Hakutulokset

  1. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Olen nyt tässä viikon pohtinut päänsärkyä, joka alkaa aina siinä puolenpäivän maissa o_O Särkylääkkeillä helpottaa kyllä siedettäväksi, ilman lääkettä tuntuu, että pääkoppa räjähtää ja silmämuna sinkoaa taivaalle :alien: Niin ehkä tämäkin on nyt sitten raskaudesta johtuvaa? :cautious: Facebook-...
  2. T

    Helmikuun helmiäiset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Hei vaan :) Ilmottaudun myös mukaan keskusteluun, helmikuun vauvaa tässä ilmeisesti kasvattelen parhaani mukaan :love: Tuttuja nimimerkkejä löysin myös heti täältä (y) Huhtikuussa sain varhaisen keskenmenon, toivottavasti tällä kerralla sujuu paremmin :) Etovaa oloa on hetkittäin, iskee vähän...
  3. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Kiitos onnitteluista :love: Ja onnea myös kanssaplussaajille :) Ehkä sitä vaan pitää luottaa siihen, että kaikki menee tällä kertaa hyvin :) Tässä vielä aamuinen Apteqin testi http://aijaa.com/LhKj9x
  4. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Testi näytti aamulla tältä http://aijaa.com/QhiymV Ihan vähän on tullut valkovuodon joukossa jotain vanhaa veriviirua. Tissit on arat, kuvottaa, vatsaa jomottelee. En tiedä, jokohan tässä uskaltaisi hieman jo iloita :love::rolleyes:
  5. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Äääääh.. Testit on kyllä vahventuneet hieman eilisestä, mutta nyt iltapäivällä alkoi limansekainen vuoto :confused: En tiedä, mitä on, mutta itkettää jo valmiiksi :(
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Uusi yritys :rolleyes: http://aijaa.com/Z4KSo5
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    No en enää osaakaan laittaa kuvaa tänne :D
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Pikaisesti kirjoittelen, että aamulla haamu testiin.:p Ihan selvä viiva:) Laitan iltapäivällä kuvan, kun pääsen koneelle :) Nyt ois dpo 10.
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Neiti näpsän äiti: kiinnittyminen nyt tulee ekana mieleen :p Tein iltapäivällä one stepin ja rfsun testit ja sain molempiin jotain näkyviin, ainakin viivanpaikat jos ei muuta :rolleyes: menee jännäksi tämä :D Vielä on aikaista, nyt ois ehkä dpo 8-9.
  10. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Mitenkäs muilla piinailijoilla menee? :) Olen taas onnistunut kehittämään itselleni mukamas-raskausoireita o_O Kuvottava olo ja turvottaa. Olisi pitänyt malttaa odottaa viikonloppuun ennen testailuja, mutta kun ei pysty, nii ei pysty :oops: Lisäksi ne on one step- testejä ja niihin tulee aina...
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Mulla on nuo ollut vaan niitä tavallisia digitestejä, ei niitä kaksoishormonijuttuja :) Tulee vaan siis pysyvä hymiö tai ei hymiötä lainkaan, tulos katoaa alle 10min. Muttamutta.. ollaan kyllä käytetty tilaisuudet hyväksi, että ei yrittämisen puutteesta ole ainakaan tulos kiinni :D...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Pikainen kysymys :attn: toivottavasti joku osaisi auttaa :) Keskiviikkona sain siis cb:n ovistestiin hymyn, torstaina oli pelkkä ympyrä ja viivakin siellä sisällä melko haalea. Luulin oviksen jo siis olleen. Tänään illalla on kuitenkin ihan selkeät oviskivut. Ja limailu on lisääntynyt...
  13. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Tervetuloa uusille :) Ja samalla myös pahoittelut tänne joutumisesta :hug: Mulla oli sillon aika alkukierrossa niitä ovistuntemuksia, mutta eilen sain CB:n digiin hymynaaman ja limoista päätellen ihan oikein onkin :) Ovis on nyt km jälkeen aikaistunut ja siis luteaalivaihe pidentynyt siitä...
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Täällä kp 9 ja hieman ehkä oviskipuja? Digi ei kyllä hymyillyt, mutta arpoi todella pitkään ja viiva oli melko sininen. Odotellaan.. Ei kyllä ole koskaan ollut ovista näin aikaisin, olin jo valmistautunut, että ensi viikon lopuilla voisi olla ovis. Tiedä sitten taas tästä kierrosta, että...
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Ekat menkat km jälkeen ohitettu :) Oli kyllä oudon lyhyet kuukautiset, ekan päivän vuosin melko paljon, mutta sen jälkeen 2 päivää pelkkää tuhrua ja siihen loppui.. Ei kyllä normaalistikaan ole mitkään viikon kuukautiset ja niukat olleet aina, mutta jotenkin noista kivuista päättelin, että ois...
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Täällä kp 1 pyörähti käyntiin. Tyytyväinen olen, että kierto ei nyt pidentynyt eikä ollut muutekaan kovin outo. Vaikka tietysti harmittaa, että ei tule vieläkään vauvaa meille.. Mutta jospa seuraavaksi jo onnistuisi :)
  17. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Laabla: Tosi kurjan kuuloista :( Pitäiskös sun vaan mennä lääkäriin? Sanot vaikka että sattuu vatsaan? Ei oo kyllä kiva, kun vuodot vaan jatkuu ja jatkuu.. Ja saisi varmistuksen, että onko kaikki ok. Omaa napaa: tisseistä vuotaa vähän maitoa näin kolmen vuoden jälkeen :confused: ja muutenkin...
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

    Eilen alkoi hirveet PMS-oireet, kiukuttaa, sattuu, ärsyttää, etoo, tisseihin sattuu, turvottaa.. Taitaa tulla lyhyt kierto, ovis oli aikaisin ja mulla on ainakin ollut luteaalivaihe lyhyehkö, 10vrk. Viime kierrossa kun plussasin, niin ei ollut lähes mitään oireita oviksen jälkeen, toisaalta...
  19. T

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Tuun myös testeineni tänne viime kuun KM jälkeen :) Mulla myös noita surullisen kuuluisia One Stepejä :D Kyllä niillä lähes joka kerta jonkinmoista pientä viivaa saa ja on melko hidas vahvistumaan. Pc:llä kokeilin myös Mutta vertailuksi vain laitoin, itse ainakin tuossa ekassa näin...
  20. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KEVÄT 2015

    Noniin, voidaan sitten samaan aikaan testailla ja tutkia mahdollisia haamuviivoja:D Tilailinkin jo valmiiksi kasan raskaustestejä :) Ja ovistestejäkin, ettei olisi liian optimistista:D

Yhteistyössä