Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Oxalis, mulla kävi sama juttu. Kuulin äänet tiistai-iltana mutta eilen/tänään ei toistaiseksi mitään.. Mulla vkot jo 11+5 tänään..
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    :whistle: Jospa sitä ohimennen saisi tänne itsekin kirjoiteltua kuulumisia. 11+2 tänään ja VIhDOiN tällä viikolla tuntuu, että pahoinvointi on väistymässä (y):LOL: Ihan nikn kamala olo tuossa oli, että yritti vain hiljaa olla olemassa ja odotti ajan kuluvan. Eka neuvola oli pari vkoa sitten ja...
  3. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon voimia Lialle ja koko perheelle.
  4. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oli kyllä aika pysäyttävää täälläkin toiveikkaan menetys. Sitä haluaisi uskaltaa hivenen huokaista jo ekan kolmanneksen jälkeen, mutta todellisuudessahan meillä on aina mielessä se seuraava saavutettava välietappi. Kiva lukea noita tyynyvinkkejä jo nyt, jospa tulisi sit ajoissa (vasta hädän...
  5. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi miten kurjaa Tupsuli.. Tsempin myös neganneille. Piinailijoille pitkää pinnaa ja malttia, mitä pidemmälle sen testaamisen maltaa sen parempi. Pääsin eilen käymään polilla sen kivuliaan vuodon takia. Ultra löydökset oli viikkoihin nähden sopivat. Oli raskauspussi kohdussa ja ruskuaisrengas...
  6. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos kaikille toivotuksista ja omien alkutarinoiden jakamisesta. Tsempit muillekin epävarmuudessa vaeltaville. Itsenikin säikäytti tiistaina verinen vuoto ja kivut. Loppuili kumminki lyhyeen ja eilen kurkattin polilla ultra varmuuden vuoksi. Siellä oli viikkoihin sopivat löydökset. Eilen 5+3...
  7. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Taysissa 1 vuoden on seulat. Näin meilläkin oli, just riitti toiseen ivf:ään.
  8. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    ..ja vuotoa ja kipuja :cry: Olisin mielummin ottanu niitä oireita. Ihan kuukautistenalun kipuilulta tuntuu. :(
  9. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä tilailin kans viime vuonna netistä testejä. Sekä ovis, että raskausliuskoja. Ihan hyvin ne pelitti.. kotitesti.fi oli muistaakseni sivusto. Nooh, mullahan olis tammikuulle se plussa, mutta ihmettelen kovasti missä oireet?! 29.1 tein vielä digin ja sain 2-3 viikkoa. Kauhea kun ei uskalla...
  10. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pikainen omanapainen ihmettely.. On se kumma kun ei tuu mitään oireita, vaikea uskoa olevansa raskaana. Ei mitään tuhrua, ei vuotoa, ei kipuja. Outoa. LA:n laskin jollai nettisivulla, mutten uskaltais listoillekaan kun joku taikausko on, että sit tää loppuu jos sinne asti jo ajattelee.. Kolme...
  11. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Muiden testituloksia täällä kans odotellaan. On tää vaan ihana, että olette täällä muutkin niin saa vertaistukea ja saa elää teidänkin jutuissa mukana. Itse sain toissapäivänä aamulla vahvemman plussan, mutta en oikein enää tänään siihen jaksa uskoa. Paineentunne alamasulla hävisi kokonaan ja...
  12. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    :cry: Nyt tarvisin lohtua siitä, että tuhrusta huolimatta voi yhä olla elämää? Muistan lukeneeni, että joillakin teistä oli ja raskaus silti ok? Ehdin juuri illalla ajatella, että nyt on melko rauhallinen olo, josko tämä tästä.. Ja sit pistin pvän viimeisen lugen, niin eiköhän vain ollut seassa...
  13. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Millä kaavalla LA lasketaan? Hedelmöittymispäivästä? Eli Alkion nolla pvä?
  14. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa, kun te olette kaikki pääseet ko ihan pikkuviikoista. Sitä haaveilee itsekin, että vois mennä nukkumaan ja herätä vaikka uä aamuna vasta. Eilen aamulla sain testiin paljon vahvemman viivan, mutta se ei enää tänään kovin lohduta. Ei nimittäin tunnu yhtään miltään :unsure: Rintoihin ei ole...
  15. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hiphei, onnistuhan tuo kuvanlataus Heippa kaikille! Varovasti varpain hiippailen tänne ketjuun tämän kuvan myötä. Jännitys on vaaaltava. 15.1 siirretty 5AA blasto. Nyt kaikki paikat ristissä toivon, että selviän päivä kerrallaan eteenpäin, mielenterveys tallella
  16. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Siltä varalta, että joskus olisi sinne asiaa niin, mistä löytyy täällä plussanneet?
  17. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Listalle: Misericordia #hoidoissa 08/2013 #toinen #selittämätön #2ivf.1pas. Soitin poliklinikalle ja mulle varattiin uä 25.2. Olisin halunnut verikokeisiin esim loppuviikosta ja sit ens vkolla niin olis voinu nähdä nouseeko hgc norpmaalisti Viimeksi tosiaan kun oli yritystä ollut sain vaalean...
  18. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tänään siis pp9 ja tein tein 2 tunnin pidätyksellä. Testi on selvästi positiivinen(viiva punertaa), mutta on tosi haalea. Herkkyys 15. Nyt huoli tietenkin, että onko vain kemiallinen... aamuksi ei ole tietenkään yhtään mitään millä jatkaa testailua.
  19. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Mä olen käyttänyt kans lugeja lähemmäs selkeää vuotoa/testiä. Alussa kun vuotoa voi olla raskaudesta huolimatta. Itse meinaan erota täällä sukkiini.. Pp9 menossa. Eilen illalla käväisi huonon olon aalto ja jonkin verran jotain tuntemuksia alavatsalla. Toki yhtä hyvin vois vielä olla merkkejä...
  20. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En muista yhtään mikä liuska. Joku herkkä. En ole mitään merkkejä viivoista saanutkaan muulloin kun viimeksi kun veritestikin vahvisti. Onneksi ei ole kotona enempää testejä.. Minä pp:nä sinä Mandala sait plussan?

Yhteistyössä