Hakutulokset

  1. JANICATAR

    Niinpä...

    Sori, se ei sitte onnistunut... :ashamed: Onnistuko tää... Avatkaa sieltä se linkki, onnellinenlapsuus.. http://www.tietotori.fi/Keskustelualueet/Yleiset%20aiheet/Perhe%20ja%20lapset/I00202F08?templates=upotetut_keskustelut
  2. JANICATAR

    Mitäs mieltä olette?

    Voiko tyttö (3,5v.) mennä kerhoon, ku sille tuli eilen nuha? Ei ole mikään ihan älytön räkätauti, mutta nenä on tukossa ja välillä saa niistää.. kuinka tarkkoja kerhoissa yleensä ollaan?
  3. JANICATAR

    APUVA!

    Mulla on tänään ensimmäinen työpäivä kaupan kassalla ja olen kerran käynyt n. tunnin harjoittelemassa kassan käyttöä reilu viikko sitten. En varmasti enää muista mitään.. Onneksi se oli suht helppo käyttää, ainakin perustoiminnot.. Viimeksi olen ollut kassalla vuonna 2000 ja silloin oli...
  4. JANICATAR

    PRKL:n VARKAAT!!!

    Joo mun pyörä sitte vietiin ja siinä meni samalla sitte se teline, mihin lasten istuin laitetaan kiinni!! Kyllä ottaa kupoliin.. |O Pyörä oli kaupungissa lukossa ja sieltä häipy.. Tietääkö joku pitääkö pyörästä tehdä ensin ilmoistus poliisilaitokselle ja sitte vasta vaakutusyhtiöön...
  5. JANICATAR

    Olipas kallis lekuri..

    Meidän tytöllä on ollut pimppi kipeä jo useamman kuukauden ja ensin käytin sitä tk:ssa, jossa otettiin kaksi pissa näytettä ja niissä ei ollut mitään.. No seuraavalla kerralla varasin ajan yksityiseltä, ku ajattelin, että siellä ne heti tutkii kunnolla, mutta katsoi vaan ja totesi: joo kyllä...
  6. JANICATAR

    Tänne kans!!! Vielä ehdit..

    No niin huudelkaahan nyt noi kamat pois.. ;) http://huuto.net/fi/showlist.php3?seller=alakopj2&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=% (tarjouksia saa tehdä myös ilman, että teet tuonne tarjousta..) :)
  7. JANICATAR

    Osaisko joku auttaa??

    No niin vaihdoin vähän otsikkoa.. Elikkäs... Miten saan pakattua valokuvat koneella, että mahtuis enemmän samalle levykkeelle?? Meillä on se joskus koulussa tehty, mutta en vaan muista yhtään.. :ashamed:
  8. JANICATAR

    NYT ÄKKIÄ MITTAAMAAN!!

    Niin eli viitsiskö joku käydä mittaamassa, että missä korkeudessa teillä on pyyhekoukut??? Me ei muisteta missä korkeudessa entiset oli ja remppaki on tehty jo muutama kk sitten.. :xmas: Ja nyt vihdoin saatiin koukut... :whistle:
  9. JANICATAR

    Laser karvanpoisto...

    Eli onko kukaan käyny esim. bikinirajasta poistattamassa tuolla laser jutulla?? Ja kuinka montaa kertaa tarvi käydä?? Ja paljon maksoi?? Yhdessä paikassa maksaa bikiniraja muistaakseni 100?/krt ja siinä pitää käydä n. 3-5 kertaa...
  10. JANICATAR

    3v:lle kengät OULUSTA,MISTÄ???? äkkiä!!

    Niin eli missä Oulussa on sellaisia kenkäkauppoja mistä saa lapselle kenkiä. (ei marketit..) KIITOS!! :flower:
  11. JANICATAR

    Lapselle valjaat kauppareissulle???

    Meillä on pikkusen reilu 3v. tyttö ja se on aivan mahdoton aina kauppareissuilla. Ensinnäkin, ku pääsee autosta ulos lähtee juokseen täysiä kauppaan ja ei auta huutaa perään, että pysähdy, odota jne. Ja kaupassa pitää saada pikkukärryt, muuten on hirvee huuto. (minua se huuto ei kyllä muuten...
  12. JANICATAR

    Siitä jollekkin hyvä pirssi!

    http://www.nettiauto.com/1321998
  13. JANICATAR

    TIISTAI HUUTISTA!!

    graco Autobaby jalustalla! http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=55648930 (voin ehkä sulkea huudon ennemminkin... =)
  14. JANICATAR

    Häiden kustannukset..

    Eli paljonko menee rahaa suunnilleen häihin jos vieraita on vaikka n.100 ja ihan normi häät olis.. Riittääkö 3000?uroa mihinkään???
  15. JANICATAR

    apua nopsaan työhakemus..

    Niin eli olen kirjoittamassa avointa työhakemusta yritykseen, niin voinko osoittaa sen suoraan toimitusjohtajalle??? Vai kelle se olisi hyvä osoittaa?? (Haen toimisto töitä metalli firmasta... ) Kiitos! :flower:
  16. JANICATAR

    Kakka pottaan, MITEN?

    Eli meillä tyttö on muuten ilman vaippaa, paitsi yöllä ja silloin kun kakka tulee. Tyttä on kerran kakannut kuukausia sitten pottaan ja kun kakka oli todella kova ja kävi todella kipeää, niin sen jälkeen ei ole kakka pottaan tullut eikä tyttö ala edes yrittään. Eli meillä kävi just niinku monet...
  17. JANICATAR

    clomit ja väsymys

    Onkohan mahdollista ku lopetin viime lauantaina ensimmäisen clomikuurin, että mun väsymys johtuis niistä tai sitten teroluteista? Onko muilla kokemuksia? Väsymys on siis aivan järkyttävä, en jaksa ajatellakkaan mitään kotihommia ja niitä on jäänyt nyt rästiin ja paljon.. Ja vielä pitäis pirteänä...
  18. JANICATAR

    Ruoan määrä n. 2v:lla?

    Kuinka paljon teidän n. 2v. lapset syövät kerralla esim aamupalaa tai päivällistä? Meidän neiti on 1v 11kk ja on mielestäni tosi huono ruokainen ja on aika pienikokoinenkin.. Mutta hyvin on kasvanut omalla käyrällä. On vaan hankalaa yrittää joka päivä keksiä, että mitähän se tänään alkais...

Yhteistyössä