Onko olemassa jotain tehokkaita lääkkeitä tai pillereitä jotka auttais laihtumaan nopeesti?

  • Viestiketjun aloittaja terveys vaakalaudalla
  • Ensimmäinen viesti
terveys vaakalaudalla
Mä oon ollut ensimmäiset 25 vuotta elämästäni aina tosi hoikka, mut kolmannen lapsen syntymän jälkeen aloin lihoa paljon. Nyt oon melkein 30 kg painavampi kun mitä ollessani hoikka oma itseni. Haluaisin laihtua n. 20kg ja oon yrittänyt laihduttaa niin monta kertaa että usko alkaa loppua...Olisko olemassa mitään laihdutuslääkkeitä tai -pillereitä mitkä oikeesti toimis?
 
"vieras"
Ei, ei vieläkään ole keksitty sitä ihmepilleriä, mikä sais ihmiset laihtumaan samalla kun ne vetää ruokaa napaansa kuin possut. Kato mitä syöt ja liiku. Helppoa kuin heinänteko, or not! Mutta siitä se lähtee, syömisestä!
 
Hikilenkki, hikilenkki ja ylipäätänsä liikunta joka nostaa sykettä ja hikeä pintaan. Lihoin raskaus aikana aivan hirveesti ja sain karistettua joka ikisen kilon ja vähän enemmänkin. Oon tällä hetkellä aika hoikassa kunnossa, mutta liikun joka päivä. Vien tyttären hoitoon kävellen, eli aamusin semmonen puolentunnin hikirääkki ja sama juttu iltapäivästä kun tytön kotiin haen. Pysyy muuten sutjakkaassa kunnossa :). Autoa mulla ei ole, eikä ole korttiakaan ja meen joka paikkaan kävellen. Pitemmät matkat kuljen sitten linja- autolla tai sitten mies kuskaa. Mutta, muuten kuljen kaikkialle kävellen, en osais kuvitellakkaan että, mulla olis auto ja huristelisin sillä joka paikkaan. Oon niin, tottunu siihen että kuljen kävellen että, toi on yks piintyny tapa mulla :D.
 
"vieras"
Hikilenkki, hikilenkki ja ylipäätänsä liikunta joka nostaa sykettä ja hikeä pintaan. Lihoin raskaus aikana aivan hirveesti ja sain karistettua joka ikisen kilon ja vähän enemmänkin. Oon tällä hetkellä aika hoikassa kunnossa, mutta liikun joka päivä. Vien tyttären hoitoon kävellen, eli aamusin semmonen puolentunnin hikirääkki ja sama juttu iltapäivästä kun tytön kotiin haen. Pysyy muuten sutjakkaassa kunnossa :). Autoa mulla ei ole, eikä ole korttiakaan ja meen joka paikkaan kävellen. Pitemmät matkat kuljen sitten linja- autolla tai sitten mies kuskaa. Mutta, muuten kuljen kaikkialle kävellen, en osais kuvitellakkaan että, mulla olis auto ja huristelisin sillä joka paikkaan. Oon niin, tottunu siihen että kuljen kävellen että, toi on yks piintyny tapa mulla :D.
Laihduttamisessa tärkeintä on kyllä se ruokapuoli. Liikunta on luonnollisesti tärkeä tuki, mutta eniten on merkitystä sillä mitä ja kuinka paljon syöt.
 
  • Tykkää
Reactions: Bonaire
"essi"
mitäs vaikka olis se ihmepilleri ja laihdut. vaikeinta mun mielestä on pitää se saavutettu paino! eli ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kun elämäntapamuutos, tylsää mutta totta.

olen laihduttanut elämäni aikana useasti mutta kun saisi pidettyyä sen saavutetun painon!! ei koskaan enää tarvitsisi laihduttaa... pienet muutokset jotka pysyvätoat mun keino, tietysti että saaat painn pois tarvii jotain järeitä keinoja.
 
sympatiat sinne
Mä oon ollut ensimmäiset 25 vuotta elämästäni aina tosi hoikka, mut kolmannen lapsen syntymän jälkeen aloin lihoa paljon. Nyt oon melkein 30 kg painavampi kun mitä ollessani hoikka oma itseni. Haluaisin laihtua n. 20kg ja oon yrittänyt laihduttaa niin monta kertaa että usko alkaa loppua...Olisko olemassa mitään laihdutuslääkkeitä tai -pillereitä mitkä oikeesti toimis?
Painin ihan saman ongelman kanssa. Lasten jälkeen tuntuu ettei paino vaan lähde pois. Kilot tuli raskauksien aikana eikä enään lähde. Olen liikkunut ja seuraillut kiloklubin avulla päivittäisiä ruokamääriä. Sen mukaan en syö mitenkään hurjia määriä (ja kyllä olen ollut sinne rehellinen).

En tiedä voisko sillä ollut vaikutusta, mutta itsellä on edelleen nyt kahden raskauden jälkeen (nuorin 10 kk) hormonit aivan sekasin. Mulla on tullut takasin pahempi akne kun mitä teininä oli, aivan hirveä makeanhimo (ei ole ennen ollut), atopia on normaalia pahempi ja sitten tämä paino. Myöskään kuukautiset eivät ole läheskään normaalit, tosi runsas vuoto ja erittäin kivuliaat. Pari kuukautta sitten kävin gynellä hakemassa sopivammat pillerit että katsotaan olisko niistä apua. Kaksi kuukautta syöty ja ainakin kuukautiset on hiukan normalisoituneet. Ajattelin katsella ainakin puolivuotta auttasko muuhunkin

Eli itsestä ainakin tuntuu, että tämä hormonimyrksyt vaikuttaa myös tähän ettei se paino lähde. Tässä vaan mun ajatuksia aiheesta
 
"vieras"
Laihtuminen on hankalaa. Viime vuonna laihduin 10 kg ja oikeasti näin nälkää ja liikuin aivan hirveästi. Tuohon 10 kg:n tiputtamiseen meni puoli vuotta mikä on todella pitkä aika mielestäni. Sitten en enää jaksanut ja joulusta asti olen yrittänyt pitää painoa yllä. Pari kiloa on onnistunut tuleen takaisin. Nyt sitten olen aloittanut uudelleen laihduttamisen, kun pitäisi vielä toiset 10 kg saada pois. Rankkaa on tiedossa, mutta ei auta. Sillä ruoalla on niin suuri merkitys ja liikunta tulee sitten laihdutusta ja kiinteyttää.

Mulla on peruskulutus todella pieni. Jos onnistun saamaan vielä toiset 10kg pois niin peruskulutukseni on vielä pienempi ja painon tarkkailu on entistä tiukempaa.
 
"..."
ruokavalion muutos on avainsana. unohda itsesi turha rääkkääminen hikiliikkumisella.ensin tulee ruokavalio, sitten tervejärkinen liikunnan harrastus, ei tarvitse lähteä rääkkämään itseään ulos viidesti viikossa monta tuntia
 
vierailija
Kuinka oot voinu 30kg lihoa noin vain??
Ei alkanu hälytyskellot soimaan yhtään aikasemmin??
"MCC on puusta jalostettua turvallista, jauhemaista pulveria, joka ei maistu miltään.

Dahl kokeili kaverinsa kanssa itsekin syödä MCC:tä joka aamu kolmen kuukauden ajan.

– Toinen lihoi kolme kiloa ja toinen kuusi kiloa kolmessa kuukaudessa.

Ruokalusikallinen mikrokiteistä selluloosaa mehuun ja vetäiset sen naamaan, niin se on siinä.

Emme me itse tajunneet lihomista, mutta kaverin äiti vihjaisi, Dahl kertoo."-tamperelainen-
 

Yhteistyössä