Hakutulokset

  1. J

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Minäkin pääsin rekisteröitymään foorumille ja sain esittelyn kirjoitettua, mutta muut foorumin alueet eivät ole vieläkään avautuneet. @Lilje kannattaa kokeilla omia tunnuksia, jos pääsisit kirjautumaan. Mulle ei ainakaan tullut mitään ilmoitusta, että tunnukset olisi aktivoitu. Minulle tuli...
  2. J

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    @eden89 , meillekin tulossa toinen olisiko täällä muita kesäkuisia, jotka olisi vailla vielä facebook-ryhmää? tosi hiljainen tämä ketju.
  3. J

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Voi @Lilje , tunnen niin surusi ja vihasi. Me odotellaan vielä niptn tuloksia reilun viikon verran. Tuntuu niin epäreilulta, että ikävien uutisten jälkeen joutuu vain odottamaan lisää eikä pääse asiassa eteenpäin. Kantamaan lasta sisällään, tuntemaan liikkeet ja kiintymään entisestään pieneen...
  4. J

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Onneksi löytyi tämä ketju. Itkun kans olen tätä ketjua lukenut ja saanut jo paljon tukea muiden kirjoittamista kokemuksista. Onneksi on ollut myös onnellisia tarinoita! <3 @Maikkilainen , olen todella pahoillani teidän puolesta! Minulla kans alla keskenmeno ja nyt seulat hälyttää. En ollut...
  5. J

    Kesäkuiset2018 joulukuunketju

    Heippa! Onkohan kesäkuisille toista fb-ryhmää? Laitoin Helmutille viestiä jokin aika sitten, mutta taitaa olla kyseinen ryhmä jo täysi. Harmi Jamma/30.6/toinen
  6. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini jeeeeeeeeee, onnea:love: Ihanaa!! Mulla oli sama stressi sen viivan vahvistumisen kans ja testasin varmaan yli 10 testiä:sneaky: ja välissä tulikin kaks hailurampaa, mutta oli eri testimerkki, joten ei onneksi meinannut mitään. Ja koko ajan pieni pelko edelleen, onko kaikki hyvin...
  7. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 oon niin pahoillani uudesta kierrosta!:cry: Hyvä, että pian on ajat tutkimuksiin, niin saatte selvyyttä asiaan ja pääsette juttelemaan ammattihenkilökunnalle, että mitä kannattaa tehdä. Kyllä te vielä toisen pienen saatte:love: @Esmenet iiiks, sullakin nyt piinapäivät, jännittävää!:)...
  8. J

    Heinäkuiset 2018

    @Neasyos hienosti on vahvistunut viivat! Lukiessani aiempia viestejä, huomasin, että usealla meistä huolettaa oireiden vähyys. Ollaan kaikki aika samoilla dpo:illa menossa, joten oisko ihan normaalia, että tässä vaiheessa ei vielä olekaan mitenkään voimakkaita oireita(n) Muistelisin, että...
  9. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @-OmaAurinkoinen- ! En oikein tiedä kumpaan porukkaan kuulun. Oletko jo kesäkuisten fb-ryhmässä? Onko siellä mukava porukka kasassa? :) Uskoisin, että kesäkuun lopussa syntyy vaikka mulla kai laskettu ois 2.7.(n) En oo yhtään varma lasketusta ajasta, kun ei tullut menkkoja välissä...
  10. J

    Heinäkuiset 2018

    Hui hui,pelottaa tulla tänne odottajien puolelle, jos sitä maitojunalla joutuu palaamaan kuumeileviin:unsure: Mutta no, otetaan se riski! Monta päivää olen miettinyt, kirjoittelenko tänne vai odotanko vielä :) Facebookryhmä kiinnostaa, mutta näin aikaisilla viikoilla en vielä sinne tohdi...
  11. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos onnitteluista! On kyllä niin onnellinen olo :love: Nyt @Mininen85 ja @miniminimini jännätään sit teidän puolesta!:)(y) Toivottavasti saan teidät mukaan heinäkuisiin! Onko @Mininen85 vielä mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen? @miniminimini oi, ihanaa kun jäänyt noin hyvä fiilis...
  12. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Mitä tänne kaikille kuuluu? :) Mulla on mennyt dpo:t laskuissa sekaisin... Mutta tänään vasta dpo 12, kai :ROFLMAO: tiistaina sain pregchekillä negan ja testasin tietenki keskiviikkona paketin toisen testin, koska pitihän se sieltä avoimesta pakkauksesta saada käytettyä. Vähän sama kuin, jos...
  13. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Naturamama samat on täällä fiilikset! Välillä oon ihan varman, että oon raskaana ja välillä taas ihan varma, että menkat alkaa. Eilen illalla tuntui rinnoissa jomotusta ja nänneissä&mahassa nipistelyä& posket kuumotti, joten tein, TAAS, testin ja nega. Että joo mun ja kärsivällisyyteni...
  14. J

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tää vois olla mulle sopiva ketju! ;) Mulla on menossa dpo 10-11( tai ehkä jopa vähemmän, kun ihan vaan omien olojen mukaan ovista arvioin) ja testailun olen aloittanut jo sunnuntaina:whistle::whistle::ROFLMAO: Ihan puhtaita negoja olen testannut. Eilen kokeilin pregchekiä ekaa kertaa ja puhdas...
  15. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Tsemppiä @Mininen85! Tää yrittäminen tai oikeastaan se, että sitä plussaa ei tule, on välillä tosi raskasta jaksaa. Mutta aina sitä tuntuu oviksen aikoihin olevanki taas valmis kokeileen uudestaan ja jaksaa pienen toivon pilkahduksen voimin eteenpäin. Kyllä meidän kaikkien aika tulee vielä...
  16. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ihanaa, onnea @-OmaAurinkoinen- plussasta! (y):) @Esmenet , kävitkö gynellä juttelemassa? Taitaa suurimmalla osalla olla täällä oviksen odottelu menossa. Toivottavasti pian saan teistä kavereita piinapäiville! :ROFLMAO: Täällä dpo 8/9 ja ei kummempia oireita. Toinen tissi edelleen kipeä ja...
  17. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Esmenet ja @-OmaAurinkoinen- mikä siellä tilanne? @Oliivipuu79, höh! Tsemppiä uuteen kiertoon! @miniminimini, mulla oli/on ihan samat fiilikset kuin sulla!! Joko siellä alkaa kohta ovis läheneen? @Mininen85 musta on alkanut tuntumaan, että kaikki päivät kierrossa on niiiiin pitkiä ja yhtä...
  18. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @miniminimini oon juonut greippimehua vaihtelevasti. Välillä pari lasia päivässä ja välillä puoli purkkia:D Mutta täällä ei oo kunnon greippimehua vaan semmosia sokerilitkuja, mutta kokeillaan oisko tässä jotain taikaa:whistle: Mikä sulla on vointi? Mulla on vuoto loppunut ja melkein heti sen...
  19. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Voi ei!! molemmille kp 1 @miniminimini ja @Mininen85 :( Halauksia! @miniminimini , Mulla oli helpotus, kun vuoto itellä vihdoin alkoi. Pelkäsin keskeytynyttä keskenmenoa, koska testin haalistuessa ja raskausoireiden hävitessä olin varma, ettei kaikki oo hyvin. Oli pitkät päivät ootella tuleeko...
  20. J

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Mininen85 , siellä on kyllä nyt jännät paikat! Voisko olla ollut ovis myöhässä ja siksi ei vielä näy plussaa? Onko mitään oireita? @miniminimini, eikäääää!! Jospa viivat vielä alkaa vahvistumaan! Mulla oli vähän sama tilanne kuin sulla. Eli plussa tuli ja digiin myös 1-2 viikkoa raskaana...

Yhteistyössä