Hakutulokset

  1. L

    Joulukuiset 2018

    Täällä varhaisultrassa käyty tänään koska viime yönä oli kovat kivut niin aikaistin sitä ja menin jo tänään 6+3. Vastas täysin kokoaan ja kaikk hyvin :D <3 laskin siis ihan tuntumasta ovulaation (edellinen kierto oli siis km kierto ja sitä edellinen ennen viime raskautta, joten ei mitään tietoa...
  2. L

    Joulukuiset 2018

    Täälläki kuvotus lisääntynyt, oksentaa ei oo vielä tarvinut.. aiemmissa raskauksissa se alkoi 6+5 ja 7+5 eli josko nyt parin viikon sisään. Onko muilla menkkakipuja tms ja jos niin tasasesti koko kohdun alueella vai? mulla painottuu tonne oikealle ne kivut ja hiukan jo huolestuin, mut sit...
  3. L

    Joulukuiset 2018

    täällä tänää 4+6 ja oireina on kuvotus, jota ei onneks koko aikaa oo ja viel ei oo tarvinu oksentaa, ja illalla palelee aina kauheena. viimeisimmän testin tein 4+2 ja se oli tosi tumma jo <3 mut toki silti oottelen et millon tää loppuu, kun viime raskaus päätty siis keskenmenoon viikoil 5+2. nyt...
  4. L

    Joulukuiset 2018

    Pakko kai se on tänne tulla vaikka päätin et koitan unohtaa koko raskauden pariksi viikoksi, kun vielä niin epävarmaa.. Täällä on kolmas lapsi haaveissa (vaikka mietityttääkin, miten jaksettais, kun kaks ekaakin vielä pieniä). Vastikään koin varhaisen km:n, jolloin juurikin haalenneesta viivasta...
  5. L

    Lokakuiset 2018 <3

    Mua ei viel näkyny tossa listassa mut kirjottelin aiemmin.. no anyway nii täällä meni kesken, tein toissapäivänä eli 5+1 viikol testin ihan extempore ja se oliki yllättäen haalentunu. noh siitä alko panikointi et nonii kesken on menossa.. ja eilen alkoiki sit vuoto. itessäänhän nuo testit ei...
  6. L

    Lokakuiset 2018 <3

    Mulla on lievä pahonvointi alkanu ja maha on menny todella sekasi esikoista odottaes alko mahakrampit ja ripuli jo vk ennen plussaa, nyt vasta vk plussan jälkeen mut viel rajumpana, kaikki tulee läpi mitä syö :( nyt siis 4+6..
  7. L

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä ressasin vähän haaleaa viivaa 4+0 ni tein nyt 4+4 uuden testin, tämmönen tuli.. lisään myös viel sen 4+0 jos osaan onhan vahvistunu tarpeeks. Tää äsköne ei ollu es aamupissa vaan 2h pidätys illalla
  8. L

    Lokakuiset 2018

    Oon kyl lukenu et tuoki PC voi vahvistua hitaasti. Esikoiselta testasin dpo 14 ehkä vähän vahvemman ku nyt tänää mut sit dpo 16 oliki vähä haaleempi ja kaikki oli hyvin
  9. L

    Lokakuiset 2018

    Osaisinkoha mä laittaa kuvat. Tänää siis kai dpo 14 ja tämmöne testi, onkoha tarpeeks vahva.toinen kuva eiliseltä, jossa on digigin. Eiline ei ollu aamupissa
  10. L

    Lokakuiset 2018

    Huomenta!! Täällä hämmentynyt odottaja ilmottautuu :D kolmas lapsi ois sit nyt. Edellisen imetys oli päättynyt ja eka kierto alkoi, ei siinä käytetty ehkäisyä (edelliset tulleet noin 4-6 kk yrityksillä) ja niin vaan tärppäski sit :D ei siis ollu sillai varsinaisesti viel suunnitteilla.. Mut nyt...
  11. L

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kesäyllätys: varmasti huolettaa, mutta tosissaan jos on vanha ultra niin voinee sen piikkiin pistää! eikö usein neuvoloiden vanhoilla ultrilla vaan tarkasteta tarjontaa tai että sydän lyö, kun ne on nii epätarkkoja koon mittaukseen? ja jos sulla kerta on taustalla kokemus vastaavasta...
  12. L

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Voimia Kinderkitty :'( !! <3 ruuista: mä oon tosi tarkka siinä, etten listeriaa tai toksoplasmaa sais. eli en syö muruakaan graavilohta enkä mtn mikä ei oo täysin läpikypsää lihaa, pakastevihannekset kiehutan hyvin, ulkomaiset tuoreet marjat pesen tosi hyvin jne. Nuissa kun ei vaikuta se että...
  13. L

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    tsemppiä kinderkitty!! kunpa ois vaaratonta vuotoa :/ mut jos menee kesken niin tosissaanki oot nyt saanu selville että pystyt raskautumaan !! sehän on oikeestiki jo paljon ja antaa toivoa! Täällä menee nyt niin et aamut oksennan, sit jatkuvalla lämpimän ruuan syönnillä olo pysyy siedettävänä...
  14. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    kinderkitty: Jos sun ovis oli 11.5. nii voihan oireet alkaa 13.5. ja testi olla plussa 20.5. :) mulla alko esikoisesta 2pv ovulaatiosta kauhee ripuli ja mahakivut! :) Mä en pysty puhelimella kattoo kuka kirjotti mitäki mut suuret osanotot isänsä menettäneelle :( en muista nimimerkkiä:/ samoin...
  15. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Bettinah: mä en oo kuullu että raskaus nostais virtsan valkosoluja (verestä otettuna vissiin vähän voi nostaa ja liekö pissankin, en oo varma !) mut jos siihen pissanäytteeseen pääsee vähän valkovuotoa, niin sehän ainaki voi saada ne leukkarit plussalle. :) Mut jos on oireita ton lisäksi niin...
  16. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Onnea uusille plussanneille!!! :) iinsandra: meillä on just samanikäset esikoiset:) Täällä tarvotaan aamusta iltaan tässä pahoinvoinnin suossa :'D tsemppaan aina töihin mut kotona oon ku joku haamu ja kuljen vaan sängyn ja pöntön välillä, oksennusta ei tuu mutta yökin jatkuvasti :/ pakko...
  17. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Moi kaikille! mä en oo pystyny kirjottaan viime päivinä, oon ollu niin huonovointinen, mut pakko ollu koittaa töissä selvitä.. niin vapaa-ajalla ei oo tullu koneella oltua sit yhtää. Kerran oon vasta oksentanu, mut muuten sit yökkiny ja tuntuu että koko ajan pitää olla syömässä jotain, ettei...
  18. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    ja naelin kommentti imetyksestä kyllä osu ja uppos! Siitä ei todellakaan oltu etukäteen puhuttu, millaset hormonimyrskyt se voi aiheuttaa..! ja muutenki, että miten se ei todellakaan ole helppoa ja kaikki turhautumiset ja kivut ja ahdistukset kuuluu asiaan ainaki alkumetreillä, joillain...
  19. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Pahoittelut Cätrikille :( :( Siis tänään oon voinu ihan älyttömän huonosti.. pakko ollu syödä ehkä 30min välein, että jaksais. En oo oksentanu vielä kertaakaa, mut toivottavasti se tulis kehiin, koska sen jälkeenhän on aina edes jonku aikaa hyvä olo. Mielummin entä tää kauhee öllötys :(...
  20. L

    *Helmikuun helmet 2017*

    Varhaisultrassa käyty, vahva syke ja viikot vastas just 7+0. huhhuh on se nii ihmeellistä!! <3

Yhteistyössä