Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä kun kehtaa kysyä kaikenlaista, niin oletteko tehnee koskaan tutkimusmatkaa omaan kohdunnupukkaanne? Mä joskus huvikseen yritän tutkia siitä tilannetta, mutta taitaa elää omaa elämäänsä.. eilen vielä oli aivan alhaalla ja ajattelin vuotojen alkavan pian, mutta nyt on taas tosi ylhäällä kiinni..
Olen :D yleensä elää ihan omaa elämää :D joskus jossain oli juttua että raskaana ollessa "tuntuu kuin koskisi nenänpäätä" ja tässä raskaudessa piti paikkansa! Yksi syy mistä aavistelin että olisikohan plussa tulossa:oops:
 
@höpsykkä onnea! mää en vaan jaksa uskoa et hyvin kävis.. no ekassa raskaudessa testasin vasta dpo15 vai dpo14 ja oli punertava selkeä ei enää mikää hailu.. nyt kuitenki jo dpo13.. no ehkä mää jatkan vielä testailua.. lisäks mun oireet loppu ku seinään jo eilen..
Ei mullakaan edellisen raskauden toteamisvaiheessa ollut yhtään mitään oireita, se saiki sitten testaan. Viikkoa ennen odotettua vuotoa oli normi olot ja sitten loppu kaikki.. Ootko eri testillä testannut? Rfsu testiin mulla tuli tosi hailu, ja digiin viikot tietenkin. Sillä sitten parit viikot aina testasin, että sainko uudet viikot.. liuskat ja muut tikut siis jäi
 
Täällä kait täytyy ajatuksia siirtää hieman muualle, ja hommata joku salikortti tai juoksumatto :D
Nim. viime kerralla ehin 1 kerran pyrähtää tuliterällä juoksumatolla vuodon jlk, ja sitten tietenki plussasin :D
Sitä edellisessä kävin salilla usiasti..
 
Menee kyl hermot kohta, ei se testi ole puhdas negagaan..hailu viiva siinä ja mamin puikoilla olen aiemmin testannut nega kierroissa niin ei siinä mitään viivoja ilmesty jos nega.. Mää soitan varmaan maanantaina tayssiin kun käytiin siellä ensikäynnillä tässä kierrossa et pääsenkö vaik verikokeeseen et ei tämmöstä jaksa. Ellei menkat ala ensin.. Vai oottelenko viikon menkkoja vai mitä täs pitäis tehdä..
 
Menee kyl hermot kohta, ei se testi ole puhdas negagaan..hailu viiva siinä ja mamin puikoilla olen aiemmin testannut nega kierroissa niin ei siinä mitään viivoja ilmesty jos nega.. Mää soitan varmaan maanantaina tayssiin kun käytiin siellä ensikäynnillä tässä kierrossa et pääsenkö vaik verikokeeseen et ei tämmöstä jaksa. Ellei menkat ala ensin.. Vai oottelenko viikon menkkoja vai mitä täs pitäis tehdä..
Ootko kokeillut tai onko mahollista tehä digillä? Mää en ite tosiaan jaksais tarkkailla miten viivat liuskalla kehittyy, kun ei mulla ainakaan välttämättä oo aina vahvistunu
 
Menee kyl hermot kohta, ei se testi ole puhdas negagaan..hailu viiva siinä ja mamin puikoilla olen aiemmin testannut nega kierroissa niin ei siinä mitään viivoja ilmesty jos nega.. Mää soitan varmaan maanantaina tayssiin kun käytiin siellä ensikäynnillä tässä kierrossa et pääsenkö vaik verikokeeseen et ei tämmöstä jaksa. Ellei menkat ala ensin.. Vai oottelenko viikon menkkoja vai mitä täs pitäis tehdä..
Mamin testin viivat vahvistui mulla kuitenkin aika hitaasti! Vasta rv 4+6 tuli tasavahvat viivat! Älä heitä vielä toivoa
 
No munn mamin testissä ei ole edes tommosta viivaa tänään..dpo12 testissä oli aika selkee mut nyt se ei oo ees sitä et melkeen vois vaan sanoa hailuks viivanpaikaks :cry:
Onko sulla muita testejä kuin noita Mamin? Kun minun veikkaus että niissä on hiukan laatuvaihtelua... omasta mielestä parin päivän testausvälillä niillä viivat jopa haaleni vaikka olisi pitänyt tummua... sit kuitenkin taas tummui selvästi.
 
@Wilpuri80 mulla ei ole nyt muita kun noita mamin ja sit 2digiä no digin teen aamulla. Alotin testailut jo dpo 10 ja pregcheckin testeillä siinä oli selvä haamu ja dpo 11 teinbuuden pc:n siinä myös haamu. Dpo 12 mamilla, ja dpo13 pc:llä haamu mut ei yhtään vahvempi ja tänään mamilla jopa haaleampi kuin haamu eli näyttää et siinä ois jotain mut en sit tiiä onko kuitenkaan.. :unsure:
 
@Wilpuri80 mulla ei ole nyt muita kun noita mamin ja sit 2digiä no digin teen aamulla. Alotin testailut jo dpo 10 ja pregcheckin testeillä siinä oli selvä haamu ja dpo 11 teinbuuden pc:n siinä myös haamu. Dpo 12 mamilla, ja dpo13 pc:llä haamu mut ei yhtään vahvempi ja tänään mamilla jopa haaleampi kuin haamu eli näyttää et siinä ois jotain mut en sit tiiä onko kuitenkaan.. :unsure:
Toivotaan kuitenkin vielä parasta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
Ois kiva tietää minkälaisten ihmisten kans täällä oman elämänsä hieman henkilökohtasempia tietoja jakaa :D
Vois siis hieman kertoo itestään, jos haluaa... Voin alottaa :D

Oon siis 27, pian 28.. perheesen kuuluu Aviomies ja 2 lasta (pian 3v ja 1v2kk), sekä yks karvasempi sohvan valtaaja :)
Asutaan Pohjoisessa..
Lapset on aina ollu tervetulleita,ja kuumeilu kovaa..
Edellisen synnytyksen jälkeen tullu terveysongelmia, ja pelottaakin huominen ja tulevaisuus aina...

Saa jatkaa omastaan jos haluaa:)
 
Viimeksi muokattu:
Noissa mamin puikoissa herkkyys on 25.. ärsyttävää tämmönen epätietosuus.. menkat ei oo ainakaan vielä alkanut.. torstain mamin puikon viiva on selkeesti vahvempi kuin tänään.. ärsyttää ylipäätänsä se et oon saanut viivoja ja toiveet jo ehti nousta et jospa nyt ois meidän vuoro.. mielummin testaan puhtaita negoja kuin niin et saan viivoja jotka sitten katoaa.. no kerron kuulumisia aamulla mitä se digi sanoi..
 

Yhteistyössä