Hakutulokset

  1. P

    40+ so what wol.13

    Onnea Tatti55 :love:! Ihana uutinen! Virkille tsemppiä ultran odotteluun (y)! Hulbertiina, josko vielä tulisi plussa. Toivottavasti. Rusakkonen, Onnea siirtoon! Ja Katti hoitoihin.. ja Mirumarumoru (y) Yöeläjä, olipa tylytystä Dextrassa. Älä anna masentaa. Tiedän tunteen, kun toiveet...
  2. P

    40+ so what wol.13

    Onnea Virkki! Toivon todella, että teillä jatkuu odotus :love: ja Hulbertiinalle samoin! Täällä hento plussa on vaihtunut valitettavasti puhdastakin puhtaamman valkoiseksi, joten oli varmastikin sitten kiinnittymisyritys, "kemiallinen" juttu. Sen siitä saa, kun ei malta odottaa testien kanssa...
  3. P

    40+ so what wol.13

    Hei Tytöt, kuulkaas tätä! Mä plussasin! Dpo 9 tänään, just äskön! Mä en voi uskoa tätä! Siinä on kaksi viivaa, testiviiva hentoisen hento, mutta selvä! Kääk! Kävin tiistaina gynellä hakemassa hormonikierukan reseptin ja tarkistuksessa. Puheltiin, että jos marras-joulukuulla sitten...
  4. P

    40+ so what wol.13

    Rusakkonen, Voi kun jännät paikat! Voi kunpa olis tarrannut vauva lujaa kiinni ... Tervetuloa Silmu ja Pähkinä! Voi että, kun on sitkeessä plussat. Mulla on menossa kp 5. Luopumisfiiliksillä hankkeesta olen täysin, tää kierto ja sitten "pillit pussiin". Onneksi meillä lapsukaisia kuitenkin on...
  5. P

    40+ so what wol.13

    Lyhyt päivitys: Kp 1, voi plörö :mad:. 47 v. synttärit häämöttää, kaksi kiertoa aikaa ja sitten luovutan. No henkisesti olen jo luovuttanut, mutta vapailla mennään vielä vähän aikaa siis. Pidän kaikille peukkuja ja toivotan onnea hoitoihin ja luomuiluun!
  6. P

    40+ so what wol.13

    Heippa kanssa yrittäjät! Täällä nega testattu ja huomenna odottelen menkkoja alkavaksi. Vaikka sitä osasin odottaakin, pettymys kolahti kuitenkin. Kai luotin ubokinonin voimaan. Tosin ei ollut kunnon ovisoireitakaan. Joten rennommalla otteella seuraavaan kiertoon. Luomuna mennään täälläkin...
  7. P

    40+ so what wol.13

    Niin tosiaan, ja oon ottanut aamuin, päivällä ja illalla yhden. Ja miettinyt, onko maksa-arvot koholla, kun paketin kyljessä lukee 1 kapseli päivässä, "vuorokausiannosta ei saa ylittää". Jossain kanadalaisessa tutkimuksessa tosiaan suositeltiin 300-600 mg vrk-annosta lasta yrittäville tälläiseen...
  8. P

    40+ so what wol.13

    Kirsillevauva, ubikinon Q10 100 mg 100 kpl:n paketissa maksoi 19,90 e. Teho jää nähtäväksi o_O.
  9. P

    40+ so what wol.13

    Hyvää keskikesän juhlaa munkin puolesta ! Täällä pidetään peukkuja teille kaikille hoitoihin! Harmillisen vähän tulee plussia, mutta josko juhannustaiat saisi vipinää aikaan (y). Valdemaria, päätös puoleen tai toiseen on aina helpottava. Onnea uusiin kuvioihin! Selailin palstaa takaisin päin...
  10. P

    40+ so what wol.13

    Eilen alkoi tuulimunan jälkeen ekat menkat. Kettuperheen inspiroimana tutkailin ubikinonin vaikutusta ja aloitin sitten varovaisesti 300 mg päivässä. AMH-arvo kiinnostaisi ihan mielenkiinnon vuoksi, mutta en taida jaksaa vaivautua, kun tämä meidän lisääntymisyritys taitaa olla ennalta arvattava...
  11. P

    40+ so what wol.13

    Onnea siirtoihin siskot :love:! Ja luomuiluun myös (y)! Lyhyt päivitys: ekoja menkkoja odotellaan kuuluvaksi tuulimunan jälkeen ja sitten lyhyt yritys 47 v. asti. Jos ei tuota yritys tulosta, niin mummoutumista odotellessa ;). Lapsenlapset kai päästävät vähän vähemmällä :).
  12. P

    40+ so what wol.13

    Onnea zammakko pienestä pojasta :love:! Virkille toivon kovasti plussaa (y). Olette yrittäneet niin kauan, voi kun nyt olisi kultajyvä itämässä! Plussaa toivon tietysti kaikille muillekin! Kettuperheelle kovasti onnea odotukseen! Ihanaa, kun syke löytyi vastoinkäymisistäsi huolimatta...
  13. P

    40+ so what wol.13

    Heippa kuumeilijat! Olen ollut tuolla 40+ odottajien puolella vuonna 2015-16 odottaessani kuopustani. Nyt ikää on 46 v, alkusyksystä mittariin tulee 47 v. Kaksi viikkoa sitten ihan puskista testailin raskaustestillä selvän plussan. Nyt siis menossa viikko 5+5. Luottoa minulla tosin ei ole...
  14. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Boynty............(41)......?.........02.09.2016 (poika) Meibijees.........(37).....2.........15.9.2016 o0o.....................(40).....2........06.10.2016 Elotar74............(41).......3.........29.10.2016 (tyttö) Almandiini75.......(40)....5........10.11.2016 (tyttö)...
  15. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Päivitin tietoja uudelleen, olin sivun 130 paikkeilla käynyt ilmoittautumassa synnyttäneeksi, mutta lista on vaihtunut jossain välissä. Toivottavasti en hävittänyt kenenkään toisen tietoja. Järkyttyneelle osanotto vauvan menehtymisestä ja voimia suureen, suureen suruun. :cry: Kaikille...
  16. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    ] Tipuna.................(41) ..... 1 ...... 21.06.2016 (poika) Zandi...............(41) ..... 2 .......08.07.2016 Boynty............(41)......?.........02.09.2016 (poika) Meibijees.........(37).....2.........15.9.2016 o0o.....................(40).....2........06.10.2016...
  17. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Ihana, kaunis tyttö syntyi perjantaina päivällä. Nopea ja helppo oli synnytys (jos voi helpoksi sanoao_O). Nyt sitten tutustutaan ja harjoitellaan imetystä. Ihana mussukka on :love:. Onnittelut myös Karoliinalle 74! :love: Pegonia
  18. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika Tyydeli................(42) ...... 2... 24.04.2016 (tyttö) Ollakovai........... (41) ...... 4..... 27.04.2016 (tyttö) Zenmama............(40) .... 5 ...... 14.05.2016 Mileena-74...........(41) .... 3 .....20.05.2016 (poika)...
  19. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Niittys komeasta pojasta! Ikävää, että kokemus oli raju. Voimia pienelle ja sinulle toipumiseen! Täällä olen vielä yhtenä ja toivon Karoliina 74 tavoin pääseväni pian tositoimiin. LA ensi viikolla ja olo on sen mukainen. Valtava kipristelevä vatsa, vauvan liikkeet kummasti rauhoittuneet...
  20. P

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Odottaja ... (ikä) ..... moneskolapsi ......... Laskettuaika tikis ................... (38)...... 4 ......15.02.2016 bubbus.................(40).......5.... Toukka16..........(39).... 3 ... 10.04.2016 Karoliina74 ..........(40) ......1..... 11.04.2016 (poika) Pegonia ..............(44) ...

Yhteistyössä