kuinkapaljon voi alkoholia ottaa raskaana ollessaan.

siis minulle on neuvolan täti sanonut pari vuotta sitten että pullon (esim. 0,5l siideri) voi juoda huoletta, nyt kuitenkin olen jälleen raskaana ja luin ettei alkoholia suositella lainkaan. mietin vain että uskaltaisko tässä lasin siideriä huikata.. :p
 
Pikku vinkki; ÄLÄ kysy tota täältä, sataa sontaa aivan varmasti niskaan. Kyllä sen yhden lasillisen varmaan uskaltaa ottaa, on munki mutsi mua odottaessa saunakaljan sillon tällön juonu, ja ihan normaali oon( ja joo, tiedän et mitä vaan voi alkosta tapahtua, ei tartte kenenkään valistaa). Mut mä kyl joisin ihan suosiolla sitä alkoholitonta :)
 
Kyllä pitää pystyä oman lapsen takia hillitsemään himonsa raskausajan.Jo lapsen synnyttyä vaikka kuinka paljon,mutta älä ota riskiä pienen ihmisen kanssa.
Oisko se parempi,että juotte ensin päät täyteen joka viikko vuoden ajan ja teette sitten vasta lapsia,kun himo on mennyt ohitse,niin ei tarvi moisia asioita edes miettiä.
Juu ja nyt sanotaan että ennenkin on otettu ja mitään ei ole tullut.Hyvät naiset,ne alkoholin tuhot voi tulla esiin vasta kouluiässä....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 21:53 vieras kirjoitti:
Kyllä pitää pystyä oman lapsen takia hillitsemään himonsa raskausajan.Jo lapsen synnyttyä vaikka kuinka paljon,mutta älä ota riskiä pienen ihmisen kanssa.
Oisko se parempi,että juotte ensin päät täyteen joka viikko vuoden ajan ja teette sitten vasta lapsia,kun himo on mennyt ohitse,niin ei tarvi moisia asioita edes miettiä.
Juu ja nyt sanotaan että ennenkin on otettu ja mitään ei ole tullut.Hyvät naiset,ne alkoholin tuhot voi tulla esiin vasta kouluiässä....
höpsis.. enhän mä nyt mitään päätä täyteen aatellutkaan ihan vaan pienen lasin, kun tuossa jääkaapissa nököttää.. mut joo tyhmää kysyä täältä. Ja muuten jos joku juo vuoden putkeen päänsä täyteen niin vaikutus ei todellakaan ole se että himot menisivät ohi. Minä käytän hyvin vähän alkoholia, en siis himoitse sitä sen kummemmin kuin et jos olisi suklaapatukka kaapissa, niin vähän tekis mieli maistaa..
 

Yhteistyössä