Hakutulokset

  1. M

    Voi ei.. alkaa Etelä-Suomenkin lumitilanne olla niin hyvä että lapsilla alkaa varmaan kohta koulussa hiihto..

    Juuri ostin lapselle käytetyt monot ja sukset muutamalla kympillä tori.fistä. Aivan loistavan kuntoiset. Saan varmaan myytyä ne vuoden päästä samalla hinnalla. Ja varsinkin pk-seudulla myyjiä on paljon.
  2. M

    Mies ja lasten tavaroiden hankinta

    Hmmm, en lukenut aivan koko viestiketjua, mutta kuulostaa mielenkiintoiselta, ettei mies ole lainkaan kiinnostunut satsaamaan tulevan vauvan varusteisiin. Ymmärrän, jos on todella rahapula, mutta ilmeisesti rahaa löytyy kyllä harrastusvälineisiin. Meillä olisi varaa ostaa uusia tarvikkeita...
  3. M

    44 v ja karmea vauvakuume

    Tämä oli lohdullista luettavaa... Olen itse 45 v ja parhaillaan rv 28. Alussa mietin aborttia ja minulla oli jo paperit valmiina keskeytykseen. Mietin sitä jatkuvasti. Nyt kun kaikki kokeet ovat ollaat ok ja lääkäri kehotti tarkoin harkitsemaan että kannattaako aborttia tehdä, jos kaikki on...
  4. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen! Tervetuloa kalabaliikki, hyvä kun saadaan ryhmään eloa :)! Onnea Esteri1:lle!! Minulla menossa jo viikko 27 ja hyvin sujuu toistaiseksi. Istumatyö tuntuu välillä nivusissa, mutta kävelemällä sekin loppuu. Kävelyvauhti on kyllä jo hihastunut ja huomaa, että...
  5. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tervetuloa mukaan Mileena =)!! Helistin71, kiitos toivotuksista, lapsivesipunktio meni hyvin. Hieman epämukavaahan se oli,mutta yllätyin ettei tuntunut kipua oikeastaan yhtään, verikoekin kyynärtaipeesta tuntuu ikävämmältä. Nyt sitten odotellaan tuloksia ainakin pari viikkoa. Meillä on sama...
  6. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Helistin71 Harmony testi on uusi ja sitä tehdään ainakin Femedassa Hgissä, muista en tiedä. Valitettavasti ei vaan ole vielä Kelan piirissä, joten kustannukset maksetaan itse, testi lähtee Ameriikkaan saakka, mutta vastaus tulee 1-3 viikossa. Testataan tosiaan: 13, 18 ja 21 kromosomit ja tietty...
  7. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos toivotuksista Vesipossu :)! Mukava jos ketjuun tulee muitakin, tervetuloa helistin71. Minulle tehtiin pari viikkoa sitten Harmony-testi (kolmet eri kromosomit tarkistettiin), koska istukkatutkimusta ei voitu tehdä sikiön huonon sijainnin takia. Lisäksi ehdin tässä välissä käymään myös...
  8. M

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hei, Täällä uusi tulokas.... Eräs joka hieman kauhunsekaisin tuntein ei vieläkään voi ymmärtää raskauttaan. Nyt viikkoja 13+ ja ikää 45 v. Ennestään 10 v tyttö, nyt tulossa poika, mikäli kaikki menee hyvin. Täydellinen yllätys! Miten olette jaksaneet tämänikäisenä kaiken vauvarumban? Olen itse...

Yhteistyössä