Hakutulokset

  1. Keckman

    Söisitkö sinä tällaista salmiakkikakkua?

    Ehkä tyhmä kysymys, sillä maistamallahan se vasta selviää - mutta uskaltaisiko edes maistaa? Pidän Salvador Dalin töistä taidenäyttelyn maaliskuussa eräässä yhdistyksessä. Avajaisissa olisi tarkoitus tarjota jotain surrealistista, uutta ja outoa ja ajattelin tarjota kauheasti salmiakille...
  2. Keckman

    Täydellinen Tinder match

    Hänenkin nimensä on Tiina. Elämässäni on nyt sitten sekä bestis ystävä Tiina, että kohta toivottavasti vieläkin läheisempi suhde toiseen Tiinaan, jonka toivon muuttuvan pikku hiljaa jopa rakkaudeksi. Tinder Tiinan sovelluksen profiilikuvassa minua miellytti hänen aito hymynsä eikä hän luetellut...
  3. Keckman

    Rakkaudesta

    Täällä ei ole keskustelualuetta nimeltään "Rakkaus". Mielestäni olisi kuitenkin melko tärkeä aihe. Erich Frommin mielestä todellinen rakkaus lähes loistaa poissaolollaan tämän päivän maailmassa ja parisuhteista, joten ei tämä kuulu tuonne Parisuhde keskustelualueellekaan. En pidä itse mitään...
  4. Keckman

    yksplus nolla

    Mä oon ihan väärällä sivustolla. Kaksplus on perhe- ja lapsisivusto. Eksyin tänne jonkin Google-haun takia. Kirjoitan nyt kuitenkin tänne jotain itsestäni, huvikseen, jotenkin vastapoolina teidän elämäntilanteille. Luen uteliaisuudesta teidän juttuja. Monilla tuntuu olevan monenmoisia...
  5. Keckman

    Pakastus, sulatus ja uudelleen pakastus

    Sanotaan, että sulatettua pakastetta ei saisi pakastaa uudelleen. Mutta entä jos on esim. kilon pakkaus jauhelihaa pakastimessa, sulattaa sen ja valmistaa siitä lihapullia, niin voiko ne lihapullat pakastaa?

Yhteistyössä