Hakutulokset

  1. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Tervetuloa uudet :) Tänään poksahti 14+0. Jotenki jännä lukema :D Tästä se vauhti vaan kiihtyy..tosin lopussa se taas hiljenee :D
  2. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Täytyypä käydä apteekissa tutustumassa matkapahoinvointilääkkeisiin..jos sielt jotain löytyisi. Nyt taas ihan ok olo, mutta sen vaan tietää, että iltaa kohden taas huononee.. Ja pakko valittaa! Meijän naapuriin on muuttanut uusi asukas ja hänen asunnostaan leijailee rappuun ja meidän kotiin...
  3. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Heips! Lasketusta-ajasta Mulle se sen takia niin tärkeä, että olis päivälleen "tarkka" sikiön mittojen kanssa, koska mun edeltävät kaksi lasta ovat syntyneet laskettuna päivänä :) Ja ihan mahtavasti onnea ultrakuulumisista :) ON Viime yönä heräsin kolmelta kauheeseen pahoinvointiin :(...
  4. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    AUkko ja vaunuista. Hahhaa, ihanaa. Mulla vähän sama homma, et autoista erotan vaan värin, mitkään mallit tai nimet ei sano mitään. Samoin vaunut. Ja tää kuitenkin kolmas muksu, mutta siitä aikaa kun on rattaita käytelty, lapset jo kouluikäisiä. Esikoisesta muistan ostaneeni käytetyt vaunut...
  5. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Löllerö82 Jotenki ihana nimimerkki muute :) Mulle oli kans pienimutonen järkytys ku neuvlaan menin ja kysyttiin, niin että pidät lapsen.. Olin hämilläni ja vastasin. "öö, sen takia tänne nvlaan tulinkin". Jotenkin outoa ja ehkä hieman törkeääkin kysyä tuollaista..ei sinne nvlaan muuten mennä...
  6. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Onnea ultrakuulumisista :) Ultra täälläkin takana. kaikki näytti olevan niinkuin pitääkin näillä viikoilla. Hieman oli laiska kääntyilemään haluttuun kuvakulmaan, mutta lopulta siihenkin suostui. Niskaturvotus li vähäistä, 0,8mm. Päiviä vain tuli lisää. Laskettuaika muuttui. Voi laittaa...
  7. E

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Valkoinen Kiitos kun jaksoit ottaa päivittäjän roolin :) Onnea ultranäkymistä, liikkeistä ja kaikista ihanista uutisista :) Tuoremehu Täällä kans lokakuussa aloitettu joka aamuinen tuoremehulasillinen. Se jotenkin saa olon heti paremmaks...hetkellisesti Pahaolo Mä on niin väsynyt...
  8. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Selmiina Voimia :hug: Onnea toisille ultrakuulumisista =) Jouluvaloista Täällä on joitakin valoja jo otettu käyttöön, lastenhuoneessa ollut jo parin viikon ajan. Joulukuusenkin tuo 7v kuopus tahtoisi jo..mutta eikai nyt sitä ihan vielä :D Joululahjat Meillä tapana ostaa joululahjat...
  9. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moi kaikille :) Onnea ultrista, niitä monella tässä ollutkin :) Ihanaa, itselläkin on ultra 2.12 eli viikon päästä! Saa nähä onko tuolla mitään elävää. kivuista Täällä 10+ viikoilla alkanut myös alaselkä ja alavatsa kipuilua. Menkkamaista. Toivottavasti nyt ei mitään keskenmenoon...
  10. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Moi kaikille :) Olen pitänyt taukoa täysin palstailuista niin henkisen kuin fyysisen pahanolon takia. Koulun työssäopiminen vie kaikki mehut minusta ja koneella olo saa pahoinvoinnin pahenemaan.. Millimamma Mun on pakko sulle sanoa, että ymmärrän täysin sua. Oon itsekin ollut sekaisin ja...
  11. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    millimamma Hui kauhistus, sua todella koetellaan :( Voimia sinne todella paljon, tiedän miltä tuntuu, kun mies ei tue juuri silloin kun pitäisi :hug: Rokotteesta, en meinaa ottaa, koska vaikuttanut ihan hölynpölyltä..Neuvolassa sitä kysyttiin, sanoin, ettei ne edes auta..niin neuvolatäti...
  12. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Löllerö82 Mulla sama ton juomisen kanssa, se on nyt alkanut tökkimään. Aikasemmin vain juonut vettä, mutta nyt se tuntuu pahentavan oloa. Etoo. Kaikki juominen etoo. Mehua pitäs varmaa iteki miettii, en sit tiiä kuinka vahvaa mehua sietäs juoda. Juissilla ois ainakin sellanen appelsiini-ananas...
  13. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    aida1 Kylä on mahdollista, että pahoinvointi tulee juuri tuolloin. Jostain lukenu et rv8-10 aikoihin kehittyy aivot pienellä ja jotain hormoonia olis enemmän..joten raskausoireet..just pahoinvointi pahinta silloin. (vähän sekava teksti, mutta muistan lukeneeni esikoisen aikaan tästä jostain)...
  14. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voimia väsymysten ja pahoinvointien kanssa :) Esikoista odottaessani sain kuulla naistenklinikan lääkäreiltä lohdutuksen sansen oloihini "Kun äiti voi huonosti raskaana, niin lapsi voi hyvin" Pihla, hahhaa juu noi keskustelupalstojen jutut on kyl välil nii hauskoja :D Iteki niit joskus...
  15. E

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    synnytyksestä Mulla kaks alatiesynnytystä (17h40min ja 11h40min) ja kummatkin menny ihan hyvin. Ekalla kertaa poinnistusvaihe kesti KAUAN ja tuloksena mahtavat elämäni ensimmäiset peräpukamat :/ Puoli vuotta meni, että pystyin itkemättä vessassa käydä. Muutoinkin vatsa meni sekaisin...
  16. E

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voimia pikkuisen menettäneille :( Paino /vatsa, tänään neuvolassa katottiin paino ja sama se oli, kuin normaalistikin. Joten paino vielä pysynyt, vaikkakin turvotus tuntuu ja näkyy kaikkialla. Varsinkin mahassa. Kyllä tuo kroppa on jo pikkusen muokkautunut vatsankohalta, että ei se ihan...
  17. E

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Voimia todella paljon Henskula ja Mimii! Täällä tosi paljon vuodoista ollu puhe, mun ystävällä sen koko raskauden ajan tuli aina sillointällöin todella paljon vuotoa. Kerran tuli ihan verihyytymä, koskaan ei sitä osattu sanoa mikä olis syynä ollu. Mutta nykyää 1v terve pikkutaapero sillä :)...
  18. E

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Pahoinvoinnista Mun esikoisen aikaan pahoinvointia (oksentelua) kesti rv15+ asti. Tosin just rv14-15 mulla oli poskiontelontulehdus, joten en tiedä vaikuttiko se pahooinvointiin. Mutta kauan sitä kestä. Tokan kanssa oli pahoinvointia rv12 asti. Tuolloin myytiin apteekissa raskauspahoinvointiin...
  19. E

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Hui, mullakin olis eka neuvola jo perjantaina, hassua, koska oon vasta niin alussa. Tänään rv6+5. Mutta ainakin saa pois senkin alta, papereitahan sielläkin vaan täytetellään. Tänään aamulla heräsin ja huomasin, ettei pahaaoloa ollut. Säikähdin. Olin hereillä, mutta olo vaan ei pahentunut...
  20. E

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Vielä kertomisesta.. Mä olen kertonu todella monelle jo tästä. Ihan vaan senkin takia, että olen päässyt purkaa meidän perheen tilannetta. Ja olen taas löytänyt/huomannut ystävistäni aivan mahtavan tukijoukon. Olen niin onnellinen, kuinka mua on tuettu tässä asiassa ja innoissaan ovat :)...

Yhteistyössä