Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kevät 2017

    Kait minä uskallaudun pois listalta koska digikin vahvisti raskauden eli tupuna08 plussannut :)
  2. T

    Marraskuun murut

    Varovaisesti mukaan :) alkusyksystä oli kohdunulkoinen, joten uusiutumisesta on kova.. neljäs tulossa. laitan myös viestiä face ryhmään pääsystä :)
  3. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Kinder Kittylle pahoittelut ja tsemppiä kovasti!! Minulla oli pitkittynyt keskenmeno/kohdunulkoinen alkusyksystä. Nyt pc:llä plussa 23/28-30 ja se pc vahvenee tosi huonosti, clearbluen early onneksi vähän vahvistunut. Onko muilla kokemusta nuin aikaisesta plussasta, pelottaa kovasti että jos...
  4. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla nuo Mamin testit näyttää niin että se herkempi näyttää melkeen negaa kun se ei niin herkkä näyttää jo hyvinkin positiivista.
  5. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nyt jännittää.. kp 23/28-30 punertava haamu pc.n testiin...mietityttää tuo että aika aikasin ( ikinä ei oo tyytyväinen) mamin herkkätesti näyttää plussaa vaaan ku oikein kääntelee ja tihrustelee ;)
  6. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko kukaan avannut rfsun digitestiä? Ei googlaamalla löytynyt kuvia :(
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Onko muilla kokemuksia tuosta metotreksaatti piikistä kohdunulkoisessa raskaudessa? Lähinnä mietin että millonkohan saa ruveta yrittämään uutta vaavelia kun toinen lääkäri puhui kuukaudesta ja toinen kolmesta..
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Päivitystä, eilen kovat kivut ja sairaalaan, hcg noussut vaan ja kohtu tyhjä. tänään löysivät jotain epämääräistä munasarjasta ja niinpä siis annettiin se metotreksaatti piikki. Miten teillä on tuo vaikuttanut? millon mm. vuoto yms...
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Mulla alko kova mahakipu eilen illalla ja aamulla tuhrua...ultrasivat tänään ja ei merkkejä kohdunulkosesta. Nyt seurataan hcgtä...veikkas uutta raskautta tai jäänyt joku pala kohtuun vaikka kohtu näytti siistiltä yms..ja kohdussahan ei oo kokoaikana näkynyt mitään raskausmatskua...oli aika...
  10. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Jos joku on jaksanut mun juttuja lukea ni tänään päivystyksessä hcg 156..saapa nähä
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ei tästä tuu mitään...mulla nyt raskaustesti näyttää raskaana 2-3 vaikka ei näyttänyt tuota edes sillon ku hcg korkeimmillaan ennen vuotoa...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Tukin yksikseni koko keskustelun...en soittanutkaan kun rtesti näytti hentoista haamua enää aamulla...ovistesti selkeetä plussaa edelleen...kroppa taitaa olla aika sekasin..
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Aamulla soitan naistenpolille. Vaikka ei tässä varmaan oo mitään... eli viime tiistaina hcg oli enää sen vajaan 60 ja precheck haalistunut...vuoto alkoi keskiviikkona ja loppui sunnuntaina. Eilen ovistesti näytti kirkuvan punaista plussaa samoin tänä aamuna, prechekin rtesti näytti paljon...
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    siis mitä ihmettä...raskaustesti näyttää plussaa ja ei mitään haamua...v
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    viivat ei vaan alkaneet vahvistua, ja hcg laski 150-> 60 mut huolettaa että jos sinne jäikin jotain ja pitäs kunnolla tyhjentää tjs.... ja vuosin kyllä ihan kunnolla, jospa olisi jo uusi ovulaatio ;)
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Raskaustestit ovat tulossa kotia kohti...saas nähdä...
  17. T

    Maaliskuun muruset 2017 *Heinäkuussa*

    Minut saa poistaa listalta, kesken meni :(
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Moikka! Miten tulkitsisitte tämän... mulla oli kemiallinen keskenmeno tai miten se nyt sanotaan...vuoto loppui maanantaina ja eilen ja tänään ovulaatiotesti näytti niin selkeetä plussaa ettei ikinä...eniten ihmetyttää että voiko yleensäkkin ovulaatio tapahtua näin heti keskenmenon jälkeen ja...
  19. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Jaanpas nyt teidän kanssa tämän oudon testailu hässäkän. Elikkäs ovulaatio tikutettu 2.7 ja raskaustestejä tehty monta ja montaa laatua dpo 10 alkaen..kaikki negoja...pe15.7 olisi pitänyt alkaa kuukautiset tein päivää ennen tuota digitestin ei raskaana, pc:n ja rfsun..launtaina mahaan ilmesty...
  20. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips!! Täällä jälleen :) onko kukaan avannut tuota clearbluen herkkää digitestiä eli ei viikko näytöllistä vaan pelkkä kyllä/ei systeemiä? Näytti että ei raskaana mutta avattaessa sisällä kaks viivaa joista toinen värillinen haamu...

Yhteistyössä