Hakutulokset

  1. P

    Syyskuun söpöliinit <3 maaliskuu

    sireenikiitäjä :D meillä sama synnäri ja päivämäärä ;) ja mulla oli 9.5 rakenne ultra kysillä :heart: täällä odotetaan poikaa saapuvaksi <3
  2. P

    Syyskuun söpöliinit <3 maaliskuu

    meillä sama la :) ja sama kys synnäri paikkana
  3. P

    Syyskuun söpöliinit <3 maaliskuu

    15+3 <3 ke neuvola =)
  4. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:14+3 mennään täällä =) mikähän ihme se on että angel sound doblerilla ei kuulu äänet millään ilveellä..etuistukasta johtuvaa -ylimääräisestä ihrasta ..7.5 ru..1.4 neuvola tulisi se 1.4 aika pian <3
  5. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:mulla vaihtu laskettu aika 28.9.-19.9 eilen käytiin np ultrassa siellä se pieni heti vilkutti meille imi sormeaan :3 monta kertaa kysillä tavataan ;) ja aika ylläri oli raskaus on viikkoa pidempänä 13+5
  6. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:toissapäivänä kävin neuvolassa ekaa kertaa mukava oli palvelu saatiin lukemista kassillinen mukaan tän tädin mukaan viikot ois 10+5 sikiön koon mukaan la 26.9.2015 eilen kävin sokerirasituksessa ja verta 12putkea :/ ja 2pissanäytettä vähän heikotti mutta kestin hyvin loppujen lopuksi hmg...
  7. P

    Clearblue digi

    itse tein digitestin näytti 3+ eli viikolla 5 menin reilu viikko siitä eteenpäin neuvolaan siellä ultrattiin viikot 9+3 :) ei ne testit koskaan valehtele :heart: nyt mennään viikolla 10
  8. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:rv 10 poksahti täyteen <3 tänään
  9. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:mulla jo ensiviikolla np ultra tulee 10viikko täyteen..ja on sokerirasitus yms..verenkuva..kilpirauhas koe..eikö oo liian aikasin :/ ?
  10. P

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    :heart:eilen eka neuvola<3 ultrattiin mahanpäältä näkyi hyvin vaikka ylimääräistä onkin melkein heti löytyi pikkuisen sydän :) tuntu todella epätodelliselta <3 kyllä siinä itku tuli 9+3 viikoilla mennään kaikki jos menisi hyvin pikkunen syntyy 28.9.2015 olo ollut mitä mahtavin ei pahempia...

Yhteistyössä