Hyvät anopit

Kannattaa ottaa niitä lapsenlapsia hoitoon vähän useammin kuin kerran vuodessa, jotta saatte lapsenlapsiinne läheiset välit. =) Ei ne läheiset välit synny sillä, että pyydätte poikanne/tyttärenne perhettä kahville pariksi tunniksi ja siinä se. Lapsenlapsilla täytyy olla mahdollisuus tutustua mummoonsa kunnolla. Tästä on etua mummollekin myöhemmin kun tämä sairastuu ja elää ehkä yksin leskenä, niin on sitten niitä lapsenlapsia jotka käy katsomassa ja viettämässä ehkä pidemmänkin aikaa luonasi(lomalla) ja huolehtii asioistasi ettei sinua höynäytetä vanhaa ihmistä ;) :whistle: Jos et ole ollut lapsenlapsistasi kiinnostunut aikanaan niin turha odottaa heitä käymään luonasi sitten myöhemmin
 
Liikakin on liikaa
Meillä suvussa miehen siskon äiti eli rakas anoppini ravaa tyttärensä luona jatkuvasti, ottaa hoitoon useana kertana viikossa. On ominut lapsen kokonaan, eli kun me mennään vaikka kyläilemään heille ja haluaisin pitää lasta sylissä, niin anoppini ottaa hänet heti minulta pois jos lapsi vähänkin itkee tms. Se on minusta jo liiallista. Hän kait luulee tekevänsä itsestään korvaamattoman lapsen elämässä. :\|
 
Mulla suht etäiset välit anoppiini, hän ihan mukava mutta ei koskaan jutella muusta kuin mun kotiäitiydestä, meidän talon ostosta ja pojan kasvusta.. Appi&anoppi on 3 kertaa käynyt meillä vuoden aikana, asumme kuulemma niin pitkällä, (tunnin ajomatka!!) eli meidän aina pitäisi käydä heidän luonaan! Ja taitavat olla hieman katkeria kun mulla hyvin läheiset välit äitiini ja pojallani myös, en vaan jaksa enää koittaa heitä miellyttää, voisivat tulla vähän vastaan!! :\|
 

Yhteistyössä