Hakutulokset

  1. O

    MOOOIII, mitäs tänne kuuluu?

    oli pitkäpitkä tauko. Onks täällä mikään muuttunut?
  2. O

    MISTÄ LÖYDÄT KERHOT?

    Kamala tämmöinen järkytys ja sittei kerhojakaan löydy :/
  3. O

    Ujoakin ujompi mies

    Oletteko törmänneet ihmisiin, jotka eivät osaa tehdä fyysistä aloitetta suhteessa? Ovatko kaikki tällaiset miehet automaattisesti kategoriassa homoja, vai voiko aikuisistakin miehistä löytyä vielä vain käsittämättömän ujoja tapauksia.
  4. O

    Ujoakin ujompi mies

    Oletteko törmänneet ihmisiin, jotka eivät osaa tehdä fyysistä aloitetta suhteessa? Ovatko kaikki tällaiset miehet automaattisesti kategoriassa homoja, vai voiko aikuisistakin miehistä löytyä vielä vain käsittämättömän ujoja tapauksia.
  5. O

    Jaahas,onkos täällä tökötitök palstalla ketään

    Kuis tää nyt taas niin tökkii :kieh:
  6. O

    kierron pituus

    Mikä teillä on kierron pituus pelkillä Clomeilla? :flower: :hug:
  7. O

    puuhaa 5 vuotiaalle

    Eli voisko joku auttaa, joku hyvä linkki tai muutama missä olis jotain kivaa puuhaa 5-vuotiaalle vesirokkopotilaalle kun ika käy pitkäksi
  8. O

    mikä on epäsäännöllistä

    koska menkat ovat epäsäännöllisiä...? siis että mikä heittely lasketaan vielä säännölliseksi ja mikä ei.. onko esim kp 28-30 säännöllinen? kp 26-30? kp 27-33...? enpä ole koskaan tällaisia lekurilta kysellyt ja jos olette kyslelleet niin jakakaa tietonne ihmeessä..koskaan ei ole jäänyt...
  9. O

    yhden lapsen äidit

    meillä vilkas neitokainen n 2,5v. nyt näyttää siltä, että hän oli meille lottovoitto, ehkä toista lasta ei nimittäin koskaan enää meille tule. kun neiti oli pieni vauva, halusin heti perään toisen, mut mies vastusti, sit meille tuli avioliittokriisi, joka nyt on onneks ohi, mut siinä vaiheessa...
  10. O

    näistä pettämisistä ja jättämisistä

    täällä sivusta seuranneena tän osion keskusteluja, on mulla alkanut vaivaamaan sellainen ajatus, että olenko "outo lintu"? mulle parisuhde on merkinnyt aina ajatuksiin asti 100% sitoutumista ihmiseen. en ole koskaan tuntenut tarvetta edes ajatuksen tasolla miettiä ja haaveilla parisuhteen...
  11. O

    Nyt alkoi laihdutus!!!

    Nyt tuli elämänmuutos ja päätin alkaa laihduttamaan. Olen ollut mieheni kanssa reilut 7 vuotta ja tavatessamme painoin 58 kg. Muistan vielä kun painoni oli noussut 62 kg:n mietin, että nyt täytyy karistaa nuo pari kiloa pois. Nyt havahduin, kun vaaka näytti 73 kg! Milloin nuo 15 kg ovat tulleet...
  12. O

    Näinkin voi olla

    Voiskos joku kertoa, että mikä auttais tässä.....Meillä on puolvuotias ihana vauva. Mies on todella hyvä isä ja aivan hulluna vauvaan :) Mies on nyt sit niin vauvan lumoissa, että parisuhteella ei ole väliä. JUU, tiedän, että suhde muuttuu ym. Mutta voiko olla näin, että mä jään ihan paitsioon...

Yhteistyössä