Hakutulokset

  1. MiNiA

    2 - 3 vuotiaan kivut jaloissa ?

    Kasvukipuja vai mitähän ihmettä ? Meidän pojalla alkoi jalkojen ( lähinnä säärien/pohkeiden ) kipuilu reilu 2v:nä. Neuvolassa asiasta puhuin ja kuulemma on kasvukipuja ja voi antaa panadolia tms. mutta mietin nyt että onkohan toi näinkin pienen kipuilu kuinka yleistä ? Pojalla ikää pian 3v...
  2. MiNiA

    Vuoto terolut kuurin aikana ?!

    Mä kirjoitin saman jo toiseen aloitukseen, mutta malttamattomana laitan tämän uudelleen tähän, jos jollain olisi tietoa..... Eli mulla lääkärin määräämänä terolut kuuri 1 tabu kierron 15-24 päivinä. Eka kuuri meni ok. Eli menkat alkoi kun vikan tabun syömisestä 2pv. Toisessa kierrossa...
  3. MiNiA

    Tuli tosi paha mieli..

    Miehen veli kävi vaimonsa kanssa meillä tänään kylässä. Ja tuli sitten puheeksi et kuinka usein miehen äiti käy heillä kylässä. Miehen vaimo sanoi et ainakin kerran parissa viikossa joskus jopa useamminkin.Meillä miehen äiti eli mumma ei käy kuin lastenlastensa synttäreillä.Tuli tosi paha mieli...
  4. MiNiA

    Ristipistotöistä

    Hei Anoppia haluaisi tehdä ristipistotyön jossa olisi meidän tytön nimi ja syntymäpäivä jne....mistähän löytyisi mallia hänelle? Miten kirjaimet jne? Kuva vaihtoehtoja myös siihen. Osaisko joku auttaa
  5. MiNiA

    kamala anoppi=kamala mummo

    onko muita joilla ei joulumieli tule anopin takia?Se on tehnyt paljon kaikkee pahaa meidän perheelle enkä osaa antaa anteeksi ja jatkaa nollasta. Miestäni pidän todellisena nössönä luuserina koska se ei osaa tarpeeksi painokkaasti laittaa vastaan anopille. Mulla on ratkaisematon ongelma enkä...
  6. MiNiA

    Miksi??

    Miksi anoppi olet ottanut minut silmätikuksesi? Mitään en ole osannut tehdä oikein. Lapseni eivät ole sinulle kelvanneet. Pyytämättä et kotiimme ja lasteni synttäreille varsiinkaan tule. Tyttäriesi lapset ovat ne parhaat, vävyt vielä parempia ja ei haittaa vaikka yksi vieraissa juoksee. Onko se...
  7. MiNiA

    olenko liian herkkänahkainen??

    Lyhyesti... Anoppi sanoo joka kerran jälkeen kun lapset ovat olleet siellä et "enhän mää mitään saa tehtyä kun pojat (2 poikaa) on täällä". Oon sille sanonut että en halua lasteni olevan kenellekään riesa, enkä tykkää et hän niin sanoo, ja silti joka kerran jälkeen tulee sama virsi! Pojat on...
  8. MiNiA

    t-paidat

    tietäisikö joku mistä voisi tilata kivoja t-paitoja mummille, muualta kuin villijavapaasta? Äitienpäivänä ajattelin anoppia ilahduttaa... Kiitos etukäteen!
  9. MiNiA

    Hyvät anopit

    Kannattaa ottaa niitä lapsenlapsia hoitoon vähän useammin kuin kerran vuodessa, jotta saatte lapsenlapsiinne läheiset välit. =) Ei ne läheiset välit synny sillä, että pyydätte poikanne/tyttärenne perhettä kahville pariksi tunniksi ja siinä se. Lapsenlapsilla täytyy olla mahdollisuus tutustua...
  10. MiNiA

    Synttäriyllätys

    Toivoisin kaikilta pientä vinkkiä kuinka ilahduttaa kohta 60 v synttäreitä viettävää ihanaa anoppiani. Hänellä on neljä lasta ja yksitoista lastenlasta. Haluaisimme järjestää yllärin, mutta mitä..? Hän on perheelleen omistautuva ja hyvin huumorintajuinen.

Yhteistyössä