Hakutulokset

  1. H

    Turun äidit II

    Heippa Elbe! Täältä huutelee viikko sitten työelämään palannut entinen kotiäippä, en oikein vieläkään ole moista asiaa itse täysin ymmärtänyt. Kun kaikki vielä niin uutta, muttta kun homma muuttuu arjeksi, varmasti tajuan eten tosiaan enää pääse tyttöjen kanssa kahviloihin päivisin...
  2. H

    Turun äidit II

    Heippa! Kiva oli taas lueskella teidän kuulumisia! Ihanaa ajatella sitä VIB:n elämää nelistään kahden pienen lapsen kanssa yöunilla. Siitä ei läheisyys parane :) Niin ihania sellaiset pienet tuhisijat. Ja kun pysyvät tuhisevina vaan niin kovin lyhyen aikaa. Tervetuloa minunkin puolesta...
  3. H

    Turun äidit II

    Heippa! Näin onneton olen nykyän tämän netin kassa. Ei vaan tule koneta availtua. Mutta silti aina mietin mitä teille kuuluu. Isot onnittelut meiltäkin. Syntyneille vauvoille! Ihana nimi VIB :) Ja 1v. sankareille. Ja tervetuloa uusille äideille! Kovin mielelläni aina uusiin äiteihin ja...
  4. H

    Turun äidit II

    Ai niin ja turvaistuin asiasta. Meillä ei olisi käytännössä millään toiminut tuo iso turvaistuin. (Siis sellanen jonka sälkänoja säädettävissä) Kun nyt kun lapsia kaksi joutuu väkisin laittamaan molemmat taakse. Ja paljon vielä onnea 1v. taaperoille.
  5. H

    Turun äidit II

    Ikeasta. Kovin myös olen iloinen että se tuohon viereen tuli. Päässee turhille servetti ostoksille. Mutta avajaisiin minua ei millään saisi, ei ainakaan vaunujen kanssa. En ahdistu ryysiksestä, mutta eivät ne tavarat sieltä mihinkään karkaa. Taidan odotella pari vikkoa ja sit vasta mennä...
  6. H

    Turun äidit II

    Meilläkin perjantai vapaa. Ja Kuppittaan pavilijonki kuulostaa hyvätä. Nähdään :) Potta jokaiselle näköjään vähän omanlainen juttu. Ellalla melko hyvin mennyt kun aloitettiin sillon jo niin aikasin kun just oli oppinut istumaan, niin ei osannut karata, ja ei tajunnut oikein vielä...
  7. H

    mistä saa "turvarannnekeita"mitä käytetään huvipuistoissa?

    Niin ja siis Bilteman niitä mitä voi käyttää usempaan kertaan. Siis sellasella klipsillä.
  8. H

    mistä saa "turvarannnekeita"mitä käytetään huvipuistoissa?

    Monista pikku kauposta juu. Mut Biltemasta olikohan paketissa kolme ihan muutamalla eurolla. Ja ystäväni opasti ettei rannekkeeseen kannata kirjoittaa lapsen nimeä, namusetien varalle. Vaan huoltajan nimi ja nro.
  9. H

    Turun äidit II

    Heips! Pikaseen. Pitää mennä nukkumaan, meillä nykyään herätys viideltä... Ollaan jo sovittu huomiselle muuta menoa, niin ei päästä. Mut varaile mulle yhdet lasit, niin voin ne sit seuraavalla viikolla ostaa. Sinne koitan sit päästä. Olisko se sit ens viikolla to vai pe? Leppoisaa...
  10. H

    Turun äidit II

    Heippa! Sain houkuteltua sinkku ystäväni jota en ole nähnyt pitkään aikaan mukaani babybioon. Kiva nähdä, ja kiva että on toinen käsipari mukana tyttöjen kanssa. Mutta sieltä jostain edestä meidät luultavammin löytää niin toki seuraan saa aina liittyä :) Treffeistä sen jälkeen en tiedä...
  11. H

    Turun äidit II

    Heips! Minäkin pääsin pikaseen lueskelemaan kuulumisia ennen kun haen Ellan puistotäti puistosta. En tiedä miten opettasin Elsalle että sun kuuluu nukkua tämä aika niin on äitillekkin aikaa. Toisaalta tässä se aina menee lepposasti ruokaa tehdessä. Me ei tänään päästä on jo toiset treffit...
  12. H

    Turun äidit II

    Heippa! Kesä on vienyt teidät mennessään... ;) Ja käynyt niin että minusta tosi epäaktiivisesta kirjoittelijasta onkin näköjään tullut aktiivinen... Sitä vaan että vaikka kovin mukava olisikin teitä huomenna nähdä. Me joudutaan nyt vuorosttaan jättää sairastelun takia välistä. Elsalle nousi...
  13. H

    Turun äidit II

    Pinkeelle loudutuksena että naitä sattuu. Se neuvota täti joka sillon piti sitä vauvakerhoa meille kertoi kun hänen lapsi on joskus aikoinaan hoitopöydältä tippunut. Ja kertoi että taitaa olla enemmän sääntö kun poikkeus että kaikki lapset tippuu sängystä ainakin kerran. Meilläkin sängystä...
  14. H

    Turun äidit II

    Heippa! Piti tulla toivottelemaan vappuja, ja samalla muistin että oliko jotain treffejä tänään. Niin tuo reissaaminen aina sotkee arjen että unohdin tyystin. Taidatte kuitenkin suurin osa olla reissussa. Täällä rauhallinen kotipäivä. Isompi neideistä nukkuu ja pienempi kiljuu (karjuu)on nyt...
  15. H

    Turun äidit II

    ai niin vielä Jos tunnettte jonkun joka ostamassa uutta puutarhakalustoa. Minä kaipailisin jostain edullista käytettyä... Ei muovista. B)
  16. H

    Turun äidit II

    Heips! Minäkin tulin taas kurkkaamaan mitä teille kuuluu. Tääläkin ollut synttäri hälinää. VL meni sukua kestittäessä. Pidän kovin leipomisesta. Mutta on nykyään niin ison projektin päässä aina kun pienet ottaa oman huomionsa. Niin nyt oikein nautin kun sain väkertää isotöistä kakkua ja...
  17. H

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Tuplanahan tuokin tuli. aikka kökkö... Jos muuten vaippa ryhmä ei ole vielä täynnä, toki kiinnostunut mukaan tulemaan olen minäkin. Eihän sitä tiedä vaikka tärppäisi. Niitä nyt kun kuluu kassi kaupalla. Öitä
  18. H

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Heippa! Kiva kuulla että minua jo huhuiltiin. Olette olleet mielessä, ja nyt suuntasinkin koneelle ihan vaan katsomaan olisiko treffejä jotta pääsisin mukaan. Ja erityisen kiva treffata ulkona, satoi tai paistoi, minun helpompi pitää rämäpäinen vanhempi neitini aisoissa. Niin paljon on ollut...
  19. H

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    Heips! Niin on mennyt loman jälkeisissä hulinoissa nyt pitkä tovi etten ole tännekkään toimertunut kurkkimaan. Mutta mukava olisi nähdä taas ihan livenäkin teitä. Onnea taaperotx3 :lle tuoreesta tulokkaasta! On ne vaan niin pienen aikaa niin pieniä että ota tuhinasta kaikki irti! En...
  20. H

    Turun äidit+ tulevat sellaiset

    heippa! Tulossa olen, mut muistin bussin väärin. Ja kun ei ole kenenkään teidän puh. nroa en pääse ilmoittelemaan. Seuraava bussi lähteekin vasta puolelta joten siellä Aboassa ehkä vasta tasalta...

Yhteistyössä