Nyt alkoi laihdutus!!!

Nyt tuli elämänmuutos ja päätin alkaa laihduttamaan. Olen ollut mieheni kanssa reilut 7 vuotta ja tavatessamme painoin 58 kg. Muistan vielä kun painoni oli noussut 62 kg:n mietin, että nyt täytyy karistaa nuo pari kiloa pois. Nyt havahduin, kun vaaka näytti 73 kg! Milloin nuo 15 kg ovat tulleet? Siis ne ovat tulleet aivan huomaamatta 7 vuodessa!
Mutta nyt tuli muutos.
 
Onnittelut päätöksestäsi ! Mikä siinä onkaan että parisuhde paisuttaa ?! Itelle tullut vuosien myötä (raskauksien vaikutuksia unohtamatta...) semmoset 20 kiloa lisää. Hirvittää ! Nyt pitäisi alkaa tehdä asioille täyskäännös ja paino laskusuuntaan, mut on se vaan vaikeeta kun ei oo sitä paljon puhuttua tahdonvoimaa / itsekuria. Ehkäpä minäkin sinun päätöksesi innoittamana aloitan myös... Paljon jaksamista ja tahdonvoimaa sinulle !!!! :hug:
 
Ei se oo heikkoutta
Ihan kamalaa kun joka puolella on houkutuksia, pizzamainoksia, suklaanautintoja... Itse olen dieettipatukoilla ja jauheilla + lihaskunto-ohjelmalla saanut hetkessä muutaman kilon pois. Ongelmana oli, että sipsejä koko ajan hinku. Otin yhteyttä terveysasiantuntijaan, joka tuumasi että tuo hikiurheilu yhdistettynä laihdutussapuskaan vähentää suolan määrää elimistössä... Eli yleensä kaikille himoille löytyy selitys, pitää vain analysoida mistä johtuu... Ei saa syyttää omaa tahdonvoiman puutetta, vika ei ole luonteessa!!!

Tsemppiä kaikille :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2005 klo 14:54 outolintu kirjoitti:
Nyt tuli elämänmuutos ja päätin alkaa laihduttamaan. Olen ollut mieheni kanssa reilut 7 vuotta ja tavatessamme painoin 58 kg. Muistan vielä kun painoni oli noussut 62 kg:n mietin, että nyt täytyy karistaa nuo pari kiloa pois. Nyt havahduin, kun vaaka näytti 73 kg! Milloin nuo 15 kg ovat tulleet? Siis ne ovat tulleet aivan huomaamatta 7 vuodessa!
Mutta nyt tuli muutos.
Ihan kuin minun näppiksestäni tämä, paitsi me ollaan oltu yksissä kuusi vuotta ja yhden raskauden kiloja vielä tuli entisten lisäksi. Mutta lähtö- ja nykypaino on aivan sama. :D Mie en vaan ole vielä(kään) saanu tuota puuskaa, että oikeasti tulis alotettua kunnolla diettailu. (Saan niitä noin viisi kertaa viikossa, mutta joteskin menevät ohi...) No, nyt on kyllä rahat sen verta vähissä, että voisi vähän koittaa vyötä kiristää ja jospa ne kilotkin siitä alkaisi tippumaan. Ei tarviis uusia vaatteitakaan ostaa kun mahtuisi vanhat... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2005 klo 14:54 outolintu kirjoitti:
Nyt tuli elämänmuutos ja päätin alkaa laihduttamaan. Olen ollut mieheni kanssa reilut 7 vuotta ja tavatessamme painoin 58 kg. Muistan vielä kun painoni oli noussut 62 kg:n mietin, että nyt täytyy karistaa nuo pari kiloa pois. Nyt havahduin, kun vaaka näytti 73 kg! Milloin nuo 15 kg ovat tulleet? Siis ne ovat tulleet aivan huomaamatta 7 vuodessa!
Mutta nyt tuli muutos.

Ihan ku minä! Paitsi et ollaan miehen kanssa oltu yhdessä 3 ja puoli vuotta ja kaksi lasta tullut...Eli mulla on tullu tosi nopeesti 15kg. No aika luonnollista lihoamista. Raskauksien alku paino oli molemmilta 68kg. Lopettelen just imetystä ja tulin tänne hakee vauhtia kilojen karsimiseen. Mä olen innokas alottaa mut repsahtelen mitä ihmeellisimmistä syistä. Olisi tuolla vino pino vaatteita odottamassa kaapissa et josko niihin joskus mahtuisi Tsemppiä meille ja kirjotellaan kuulumisia!
 
Vähän samoilla linjoilla täällä... Ollaan yhessä oltu reilu 6 vuotta miehen kans ja paino on noussu paljon sinä aikana! 55->69 eli 14 kiloa. Nyt tosin oon jo saanu painon tippumaan 3 kiloa...
 
möksö
Ei kai herkuista erossa pysyminen voi olla niin kamalan vaikeeta?????Itse en juuri oskaan herkkuja syö...lpetin vuosi sitten ja tosi tosi hyvin menny...ei mitään imelää koskaan paitsi hedelmiä.Rasvaa käytän kyllä ihan normaalisti ja joka ikinen päivä lenkkeilen.painon saa pyymään kurissa jo pelkästään jättämällä kaiken sokerin pois.
 
MrsSmith
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2005 klo 20:20 maisa kirjoitti:
Onnittelut päätöksestäsi ! Mikä siinä onkaan että parisuhde paisuttaa ?! Itelle tullut vuosien myötä (raskauksien vaikutuksia unohtamatta...) semmoset 20 kiloa lisää. Hirvittää ! Nyt pitäisi alkaa tehdä asioille täyskäännös ja paino laskusuuntaan, mut on se vaan vaikeeta kun ei oo sitä paljon puhuttua tahdonvoimaa / itsekuria. Ehkäpä minäkin sinun päätöksesi innoittamana aloitan myös... Paljon jaksamista ja tahdonvoimaa sinulle !!!! :hug:
Jeba, sama täällä, eli 20 kiloo on tullu vuosien varrella lisää. Sillon 8v sitten kun alettiin kultani kans seukata, painoin peräti niinki vähän kun 65kiloo :eek: ja nyt painan 87 ja rapiat päälle :/
Mullakaan ei oo pahemmin tahdonvoimaa ja / tai itsekuria. Aina alotan laiharin mut sit retkahan ja paino nousee... Ja kun noilta herkuilta ei voi välttyä, isäntä ostaa niitä kotiin ja syö mun nenän eessä \|O Sit tekee miel iteki niitä syödä ja kohta onki menny sipsipussi tai jotain muuta vähemmän terveellistä :ashamed:
Tsemppiä sulle ja muille laiharilaisille, kyllä me joskus päästään toivepainoomme vaik siihen sit menis loppuelämä :hug:
Nii ja mun haaveena ois päästä aluks 70, siitä vois vaikka sit yrittää tohon 65 kg:aan =)

 
Ois ihana saada kiloja alas,mutta mitä vielä jättää pois,?? En syö karkkia jäätelöä tmv. Pidän salaateista,tummasta leivästä yms eli mielestäni ruoka on ok. Syön aamulla leivän &kahvia ,päivällä yl.salaattia ,illalla lämpimän esim.kanaa ja leivän iltapalax n.klo 20.00. Käyn lenkillä n.2 krt viikossa ja liikun lasten kanssa ja taidan olla himosiivooja...

Antakaa ehdotuksia...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.06.2005 klo 19:05 ansku kirjoitti:
Ois ihana saada kiloja alas,mutta mitä vielä jättää pois,?? En syö karkkia jäätelöä tmv. Pidän salaateista,tummasta leivästä yms eli mielestäni ruoka on ok. Syön aamulla leivän &kahvia ,päivällä yl.salaattia ,illalla lämpimän esim.kanaa ja leivän iltapalax n.klo 20.00. Käyn lenkillä n.2 krt viikossa ja liikun lasten kanssa ja taidan olla himosiivooja...

Antakaa ehdotuksia...
Heippa! Tuli vaan sellanen kutina kun luin sun juttuu ett syötköhän liian vähän..? Siinä voi katos käydä niin ett jos syö liian vähän niin elimistö alkaa polttaa syötyjä ruokia "säästöliekillä" ja jemmaa niistä energiaa ett pärjää...
Niin sellanen vinkki ett kirjaappas joku päivä syömäsi ruuat ylös ja laske niistä sitt kalorit ett tuleeko niistä liian vähän, tai jos liian paljon tulee niin voit vähän kattoo ett mikä syöminen sulla on liian kaloripitonen. (Tai jos pvn pisteistä tiiät niin niilläkin voit laskee) Niitä kalorilaskureita löytyy jostain netistä mut en muista osoitteita...
Mut tota voisit kokeilla jos innostaa =) =)
 
Taidan vetää pohjat.....Yhdessä ollaan oltu pian 8,5 vuotta, 2 lasta on ja paino on noussu reilusta 70 kilosta 100 kiloon..... En ees muista mitä oon painanu kun alettiin seurustella.Mut juhlahameita on tallella siltä ajalta.Ku joskus mahtuis niihin vielä niin olisin TOSi, TOSI, TOSI tyytyväinen. Tänään kävin siskon kanssa pitkällä lenkillä muksujen kans rattailla hyttysistä huolimatta.Niitä hyttysiä kun täällä mettässä piisaa! Sen verran sain itestäni kiinni.Ku sais alotettuu sen ruokapäiväkirjankin vielä!
 
väsynyt
sama täällä pakko aloittaa laihis eroon on päästävä 15 kilosta, mutta miten??? ei ole varaa mennä pv:hin liikkuminen on hankalaa polveni takia, pyöräilen kumminkin, mutta mitä söisin?
en ruukaa syöd makeaa, en karkkia enkä pullaa. mitä te syötte 0päivän mittaan?
 
ujona
No niin kaksi päivää takana ja yhtään ei ole nälkä, minä päätin että joko laihdun ja kuolen tai kuolen ja laihdun. ja tasan tarkkan en kerro mitä syön. :ashamed:
 
Moikka! Itse aloitan aamuni veteen tehdyllä puurolla ja sen kans kaloritonta mehukeittoa. Lisäksi pari palaa ruisleipää ja päälle kasviksia tai kevyt kinkkua. juomaksi teetä ja lasillinen kalorito´nta mehua. Ruoaksi usein keittoa ja tietenkin ruisleipää jälkkäriks hedelmiä. Välipalaks rasvatonta jugurttia ja hedelmiä. Iltapalaks taas puuroa ja mehukeittoa ruisleipien ja teen kera. Ja yheksän jälkeen en syö enään mitään. Makean nälkään otan yleensä purkkaa ja sekin auttaa! Ja kauppaan ei nälkäsenä, Sekä paljon Vettä Tai kalorittmia limpsoja ja mehuja kohtuudella.
 

Yhteistyössä