Hakutulokset

  1. Aikku

    hehehee mikä tarjoilija *video* :DD

    :laugh: se muori oli huippu :laugh:
  2. Aikku

    endo

    Onko kellään todettu endometrioosia? Millaisia teillä oireet? Onko kipu koko ajan vai onko välillä maha ihan normaali? Itselläni on ollu viikon sellaista tärinä kipua ja en tiiä oikein et mitä on? Voiko olla ovulaatio?
  3. Aikku

    Tanskan ex-prinsessa Alexandra 42-v. odottaa lasta

    Ja minulle tuli hyvä mieli :) On toivoa muillakin 42-vuotiailla :) :)
  4. Aikku

    Koska käynnistys, jos menee yli LA:n?

    Minulla oli myös LA 4.9 ja tahtoisin kovasti että käynnistäisivät jo silloin 15 päivä perjantaina, kun se olisi paljon helpompaa esikoisen hoidon kannalta.. Mutta täällä Oulussa ei kuulemma aleta käynnistämään ennen rv.42 täyttymistä jos ei mitään hämminkiä ole :/ Ensi maanantaina on seuraava...
  5. Aikku

    Uudelleensynnyttäjä vuosien jälkeen

    Minulla tulossa toinen synnytys ja tasan 4v sitten oli edellinen.. samaa olen miettinyt minäkin! Esim. tätini synnytysten välillä oli 9 vuotta ja esikoisen ponnistusvaihe jotain 20min, ja kuopuksen 4min!! -nyt minulla rv.39+4!!!
  6. Aikku

    Lisää lapsia kun yksi erityislapsi?

    Meillä 4v autisti poika ja nyt olisi vielä 12 päivää laskettuun aikaan, eli vauva kovasti tulollaan. Sitten on meidän lapsiluku luultavasti täynä, ellei pojan tila parane huomattavasti muutamassa vuodessa että voisi vielä yhden tehdä. Mutta luulen että kahdessa on meille tarpeeksi. Nuoria...
  7. Aikku

    onko miehesi nähnyt vauvan tulon?

    Meillä mies oli ensin selkäni takana tukemassa, mutta sitten kätilö sanoi vauvan pään näkyvän jo ja pyysi miestä kokeilemaan vauvan tukkaa, ja mieshän kokeili :D sitten hän jäikin katsomaan jalkopäähän toimituksen loppuun saakka (taisi samalla tukea oikeaa jalkaani) ja oli aivan innoissaan kun...
  8. Aikku

    Tulevan lapsesi nimi?

    Meillä on kohta 4v Albert Jeremias, ja toinen on masussa tulollaan.. jos tyttö tulee on nimiehdotuksena Aada Olivia, jos poika niin ei mitään hajua :D
  9. Aikku

    autisti-pojan 5v synttärit, mitä...

    Ehdottomasti kysyt lapsen äidiltä mistä poika tykkää tai mitä hän tarvii. Ehkä jotain kehittävää tekemistä. Jokainen autisti on erinlainen niin ei voi tietää mitä kukakin osaa tehdä, joku tekee tuon ikäisenä jo sadan palasen palapelejä, joku ei osaa tehdä kuin kuuden palan nuppipalapelin..
  10. Aikku

    samana kuukautena syntyneitä

    Meillä ois pojalla 4v synttärit 7.9 ja tulevan vauvan laskettu aika 4.9 :D Saapa nähä miten käy!
  11. Aikku

    TE JOIDEN SYNNYTYS KÄYNNISTETTY...

    Mulla käynnistettiin ihan vain yliaikaisuuden vuoksi rv.42+0 ja 42+1 kun ei lähtenytkään eka yrityksellä. Äitini on tehnyt viisi lasta joista vain viimeinen tajusi itse tulla ulos, muut syntyivät 2vko:a yliaikaisina käynnistämällä. Saattaa olla jopa perinnöllistä sitä mieltä oli lekuri mutta...
  12. Aikku

    kohtukuolemasta kokemuksia?

    Itse en ole onneksi joutunut kokemaan tälläistä. Kaksi keskenmenoa on takana ja niissäkin oli paljon tuskaa. Nyt olen taas raskaana rv-22 ja pelko jäytää sisuksia vähän väliä. Täytyy sanoa että itku tuli kun luin koettelemuksistanne :'( Minusta tuntuu etten ikinä pääsisi jaloilleni jos...
  13. Aikku

    Autismista

    Meitä alkoi huolettaa kun 1.5 vuotiaana poika ei puhunut ja oli tosi kiukkuinen aina. Oyssiin päästiin tutkimuksiin kun poika oli 2v2kk ja ensimmäinen diagnoosi oli psykomotorinen kehityksen viivästymä ja autistiset piirteet. Autismi diagnoosin sai viime syksynä kun oli 3 vuotias.
  14. Aikku

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    Toinen lapsi tulossa rv.20 ja ikää itsellä kohta 25. Esikoinen täyttää vauvan syntymänaikaan 4v :)
  15. Aikku

    Saako jostakin pcs-kuvia kotikäyttöön?

    Oletko katsellut www.papunet.fi ? Siellä on muistaakseni linkkejä "kuvapankkeihin".. googlen kuva haulla löytää myös hyviä kuvia joita voi koneella muokkailla, lisätä kuva tekstit ja sitten tulostaa, näin minä olen tehnyt paljon esim. kuvia ruoka-aineista yms
  16. Aikku

    Päväkotiin kuntoutusmielessä?

    Ensimmäistä kertaa löysin tämän kaks+ palstan :snotty: Meillä on 3.5v ikäinen autisti poika jolla siis jo diagnoosi. Poikamme meni päiväkotiin 2v4kk ikäisenä kuntoutuksen vuoksi ja hyvin on pärjäänyt! Tykkää olla hoidossa tosi paljon! Syksyllä vaihtaa eriyisryhmään, saa nähdä miten vaihto...

Yhteistyössä