Hakutulokset

  1. S

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Lähetin Lily sulle yksityisviestin Faceryhmästä. :) Tännekin voisin päivitellä kuulumisia: eka neuvolakäynti oli pari viikkoa sitten ja saimme kuultua vauvan sydänäänet. Viikkoja oli tuolloin 9+ (jotain). Eka ultra on ensi viikolla, jota odotetaan tietysti kovasti. Läheisimmät ystävät...
  2. S

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Mutta tietysti se toinenkin ryhmä käy mulle. Odotan kuitenkin ensin Evenyn vastausta. :)
  3. S

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Eveny mulle tuossa parisen viikkoa sitten jo laittoi viestin, että pääsen vielä Facebook ryhmään mukaan ja pyysi mua lähettämään "tunnistetietoni". Luulen siis, että hän on vain unohtanut minut lisätä ryhmään.
  4. S

    Tammimasut 2015 *heinäkuu*

    Eveny, Ootkohan huomannut mun sulle pari viikkoa sitten lähettämän viestin? Ja toissapäivänä lähetin uuden viestin. :) Face-ryhmästä siis oli puhetta.
  5. S

    Tammimasut 2015 *kesäkuu*

    Evelyn, Pääsinkö vielä Facebook-ryhmään? Mä koen jotenkin hankalaksi tänne palstalle kirjoittamisen, meinaa aina unohtua.
  6. S

    Tammimasut 2015 *toukokuu*

    Heippa! Täällä olisi myös uusi tulokas: Suzu, LA 27.1.2014, 2. lapsi, 29 vuotta, sairaala joko HYS tai KOS Testin tein keskiviikkona ja sitä ennen pari haamua. Aika epätodellinen olo on täälläkin. Tämä tärppäsi ekasta yrityskierrosta, esikoinen aikanaan neljännestä. Toivotaan tietenkin...

Yhteistyössä