Hakutulokset

  1. M

    Raskaana vai väsynyt?

    Mulla teki stressi alkuvuodesta sen että menkat jäivät täysin väliin. Seuraavat tulivat ihan ajallaan... Ikinä ennen ole käynyt niin sen 12 vuoden aikana kun menkat on ollut. Kävin lääkärissä yksityisellä, sillä mahdollisuus raskauteen oli suuri (ja toivottu), lysti maksoi 200e :P En hätäilis...
  2. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille :) Ei onnistu puhelimella liittää tiedostoa... tein tänään ovistestin ja mun tulkinnan mukaan tuo on positiivinen... ja kp 46 menneillään. Outoa. Voiko yhdet kuukautiset vaan jäädä välistä? Sillä melkein ajallisesti nyt olisikin ovulaation aika jos edelliset olis tullu...
  3. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Noh. Tänään kävin yksityisellä tutkituttamassa missä kuukautiset viipyy. Varmaan 160 maksais tuo tutkimus suunnilleen... mulla tuli vielä verikokeet siihen päälle :) Mutta siis. Raskaana en ole, joko kohdunulkoinen raskaus tai joku häiriö... loppuviikosta selviää...
  4. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Clearbluen testillä niin negaa ku olla ja voi... kp 44 menossa eikä menkkojakaan näy. Varasin ajan gynekologille, melko kipeä alavatsa kyllä on. Mitähän kummaa tää on :unsure:
  5. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minä yritän malttaa seuraavaa testiä tiistaihin... Voi olla kyllä etten kestä ja teen huomenna. Mut jos se on (taas/jo kuudes) nega niin joudun kuitenkin tiistaina vielä testaamaan ennenkuin varaan aikaa lääkäriin...
  6. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    No toivotaan sitten että mullakin ois sit tärpännyt. Kierto kuitenkin on pitkähkö, 30-34 päivää :) 2 viikkoa ollut melko kovaakin alavatsakipua ja mua ällöttää maito (haiseekin ihan kuvottavalle). Ja jotain muuta...
  7. M

    Toiveena vauva 2017-2018

    Moikka, täällä ois uus joukkoon :) yk 3 menossa ja ihmettelen kun kp on jo 41 eikä menkkoja näy.... testi tänään negatiivinen :( raskausoireita kyllä piisaa mut esikoista kun yritetään niin voin hyvinkin kuvitella kaiken :D onko kokemuksia kuinka kauan voi mennä että näyttää plussaa? Ovis oli...
  8. M

    Kohdunulkoinen+metotreksaatti kokemuksia

    Ainakin jos metotreksaattia syö niin ohjeistus on ettei raskaaksi 4kk lopettamisen jälkeen. Foolihappoa tulisi syödä aina kun yrittää raskautta tai on raskaana ja metotreksaattihoidon yhteydessä. Eipä siitä haittaakaan ole :) Voimia sinne <3
  9. M

    Atsatiopriini raskauden aikana

    Okei, tätä ei tetratologisessa tietopalvelussa lääkäri sanonut, joten en usko sitten olevan kovin yleistä. Kyselin siis kokemuksia...
  10. M

    Atsatiopriini raskauden aikana

    Onko täällä joku joka on käyttänyt atsatiopriinia (azamun/imurel) raskauden ja imetyksen aikana? Oliko ongelmia? Suunnitelmissa on vähentää niin, että sitä jäisi 25-100mg. Tetratologisessa tietopalvelussa kerrottiin, että sitä voi käyttää. En siis vielä ole raskaana ja kyse olisi ensimmäisestä...

Yhteistyössä