita kakkuja Lakka! Itsekin tykkään leipoa,mutta koristelussa olisi petrattavaa. Peruspursotuksen osaan,mutta siihen se jää. Saatiin tiistaina rotarokote. Keskiviikkoilta menikin sitten poitsulla huutaessa. Pientä olleet meillä aikaisemmat itkut...
  5. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei pitkästä aikaa! Meidän poika on ollut sellainen sylivauva viime viikot,että päivisin ei todellakaan tekemisen puutetta oo. Eli täällä nukutaan päivisin joko sylissä taikka kantoliinassa. Onneks oon saanut viime päivinä myös vaunuihin nukutettua pidemmille unille niin saa hetken...
  6. L

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tervetuloa mukaan Laura! Jasmin kauhistuttavat hetket teillä ollu. Toivottavasti selvisitte pelkällä säikähdyksellä. Kevis meidän esikoisella oli koliikki. Ja voin sanoa,että silloin ajattelin "Tätäkö tämä elämä nyt on. En haluu enää ikinä lisää lapsia" Ja miten kävikään ;D Meillä...
  7. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Mielialan vaihtelut: Kuuluu asiaan alussa. Toisilla kestää muutaman päivän ja toisilla viikkoja. Mainitsinkin aiemmin että itsellä ekat päivät maidon noustessa oli yhtä itkua. Nyt olo mieliala on selvästi tasaantunut ja ns.normaali. Kävimme tänään vaunulenkillä ja vauva jatkoi vielä unia...
  8. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Arki on imaissut täysin etten meinaa millään ehtiä vastailee tänne. Luen kyllä joka päivä teidän kuulumisia :) Täällä päästiin viikonloppuna kotiin ja onnyt totuteltu uuteen arkeen. Maito nousi jo sairaalassa ja ainakin vielä oon päässy helpolla imetyksen suhteen (rinnanpäät pysyneet hyvässä...
  9. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Täältä myös pikainen päivitys. Aamulla syntyi poika 3820g 51,5 cm rv 39+3. Kovasti tehdään täällä maitotilausta. Ihastuttava Pikku Prinssi <3 Onnea Sitkeäsissi ja tsempit loppuodottajilla! Seurailen teidän kuulumisia ja palailen kertoilemaan omiani paremmalla ajalla.
  10. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onpas tullut taas mukavasti tekstiä :) Pikku-Katti Muistan vieläkin talven flunssan ja sen tukkoisuuden, ja ne unettomat yöt. Itse käytin silloin suolasuihketta eikä ainakaan mulla auttanut. Vasta kun otin perinteisen nasolinin käyttöön niin sillä onneks tauti lähti. Mutta kannattaahan sitä...
  11. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Mua ei haittaa ollenkaan lukea maito-ja kakkajuttuja :D Niitten asioiden ympärillä meidän jokaisen arki tulee ennemmin,myöhemmin pyörimään :) Ja mustakin kuulostaa paremmalta,että siirrytään sitten yhdessä vauvapuolelle turisemaan. Ei tarvitse monesta paikkaa lukea. Kuitenkin haluan kaikkien...
  12. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnittelut Boomkaa ja lopputsempit Bebelle! Liekkö siellä jo pikkuinen kainalossa?
  13. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Bebe En tiedä osaanko vastata tohon tihkuvaan lapsiveteen. Omasta kokemuksesta esikoisen synnytyksessä lapsivedet meni kerralla. Onneksi ehdin pöntölle. Sitä nimittäin tuli kuin vedenpaisumuksessa :laugh: Sen jälkeen lapsivettä tuli hulahtaen niin ettei pikkuhousunsuojat ois riittäneet suojaksi...
  14. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Pikaisesti tulin onnittelemaan kaikille uusille vauvan saaneille! Onnea,Onnea <3 Ja jännityksellä odotan seuraavaa uutta...täällä monella h-hetki aivan lähellä :) Tsemppiä! Lumi-15 38+0
  15. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Onnea Calypson perheelle! :) Meillä esikoinen täyttää kesällä 3 v. Täällä myös heittäydytään välillä vauvaksi. Haluis kaikki vauvan tavarat omia taikka lähinnä ottaa leikkeihinsä mukaan. Turvakaukalossa on istunut ja viimeks toissapäivänä ahtoi itsensä vaunukoppaan :D Täällä on myös...
  16. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Täällä odotetaan kuumeisesti myös vauvakuulumisia :) Turvotuksesta taisinkin aikaisemmin mainita. Uutena oireena siihen liittyen pari päivää sitten alkoi nivelkipu sormissa. Ilmeisesti turvotus painaa hermopäitä. Inhottava,kipeä vaiva :/ Oon yrittänyt juoda enemmän, mutta ei se oo paljoa...
  17. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Lumme Mulla oli esikoisesta riesana loppuraskaudessa noi yölliset suonenvedot. Ihan kauheeta herätä niihin. Nyt aattelin,että säästyisin niiltä. Mutta kappas viime yönä heräsin kauheeseen kramppiin. Itku meinas täälläkin tulla,mutta yritin vaan venyttää pohjetta ja lopulta helpotti. Inha vaiva...
  18. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Muitakin yökukkujia löytyy siis. Äiti88 itse mietin samaa. Kunhan tää pikkuinen syntyy, tiedän ettei nukahtamisen kanssa ole enää vaikeuksia ;) Toiveessa täällä on myös kuuma kokoajan. Eikä se helpota yhtään noita katkonaisia öitä. Voisin varmaan nukkua ikkuna auki :laugh: Ehkäisystä...
  19. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Jasmin nopeeta toimintaa tosiaan ollu! Onnea pienokaisen johdosta! :) Synnytystapa-arviosta Kovasti tosiaan käytännöt vaihtelevat. Esikoisesta neuvolalääkäri tutki käsituntumalla vauvan kokoa ja mun lantiota. Ja sen mukaan arvioi,että vauva mahtuu tulee alakautta. Muistaakseni katsoi vielä...
  20. L

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Pimpulin perheelle Onnea pienokaisesta! :flower: Boomkaa samaa toivon minäkin,toivottavasti ei oo influenssaa! Sitä taitaa vieläkin olla liikkeellä :( Paranemisia teidän perheelle! Lumme hieno juttu,että pääset käynnistykseen ajoissa. Lumi-15 & 36+0

Yhteistyössä