Hakutulokset

  1. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Jospa sitä itsekin muutaman sanasen kirjoittelisi. Rakenneultra oli eilen, kaikki näytti olevan kunnossa. Oli taas helpottavaa nähdä pieni puuhailemassa ja hyvävointisena. Liikkeetkin tuntuu jo voimakkaana ja päivittäin ja ne rauhoittaa omaa mieltä ja on jo tärkeä osa omaa päivää :) Kävin...
  2. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Buranaa ei kai saisi enää viimeisellä kolmanneksella syödä. En ole uskaltanut ottaa nytkään... lilow: Mulla on nyt taas alkuraskauden jälkeen jomottanut menkkatyylisesti alaselkää ehkä viikon verran. Välillä koski alavatsaan. Mulla nyt 16+. Tuntuu, että samalla on kyllä kohtukin lähtenyt...
  3. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Minäkin kävin eilen hieronnassa. Sain paljon paremman asennon tällä kuin edellisellä kerralla. Nyt rullattiin tyyny kunnolla lantion alle, joten mahalle jäi kyllä hyvä tila. Teki hyvää! Flunssaa pukkaa :( Eilen jo oli pieni tunne kurkussa, nyt kunnolla. Toivottavasti menee kevyenä ja nopeasti ohi.
  4. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Tosta hieronnasta vielä. Ehkä vähän harmitti, kun tällä hierojalla ei sitä kokemusta ollut, miten olla jne. Huomenna menen taas ja olen nyt testaillut tyynyn kanssa kotona ja varmaan voisin köllötellä sen avulla pötsilläni vielä tän kerran. Liikkeitä tuntuu ajoittain. Mulla on tälläkin kertaa...
  5. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    escape: Ok, aika varovaisiahan noiden lääkkeiden kanssa ollaan. Parasetamolin ongelma on se, että se ei auta mitään... :/ Kävin viikolla hieronnassa ja menen ensi viikolla uudelleen: Olin aivan järjettömän kireä niskoista ja hartioista, joten jospa tästä saisi nyt avun päänsärkyihin. Oletteko...
  6. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Meidän poissaolo-ohjeen mukaan laki velvoittaa työnantajaa korvaamaan raskaana olevalle lääketieteellisistä tutkimuksista aiheutuvan ansio menetyksen, jollei käyntiä voi sovittaa työajan ulkopuolelle, tavallisesti kyseessä meidän ohjeen mukaan neuvolat ja ultrat. TES tai paikallinen sopiminenhan...
  7. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    escape: Buranaa saisi siis pahimmassa tapauksessa ottaa? Mä olen nyt tosiaan mennyt parasetamolilla, joudun niitä pari päivää aina päänsäryn iskiessä ottamaan. Osteopaattiajan varasin tänään, sain sen 7 viikon päähän :/ Pakko varata hieronta ennen sitä ja saada apua jostain, ei tämä lääkerumba...
  8. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Huomenta! Pahoittelut Ruusannuppu :( Mulla nyt 14+5 ja olen edelleen _järjettömän_ väsynyt. Lisäksi mulla on vaivana ajoittaiset kovat päänsäryt, joihin parasetamol ei auta ollenkaan. Lepo, kylmä pussi ja pimeä huone saattaa helpottaa, mutta ei poistaa kipua. Luulen, että se on niskajumeista...
  9. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Mä taas mietin just eilen että kuinka pitkään pystyy olla kertomatta töissä :) Pohdin jo, että saisiko peiteltyä rakenneultraan saakka, jotenkin tuntuu hyvälle pitää asia pitkään töissä omana tietona. Alkuraskauden mahaturvotus on helpottunut, joten jos ei nyt ihan tiukoissa paidoissa kulje...
  10. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    ZzzZz Aamuvirkkuilu jatkuu, mutta viikonlopun ihana puoli on tunnin kauneusunet päivällä :) Me asuttiin esikoisen aikaan minikolmiossa ja kaksi makkaria oli huonounisen vauvan kanssa kyllä ehdoton: Toinen pääsi pakenemaan yöherätyksiä, sillä käytännössä oli helpoin pitää poika toisen vierellä...
  11. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Täällä aamuvirkku taas huomenta! Ei tahdo nukuttaa sitten millään, heräsin heti neljän perään ja nyt on jo aamupala syöty ja odottelen että bussi tunnin päästä lähtee... :( Väsymys on kyllä kova, se ei ole ongelma. Me ei oteta äitiyspakkausta. Esikoiselta on jäljellä peitot yms tarpeelliset...
  12. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Facen puolelle jo kirjoittelinkin: Tänään nt-ultrassa käyty ja kaikki vaikutti olevan ok. Nyt joutuu vielä yhdistelmäseulan tuloksia odottelemaan viikon. Hienot kuvat saatiin mukaan ja on tehnyt mieli tuijotella niitä koko päivä :) Täällä ultraan ei saa viedä lapsia, en tiedä sitten, onko se...
  13. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    kevlarsoul: Kiva juttu, kiitos. Tuliko siitä salainen? Miehesihän odottaa kans maaliskuun vauvaa, melkein siis kuuluukin ryhmään :)
  14. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Kannatan Kevlarsoulin ehdotusta! Mä odotan nyt joka tapauksessa ensi tiistain ultratiedot ensin. Pienempi ryhmä on varmasti mukavampikin :)
  15. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Työviikko takana, selvisin. Harmi vain, että kahdesta seuraavasta viikosta on tulossa samanlainen... Mulla on tän kamalan kiireen, stressin ja niistä johtuneiden huonojen unien takia huono olokin oikeastaan pahentunut, vaikka sen pitäisi tässä kohtaa jo helpottaa. Lisäksi kun oma olo on kehno ja...
  16. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällä on tosiaan paljon ultrakuulumisia, onnea hyvistä uutisista! Itse kävin viime perjantaina verikokeissa ja ensi viikon tiistaina on ultra, silloin 12+2. Jotenkin tuntuu, että se on kauhean myöhään... Vitsi, mikä työpäivä ja oikeastaan työviikko. Henkisesti raskasta on muutoinkin aika ajoin...
  17. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    KevätTähdelle voimia! Pari km:a peräkkäin on kyllä jo tosi huonoa tuuria :( tsilinutillekin voimia! Onnea Pygmi hyvistä uutisista. Itse kävin tänään antamassa näytteet, saas nähdä saisiko tulokset sitten suorilta, kun ultra on tosiaan silloin 1,5 vkon päästä. Magdalea kysyi ruuista. Nyt on...
  18. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Tervetuloa uusille! Ruusannuppu, kolmoset olisi kyllä aikamoinen pommi! Tänään ekassa neuvolassa käyty, kaikki normaalisti. Syke kuului, olihan se ihanaa :) Nyt on vauvanalku sekä nähty että kuultu, seuraavaksi jännitetään nt-ultraa seuloineen. Siihen on enää 1,5 viikkoa. Carriina: Mites...
  19. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Huh heijaa, kaverin hääjuhlista selvitty. Hyvin jaksoin! Nyt toteutui myös se, että kun paikka vaihtuu, pahoinvointi helpottaa. Nyt kotona ja tänään taas väsy ja kevyt öklö painaa. Meillä näiden kesän juhlintojen takia mun kaveripiiri tietää tosiaan raskaudesta. Toisaalta kaikki on äitejä...
  20. L

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Merikki: Ainakin itselläni liitoskivut tuntuvat (sitten vähän myöhemmin) tuolla alakerrassa viiltoina. Magdalea: Mulla synnytyskin supistuksineen tuntui, ennen kuin muuttui paineeksi alaspäin, vain ja ainoastaan selässä. Ehkä johtuu kohdun asennosta, ehkä ei, mistä näistä tietää :) Tervetuloa...

Yhteistyössä