Hakutulokset

  1. N

    Tyhjä olo. En jotenkin osaa olla maailmassa niin, että olisin tasapainossa.

    Kait jokainen voi joskus tuntea noin, minä ainenkin. Jos se tunne taas alkaa vallata liikaa ajatuksia, olisi ehkä hyvä jutella jonkun ulkopuolisen kanssa, saada perspektiiviä ajatuksiin.
  2. N

    Millainen lapsesi koulun vanhempainilta oli?

    Mukava. Kiva opettaja, kehui lapsia kovin (ehkä vähän liikaakin?) Toiset vanhemmat olivat myös mukavia, asiallisia ja napakoita.
  3. N

    Työkkäri tarjoaa vain palkatonta työtä?

    Näitä on varmasti joukossa, etenkin niissä työkkärin tarjoamissa. Mutta voi olla itse aktiivinen ja etsiä paikkoja jotka kiinnostavat, niissä saattaa olla paremmat mahdollisuudet työllistymiseen.
  4. N

    Työkkäri tarjoaa vain palkatonta työtä?

    Samanlaisia kokemuksia. Olin harjoittelijana, pidin työstä, päivät olivat olivat lyhyitä ja ruoan sain ilmaiseksi. Palkkaa ei saanut, mutta sain sen korvauksen, jota kotona ollessa en olisi saanut sekä verottoman kulukorvauksen. Työpaikka oli niin lähellä että matkoihin ei kulunut rahaa. Joten...
  5. N

    Kuivaako pyykit talvella ulkona?

    kuivaa kyllä ulkonakin meillä kuivataan sisällä, kun se samalla kosteuttaa tätä rutikuivaa sisäilmaa
  6. N

    kummasta pitsa: kebab-paikasta vai kotipitsasta?!

    täältä tulee eriävä mielipide, kotipizzan monster on ihan paras !!
  7. N

    Muita normaalipainoisia laihduttajia? :)

    muutama kilo pois ja sitä kiinteytystä kaivataan täälläkin
  8. N

    Nappasin allin ja söin lämpöisen ruuan runsaan salaatin ja ison vesituopin kera ja pian lähden taas lenkille...

    Pientä yritystä on täälläkin, motivaatio vaihtelee päivittäin.
  9. N

    "Vieraannut täysin työnteosta kun olet kotona NIIN kauan"

    Näinhän se voi olla. Itse olin yli 9 vuotta kotona lapsia hoitamassa. Menin töihin ja olin puoli vuotta, se riittikin (vaikka oli todella mukava työpaikka ) päätin sitten jäädä takaisin kotiin...
  10. N

    Tehdäänkö yhdessä muistilista!?

    Muistathan sitten että lentokoneeseen ei saa viedä yli 70% alkoholia, ruumaankaan. Käsidesit useimmiten on juuri sellaisia, poikkeuksiakin toki on.
  11. N

    BMI-pino.

    20, olen aika tyytyväinen =)
  12. N

    Nami nami

    Tätä on pakko kokeilla :D
  13. N

    Menu 10 naisen juhliin

    Perinteiden ystävänä laittaisin alkupaloiksi jotain saaristolaispöydän herkkuja, eli erilaisia kaloja: lämmin- ja kylmäsvulohta, muikkuja, siikaa. Mätiä, smetanaa, sipulia. Perunasalaattia, saaristolaisleipää.....
  14. N

    KIRPPIS-kerho perustettu!

    Täällä myös yksi kiinnostunut :wave:
  15. N

    Onko muiden lapsilla menossa oikomishoito?

    Täällä on :wave: pojan hampaita oiotaan jo kolmatta vuotta. Ihmeen hyvin on jaksanut tuon, hyvin harvoin siis kiukuttelee asiasta. Onneksi oikovat, purenta olisi muutoin tosi huono ja myös todella huonon näköinen.
  16. N

    mitäs muuta maitohappoa vauvalle,kun relat?

    Luontaistuotekaupasta saa sellaista kun baby probiootti, se on ihan pienille tarkoitettu. Jauheena pussissa, maitoon tai soseeseen voi sekoittaa.
  17. N

    Knen kohdalta pöytä ja ympäristö on likaisin ruokailun jälkeen?

    Meillä myös 8-v pojan pojan paikka on sotkuisin :( Vanhempien lisäksi löytyy myös 5-v poika

Yhteistyössä