Hakutulokset

  1. P

    kuinkapaljon voi alkoholia ottaa raskaana ollessaan.

    siis minulle on neuvolan täti sanonut pari vuotta sitten että pullon (esim. 0,5l siideri) voi juoda huoletta, nyt kuitenkin olen jälleen raskaana ja luin ettei alkoholia suositella lainkaan. mietin vain että uskaltaisko tässä lasin siideriä huikata.. :p
  2. P

    Mitä teiän +6kk syö?

    Täällä äm vielä ja soseita aloiteltu viime kuussa. Tuntuu että maito tiukassa, mutta tyttö ei osaa pullosta juoda :kieh: Lihaa käskettiin lisätä ruokavalioon, painoa kun saisi tulla enemmänkin kai...Tänään söi puoli Piltti-purkkia kasvislihasosetta, en enempää uskalla antaa kun ei aikaisemmin...
  3. P

    oletko katunut sterilisaatiota.

    Kysymys lähinnä niille joilla ei ole ollut terveydellistä tarvetta sitä tehdä. Minkä ikäisenä olet sterilisaation teettänyt ja kauanko aikaa siitä on. Itse saan kesällä viidennen lapsen 28 vuotiaana ja olen harkinnut sterilisaation teettämistä heti synnytyksen jälkeen. (se kai tehdään pari...
  4. P

    omassa sängyssä vihdoin, mutta...

    Mitä tehdä, kun taapero herää joka yö ja huutaa hakemaan viereen nukkumaan?? Lievästi nyt tässä ihmetellään, että sujui aika kivuttomasti kertaheitolla omaan sänkyyn ja samalla omaan huoneeseen nukkumaan siirtyminen, mutta tyttö 2 v 3 kk ei jostain syystä suostu tulemaan itse sängystä pois ja...
  5. P

    kasviskeittoja

    kaipailen erilaisia kasviskeitto-ohjeita, oon juuttunu niin kiini siihen omaan että nyt kaipailen vaihtelua
  6. P

    ärrä

    milloin lapsen voi odottaa oppivan r-kirjaimen? Oon yrittänyt opettaa kohta puolitoista vuotiaalle, mutta ei onnistu...
  7. P

    joulu ja paino?

    Joulu se jo kovasti kolkuttelee ovella ja markettien karkki- ja konvehtitarjonta hyökkää päälle heti kun astuu kaupan ovesta sisään apuuua! Mitenkä olette varautunut joulun tuloon ja mitkä ovat selviytymisstrategianne? Itse olen ajatellut, että joulun pyhinä saapi syödä niin paljon kun ehtii ja...

Yhteistyössä