Hakutulokset

  1. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    IMN toinen on 4,5v ja toinen ekalla :) Mulla ja mun pikkusiskolla on ikäeroa 5 vuotta ja leikittiin kyllä pienenä vaikka mitä niin toivon että tämäkin tyttö pääsee isompien leikkeihin mukaan jossain vaiheessa.Koululainen nyt jo elää vähän erimaailmoissa mutta siitä löytyy toivottavasti sitä apua...
  2. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    oho,no aika hassua ettei kuukauteen Sais lenkkeillä edes kävellen :eek: miten muuten sitä alkaa paraneen.sen vuoksihan sitä pitää mahd.pian nousta ylös sängystäkin leikkauksen jälkeen että paraneminen alkaa.mua ohjeistettiin liikkumaan heti alusta asti.eka ihan vaikka talon ympäri ja sit...
  3. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    teko kaikki otatte rotan?minä kyllä jätän ottamatta,muut rokotteet kyllä laitetaan.tuota en koe ite niin välttämättömäksi. täälläki on sylissänukkuja.vaunuissakin tykkää nukkua liikkeessä mut alkuun jos ei asetu sinne niin pitää kantaa hetki sylissä ja sit pistää takas vaunuun niin...
  4. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    eilen kotiuduttiin.kyllä on helvettiä sektiosta palautuminen ku alatiesynnytykseen vertaa :/ vauva nukkuu ja syö,yöllä heräs kahdesti syömään ja univelatki olis kuitattu jollei tuon haavan kans oli yöllä niin tuskaa vaihtaa asentoa tai hakea vaippaa. Mutta niin,onneksi tuo ihana on tuommoinen...
  5. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Joo ja lähtötilanteetki on erejä.eikä tietty huonakaveritkaan niitä toisten tilanteita tiedä.voi olla et joku on ehtiny olla sairaalassa sen pari h synnyttämässä,eikä Se valvominen niin haittaa kuin niitä joilla synnytys valvottanut kellon ympäri. Ite vaan kyllä menisin käytävälle kans...
  6. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Keittosuolatippoja voi koittaa nenään.minusta sinne ei kannata alkaa tops puikkoja työntämään. Aika paljon taitaa olla tuota tuhinaa ja tukkoisuutta vastasyntyneillä
  7. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    terkkuja sairaalasta! Kipupumpusta pääsin viimeyönä ja tänään siis viimeinkin suihkuun.haluaisin jo päästä kotiin nukkumaan kun tämä tapaus on tämmöinen enkeli joka nukkuu ja syö 4-6h välein.huonekavereilla itkuisia vauvoja niin sen vuoksi nyt itselle vaan kertyy univelkaa.eivätkä todellakaan...
  8. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    kyllä kai tuommosta ihanuutta kannatti odottaa <3<3<3 ihan supersöpö vauva saatiin vähän ennen kuutta.Vaikeimman kautta kun meni lopulta sektioon.ei edenny synnytys ja vauvan syke oli 2h 180.hapetusarvot oli onneksi kokoajan ok.ei löytyny mitään syytä korkealle pulssille,nousi epiduraalin laiton...
  9. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Jee,Se irtos :) Nyt sairaalaan kattomaan että mitä sitä sitten :)
  10. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Jee,supistuksia!
  11. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Jee!eiköhän täälläkin oo vkloppuna vauva :) pistivät ballongin ja jos ei ala käynnistyyn itsestään niin aamusta sit oysiin ja siellä käynnistellään osastolla tai puhkaistaan kalvot,tilanteen mukaan.jännää!! Teen täällä paniikissa hirveetä siivousta :D ei vaan hirveen hääviä hommaa oo rehkiä tuon...
  12. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    en oo tainnu olla minä siellä kävelyllä :D alkaa selkä jo oleen sen verta kipee että ei tässä paljon enää kävellä.. Huomenna Pitäis tulla oysista soittoa että millonka olis Se kontrolli.neuvolasta meinas että saattais olla jo perjantaina.toivottavasti! Millanen oulussa onkaan nykyisin tuo...
  13. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    ja pakkasellakin kun muistaa vaan että Se on se hengitysilman kylmyys mitä seurata, eli laittaa harsoa tai muuta vaunun aukon suojaksi niin että se ilma vaunuissa lämpenee.nythän on (olis!!) ihanat ilmat kärrytellä,ainaki täällä Oulussa kelit kieppuu nollan lähellä ja linnutkin on jo alkaneet...
  14. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    mää haluaisin kommentoida tuohon d-vitamiinihommaan..ainaki ite Sillon aloitettiin Se antaminen niin että Eka 1 tippa per pv,sitten kaks tippaa jne kunnes päästiin siihen viiteen mikä niisdä tipoissa oli se oikea määrä.kolmen tipan jälkeen alko vauva itkeen enemmän mahaansa niin fiksu...
  15. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    No pakon sanelemana seisoin äsken hetken bussipysäkillä niin eiköhän joku mies tullut kyselemään että "jokos Se kohta syntyy" ja kertoi perään kaiken lapsenlapsistaan.kun pääsin bussista pois toivotteli toinen mies "siunausta rouvalle" ja kyseli onko raskasta ja siinä vaiheessa ku alko puhumaan...
  16. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    No,ainaki mulla on vielä tosi pikkunen vauva ku teidän muiden vauvat on ihan jättiläisiä... :D eli ei oo syntyny. Oon lueskellut ja kutonut Ym mutta alkais nuoki hommat oleen huomattavasti kivempia ilman tätä jäätävänkokoista mahaa..tuntuu ettei tän kans enää oikein kehtaa mennä ihmisten...
  17. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016

    Joo,nyt kun tuosta kattelee tuota listaa niin tämänhän Pitäis syntyä mielellään tänään ja viimeistään huomenna :D Sauna on läpiämässä,niin meni epätoivoiseksi tämä homma :D
  18. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    No niin,viimeinen neuvola takana. Ens Keskiviikkona neuvolasta soittelevat että onko syntyny ja jos ei oo niin oysin aika tulee sit perjantaille tai seuraavalle maanantaille. Oma paino oli laskenut,vauva vähän laskeutunut ja alapaine vähän koholla.kaikki viittaa lähestyvään synnytykseen.. paras...
  19. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    oi Turriina sai karkauspäivän lapsen! Huippua! Onnea!
  20. M

    Helmikuun Helmiäiset 2016 *Helmikuussa* MEIDÄN KUU!

    ei taida olla enää muita ku minä?mun puolesta voi siirtyä,tässä kun voi mennä vielä piiiiiitkään.. mulla on huomenna neuvola,vauva liikkuu vähän vähemmän ku yleensä niin kiva käydä kyseleen onko kaikki kunnossa.tänään oli myös tosi tympeän tuntoista alavatsan polttelua tosi pitkänaikaa...

Yhteistyössä