Hakutulokset

  1. V

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Heipsan Meillekin kuuluu ihan hyvää.Tytöt saivat pikkuveljen 5.10 mitoin 3890/48,synnytys meni oikein hyvin vaikkakin pelkäsin aivan kauheasti miten sujuu kun ennen synnytystä ultraaja totesi isoksi.Poika sai nimekseen Anton.Hyvin on arki sujunut vaikkakin rankkaa kun olen tosi väsynyt.Tytötkin...
  2. V

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Moikka pitkästä aikaa täältäkin! :wave: onnittelut Pupulle ja Shendalle!Hienoa Shenda että vihdoin saatte pitkän odotuksen jälkeen Millalle pikku sisaruksen :heart: Kiva kuulla muidenkin kuulumisia.Itse en oo piiitkään aikaan ehtinyt käydä täälä kurkkimassa kuulumisia.Myö päästiin...
  3. V

    Juoksu ja raskaus?

    Itse harrastan juoksua ahkerasti...tai harrastin.Minulla kolmas raskaus ja maha on jo aika valtava.rv 15 asti juoksin normaalisti (toki ylämäet syke nousi reippaasti yli 150 jolloin suosiolla kävelin) Alussa vaivasi kova pissahätä, kun kohtu painoi virtsarakkoa.Muuten juoksu sujui hyvin ja...
  4. V

    Mielialat + Sukupuoli

    Minulla kolmas raskaus.Kaksi aiempaa ovat tyttöjä.Heitä odottaessa olin tyyni, rauhallinen, iloinen ja ei paljon itkettänytkään. Ekasta oksensin muutaman kerran alussa.Toisesta alusta loppuun,välissä n. kk ilman pahoinvointia. Hiukset paksuuntuivat ja finnejä ei kummankaan aikana. Tästä...
  5. V

    LOKAKUUN 2007 lapsoset

    Iltaa Pitkästä aikaa ehdin kirjoittaa kuulumisia.Kirjoittelin jo kk sitten mutta teksti katosi enkä jaksanut enää aloittaa alusta :| Keijulle :hug: Kiva kuulla kaikista muistakin kuulumisia! Ja kiitos pupu pinosta.Tänneppä tänne kuulutaan.Huoh,kyllä aika vaan rientää :'( Meillä 3 vuotis...
  6. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heippa! Paljon onnea tinin ja äitivaan pesueille pienistä kääröistä :heart: Krisu minkälaista rakennatte? Meillä siis käynnissä rakentaminen.Kastellitalo omalla pohjalla ja vaalea tiiliverhous.Toukokuussa alotettiin ja nyt ulkoa lähes täysin valmis...kohta alkaa väliseinien pystytys :D...
  7. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heipä hei! Kiirusta pitänyt joten en ole ehtinyt koneella istua.Viime lauantaina minusta tuli Rouva.Kuulostaa kauhealle.Mielummin sanon vain että naimisissa ;) Häät meni kaikinpuolin hyvin ja oli tosi ihana päivä :heart: Rakentaminen on hyvällä mallilla.Pian päästään sisätöihin.Talveksi...
  8. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Tuutille paljon voimia tulevaan.Asioilla on tapana järjestyä.Unettomuus on paha asia ja muista hakea ajoissa apua :hug: :heart: Unista meillä Ella on edelleen huono nukkuja.Esim.viime yö meni niin että nukahti 21.30 ja heräsi 3.30 ja kukku 15-30min välein herättäen myös siskon ylös.Ylös...
  9. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Heipä hei pitkästä aikaa :wave: Oliivialle osanottoni :hug: Viulle onnea R kirjaimen löytämisestä ja niinukalle onnea uudesta työpaikasta :flower: maman lotalle onnea nätistä nimestä :flower: Pupu kaipasi vinkkejä pottailuun. Meilläkin auttoi tarrat.Tosin ne liimattiin itse...
  10. V

    Imetyksen lopetus -> paremmat yöunet

    Meillä auttoi kun lopetin imetyksen 10-11kk iässä.Tyttö aloitti 4kk yöheräilyt ja saattoi yöllä huutaa jopa 3tuntia putkeen.Huudot loppui kuin seinään kun lopetin imetyksen. (yöimetys jätettiin jo 6kk)
  11. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Uusinta yritystä.Oon monena iltana kertonu pitkän tarinan ja aina sivu on jotenkin kaatunut ja miun tekstit hävinneet!Kyllä on ruvennu ketuttaa niin paljon etten ole jaksanut taas alottaa alusta! Ensi aluksi onnea kaikille vauvansa saaneille sekä keffelin ja äitivaan kasvaville vauvamahoille...
  12. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Sori nyt tulee vaan omaa napaa...paneudun myöhemmin tein muitten tekstiin... Pakko tulla purkautuu tänne tai muutoin menisin tupakalle (jota en siis ole polttanut) mutta siis vituttaa ja ahistaa ja väsyttää jne.että ajattelin et tupakka sais pinnan nollaamaan. Vituttaa niin kovin nuo...
  13. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    shendalle paaaljon onnea :heart: tuutikselle jaksamista loppuviikkoon. tinis millos lähetään tallinaan?Voitas leikauttaa ylimääränen nahka pois ja vähän imasta rasvaakin =) ootteko kuullu semmosesta uudesta(?) kuonanpoisto hoidosta et laitetaan jalat veteen ja sit sinne tulee...
  14. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Täälä kipeitä lapsia hoidellaan.*haukotus* sentään. Ei paljoa korkea kuume auta yöllä lapsia nukuttavasti.Valvovat molemmat viime yön.Tänää käin silti Annin kanssa neuvolalääkärissä.Neukkari ois pistäny lastenpolille kun painoa ja pituutta ei tule,ihottumaa on,kakkaa kerran viikossa...venäläinen...
  15. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Keffelille ja pikku pessille jaksuja.Kuulostaa kyllä hurjalta.Toivottavasti lääkärissä saatte enemmän asiaan selvyyttä...eihän tommonen normaalilta kuulosta!Tuuhan kertomaan sitten kun ehdit.Paranemisia Pessille :heart: Pupulla ihania kuvia.Ja mahtavat naurut sain Juhon jutuista :laugh...
  16. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    rontti Mukavaa reissua ja lomaa samoin myös niinukalle ja muille lomailijoille B) susa79 Joo muistit oikein,miula kans hääsuunnitelmia kovasti (sen lisäks pitäs miettiä taloon kaakeleita ja takkaa ja tapettia jne jne,.) Kuulostaa tosi kivalta tuo tein luontoteema. =) Onks teillä jossain...
  17. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Niin tosta pelosta vielä piti...meillä Ella on ruvennu näkee millon mitäkin kummituksia huoneessaan.Millon on kissa katossa ja varsinkin varjot huoneessa pelottaa kovasti.Äsken jouduttiin ottaa katosta roikkuva lelusäilytysjuttu pois kun ei meinannu millään rauhottua kun sieltä "roikku" kaikkea...
  18. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    keffelille voima :hug: Täälä toivuttu paskataudista ja kuumeesta.Luojan kiitos että kesti vain päivän! Meillä ei vielä ainakaan kylvetä tyhmä,pylly tai muita kirosanoja.Mies kiroilee paljon mutta ei onneksi ole tarttunut neitiin ja toivottavasti ei tartukaan.Suosikki sanat on "itte,mee...
  19. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Keffelille ja tinille paaljon onnea :heart: Krisulle lämpöset onnittelut pikkusesta rinssistä ja jaksamista toisen pikkumustiksen kanssa. Meillä Ella on nyt vasta alkanu enempi näyttää mustasukkasuutta kun sisko liikkuu ja vie leluja.Yrittää talloa käsille tai painaa mahasta jne. Välillä taas...
  20. V

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    millamaria :laugh: hanko hmm..mistä ne keksiikin noita? Hassu.Meillä juosta on tiittaa ja näkkileipä on näkkimäkki vaikka osaakin sanoa leipä. Hyvin varmasti päikyssä alkaa sujumaan.Älä huoli..sit se ei kohta halua lähtee poiskaan sieltä. Mie ku oon niin innostunu tosta juoksemisesta nyt...

Yhteistyössä