Hakutulokset

  1. K

    2 kissaa etsii uutta kotia

    Oletko etsimässä itsellesi kissaa?Meillä olisi 2 kisulia vaille uutta kotia!Kissat ovat maatiaisia ja noin 8 kuukauden ikäisiä.Väriltään harmaan mustia ja toisessa valkoista leuassa ja tassuissa.Kissoja on pidetty sisä kissoinna.Toivoisin että kissat löytäisivät uuden ja rakastavan kodin.Jos...
  2. K

    Keräilykampanjoita, mitä menossa?

    Kerää koodeja saat upean strassipannan kissalle! 1 Bilanx 2,5 kg viivakoodi tai 5Bilanx 400g/500g viivakoodia. Lähetä ne. 1.03-30.06 keräily. Kissanruokaa!
  3. K

    verta yhdynnästä

    mun ongelma on että minulta tulee verta yhdynnän aikaan. välillä sattuu mahaan tai olen kuiva.välillä ei mitään muuta kun sen jälkeen huomaan et verta tulee.se loppuu alapesun jälkeen. sitten saattaa tulla alavatsa tai emätin kipuja parksi päiväksi. onko kokemuksia mistä vois johtua? tää vie...
  4. K

    Cerazette

    No niin, kaksi viikkoa pillereitä syöty. Tässä jo kolme päivää tullut sellaista ns. veristä valkovuotoa ja tänään tiputellut niukkaa kuukautisvuotoa. Toivottavasti tämä tiputtelu/vuoto ei nyt kauaa kestä!
  5. K

    Yli 30-vuotiaat?

    Olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta reilut 3 vuotta, ikää minulla 31 v ja miehellä 30 v. Seuraava askel ovulaationinduktio, eli pistoshoidot jne. Toivottavasti tämä hoito auttaisi ja saisimme vihdon ihanan "pikkunyytin". Voimia ja toiveikkuutta myös muille lasta toivoville!
  6. K

    poika 2v2kk

    hei, neuvoja minulla ei ole antaa, mutta meidän 2 v 3kk ikäinen poika haluaa myös pitää aina valot päällä nukkumaan mennessä. kun nukahtaa, sammutan valot. varmaan sitten pikkuhiljaa oppii nukahtamaan pimeässäkin, mutta mielestäni asialla ei ole kiirettä. pääasia että nukahtaa suht helposti ja...
  7. K

    kajaanista ystäviä?!

    \ Ihan keskustan liepeillä olen. Missäpäin kajaania muut mammat asustelee?!
  8. K

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Täällä kans 1v 4kk vanhan Fallot-pojan äiti. Sydänvika todettiin 2 kk ikäisenä kontrollissa. Laitokselt alähtiessä kuului sivuääni, mutta silloin vain todettiin ductuksen vuotavan. Poika leikattiin, eli VSD paikattiin ja lihaspalkistoa vähennettiin 1 v iässä ja poika voi oikein hyvin. viikko...
  9. K

    "vahingot" synnytyssängyllä

    minä juoksin vessassa tiuhaan tahtiin ennen synnytystä,en huomannut että olisi tullut kakkaa mutta pirusti se sattui kun oli peräpukamia ja kun ponnisti tuntui että koko suoli tulisi ulos,kätilö pisti pari sormea sinne ja loppuvaihe sujui hyvin :D
  10. K

    Sivuäänet lapsen sudämessä.

    Meillä pojalla kuului sivuääni sydämmestä laitokselta lähtiessä ja ultrauksen jälkeen lääkäri kertoi sen johtuvan avoinna olevasta ductuksesta. Kahden kuukauden kontrollissa lasten kardiologi kuminkin ilmoitti, että pojalla on synnynnäinen sydänvika. Poika leikattiin vuoden iässä ja voi erittäin...
  11. K

    kokemuksia mahataudista

    Meillä poika 1v oli muutama viikko sitten ripuli-oksennus ehkä rota virus -taudissa ja paino tippui noin 300g. Alkoi eräänä perjantaina ripuloida ja oksentaa, oli tosi kipeä lauantaina ja alkoi olla ihan hyvä jo sunnuntaina, olin töissä maanantain kunnes poika alkoi uudestaan oksentamaan...
  12. K

    peräaukon kutina

    Kihomadot aiheuttavat etenkin illalla kutinaa peräaukon ympärillä. Kurja vaiva ja etenkin kiusallinen,mutta paranee Pyrvin-nimisellä lääkkeellä jonka saa reseptittä apteekista. Tämä voisi olla yksi syy mistä kutina johtuu..
  13. K

    Nimistä..

    Saako Väestörekisterin sivuilta jostain haettua jonkun listan missä on kaikki Suomessa annetut nimet aakkosjärjestyksessä..? Niin että vois sieltä mieleistään ettiä..
  14. K

    saako selluliittia pois?

    Onhan niitä kaiken näköisiä keinoja kuivaharjauksesta voiteisiin mutta taitaapa olla tuo selluliitti sen verran sitkeä vaiva että ei se hevillä lähde. Ja niinhän sitä jossain niastenlehdes joskus lohdutettiin että JOPA Pamela Anderssonilla on selluliittiä :D kai sen kans täytyy oppia elämään...
  15. K

    virtsatietulehdus

    Näinkin yleisestä vaivasti kyselisin..itselleäni tuppaa kyseinen vaiva toistumaan aivan liian usein,viime kuussa söin kaksi Selexid-kuuria ja nyt oireita tuntuisi taas olevan,mutta testissä ei kuitenkaan näy että tulehdusta olisi. Mitä muuta se voisi olla?Onko kellään kokemusta.. Tuo Selexid ei...
  16. K

    Kissanhiekasta..

    Me on käytettu TOPCAT:tia.Hämeenlinnasta sitä ei tietääkseni saa kuin sästökareilta.On edullista,15 kiloo on 7,90. Se on paakkuntuvaa. Ei saa sekoittaa tätä siihen topkattiin,joka mun mielestä ei ole hyvää sitten ollenkaan. Tämä TOPCAT on paperisäkissä,siinä on kisun pään kuva.
  17. K

    Onko kellään kissanpentuja???

    Otetaan/ostetaan (hinta max.50e) maatiaiskissanpennun hyvään kotiin!! *tahtoo kissan* :whistle: =)
  18. K

    kissan poika sairastaa...

    täytyypä tähän nyt laittaa et kissa on jo ihan normaali pirteä itsensä. Ja kulkee ulkona ihan entiseen tapaan... :ashamed: Mitäpä tuon menoja rajoittamaan, ei se oikein ole elämää jos pitää sisällä koko elämänsä maata. Eikä ole naapuritkaan kissasta valittaneet kun on kysytty. Yksikin mummo...
  19. K

    kissan poika sairastaa...

    Mikähän meidän kattimuksella eilen oli...? Koko päivän makási ihan apaattisena sängyssä, eikä syöny ja juonu mitään. Edellisenä iltana tuli kotiin pirteenä ja söi iltaruokansa normaalisti. Uloskaan ei lähteny eilen muuta kuin kantamalla. Tänään taas menee ihan ite ulos ja söi ja joi jonkin...
  20. K

    Mihinkä haluat mennä?

    Näissä olen käynyt: Ruotsi, Norja, Tanska, Itävalta, Turkki, Marokko, Thaimaa ja Dominikaaninen Tasavalta Tänne haluaisin: Sri Lanka, Vietnam, Intia, Brasilia, Seychellit jne...lista on piiiitkä Itävalta ja Thaimaa ovat olleet suosikkeja tähän mennessä

Yhteistyössä