Hakutulokset

  1. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No niin..takapakkia taas! Alkupaino:68,2kg Paino nyt:59,5kg Painoa tippui: +700g Pudotusta yhteensä: Tavoite: 52-54kg Kyllä tämä dieetti on hankalaa, kun eilen loppui puurohiutaleet ja vehnälese. Ja tietenkin unohdin käydä ostamssa. Tänään jouduin syödä leipää aamupalaksi...
  2. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Eilen käväisin tekemässä 1,5 tunnin salitreenin ja heti on parempi olo. Selkä oli jumissa ja jumppakeppiä pyörittelin vartalon ympäri ja sainkin selän lihakset vetreäksi. Painoindeksiäni laskeskelin iltalehden sivuilla ja uudeksi tavoitteeksi otan 52 kiloa. Silloin painoindeksini olisi 21...
  3. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Nolona koitan raapustaa tänne jotakin!! Mun laihdutus menee päin pyllyä! Maanantaista-torstaihin oltiin lastenleirillä tyttöjen kanssa, jossa tietenkin syödään leiriruokaa eli sinänsä tavallista kotiruokaa, mutta kun aina tulee syötyä niin suuria annoksia. Huomenna taas jatkuu dieetti...
  4. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    juliav Minä myös pidin juhannuksena syömiset kurissa!! Söin lähinnä kasviksia, lihaa ja muutaman ihan pienen pikkunakin. En punninnut mitään kuitenkaan. Muiden juodessa päiväkahvetta ja herkutellessa mansikkakakulla oli mulla kädessä protskupatukka. Ainoastaan juoma vaihtui limppariin, enkä sitä...
  5. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Ja tiistaina paino: Alkupaino:68,2kg Paino nyt:59,8kg Painoa tippui: + 0,5kg Pudotusta yhteensä:-8,4kg Tavoite: 54-58kg Jep!! Ensi maanantain punnitusta odotellessa, dieettiä ahkerasti noudattaen!
  6. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Eilen päätin taas ottaa itseäni niskasta kiinni ja jatkaa orjallisesti dieettiä. Elokuussa palaan töihin ja siihen mennessä vielä 3kg olisi kiva karistaa. Enempään en ehkä pysty. Hyvästi jäätelöt ja muut herkut, johan sitä herkuteltiinkin tälle kesälle. Tänään juostiin miehen kanssa...
  7. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Onneksi toi mies kannusti vielä kasilta salille, vaikka vähän tuhisinkin vastaan. Pakkasin salikamat ja menox. Ja hyvän treenin teinkin. Iltapalaksi rahkaa ja 150g mehukeittoa.
  8. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tänään syönyt: Aamupala: kaurapuuro voisilmällä(beceliä),kahvia, raejuustoa 100g Lounas: Sämpylä, juustoa, naudanleikettä ja tomaattia Välipala: - Päivällinen: herne-maissi-paprikaa 200g, kanaa 100g, raejuustoa +kahvia Iltapala jäljellä Minun on pitänyt aamusta saakka mennä salille...
  9. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Mies nousi ylös aamulla lasten kanssa ja minä sain nukkua yhdeksään, eikä vielä silloinkaan olisi jaksanut nousta sängystä. Liekkö univelkoja. Siksi aamupalaksi en jaksanut puuroja keitellä. Päivän ruokia: Aamupala: fazerin juustosämpylä juustolla ja kurkulla +kahvia Lounas: Toffee tuutti...
  10. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Maanantain paino: Alkupaino:68,2kg Paino nyt:59,3kg Painoa tippui: ..... Pudotusta yhteensä:-8,9kg Tavoite: 54-58kg Täällä taas tavotteiden hakua. Viimeviikolla 2 juoksulenkkiä, mutta ei yhtään salia. Tänään taas kerkesin kuntosalille. Tänään ruokavaliossa seuraavaa...
  11. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Aamupaino 59,6 eli ihan turvotusta oli vain. Eilinen ilta ruokailu meni niin kuin pitkin. Tänään: Aamupalalla 2 ruisleipää kahvin kanssa + 150g mehukeittoa Lounaalla 100g uunilohta 200g hernemaissipaprikaa + 1 paistettu kanamuna Välipala rasvaton rahka kahvia + suklaadonitsi...
  12. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Paino tänä aamuna 60,5kg. Yök!! Viikonloppuna mässäilty tietty. Perjantaina jäätelöä. Lauantaina kylässä; mokkapalakääretorttua, kinkkupiirakkaa ja illalla grillattiin makkaraa. Ja ähkyyn asti piti syödä, vaikka päätin kerran että kylässä pitää yksi annos riittää! Sunnuntain juoksulenkki...
  13. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Laihduttaminen ei tosiaankaan ole helppoa! Minä yritän noudattaa Jutta Gustafsbergin "Go Fat Go"- dieettiä, joka menee siis näin: Aamupala: kaurahiutale 45g rasvaton raejuusto 100g sokeroimaton mehukeitto 150g Fast Omega 3 2kpl Lounas: kana 100g tai kala 100g tai...
  14. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tänään olen taas heilunut mittanauhan kanssa. Jalat ovat pysyneet ennallaan, mutta yläkroppa on pienentyyt mittanauhan mukaankin!! Painoa tippunut -7kg. -> -8,3 kg Vyötärö -6cm, -> -0 cm Rinnan ympärys -5cm...
  15. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Naistenkymppi juostu sunnuntaina ja ajaksi sain 1h 3minuuttia. Voi että kun oli hyvä aika. Olen super tyytyväinen. Maanantain punnitukset ehdin viimein koneelle laittamaan! Alkupaino:68,2kg Paino nyt:59,9kg Painoa tippui:-0,1kg Pudotusta yhteensä:-8,3kg Tavoite: 54-58kg Taas ollaan...
  16. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kyllä se tästä pikkuhiljaa!! Takaisin kun on palannut dieettiruokien pariin, huomaan heti olevani paljon energisempi ihminen. En kylläkään ihan kirjaimellisesti enää jaksa sitä noudattaa, mutta sinnepäin. Maanantaina katsellaan tuloksia. Miesten anatomia on kummallinen; mies senkun laihtuu...
  17. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Öhömm,,,! Ajattelinpas olla laittamatta tuloksia, mutta kuitenkin joku on odottanut näitä. Eli huonosti kävi... Minun uudet mitat: Alkupaino:68,2kg Paino nyt:60,0kg Painoa kertyi:+0,9kg Pudotusta yhteensä:-8,2kg Tavoite: 54-58kg Oma syy, oma vika.. Punnituksen jälkeen keitin...
  18. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Hienoa isokeiju. Uskomaton painon pudotus. 8kg!! Väsyttää niin paljon etten salille jakasa lähteä, mutta väsymykseen söinkin 200g lakuja. Nyt jännittää huominen punnitus. Jos ollaan plussalla, niin sitten kyllä dieettaan tuon viimisen kilon naisten kympin jälkeen. Ennen sitä ei kannata, kun...
  19. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tänään mennyt ihan höpöksi koko syöminen :( Tein päivällä pizzaa, jota tietenkin santsasin kun oli niin hyvää, päivällä mäkkäristä jäätelöä ja nyt illalla tekee vaan mieli syödä. 2 leipää ja yksi kylmä pizzapala jo syötynä. Ei taida maanantaina tulla miinuslukemia puntariin. Huomenna...
  20. M

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    isokeiju Mulla on siis 2 tyttöä esikoinen on 4,5-vuotias pakkaus ja vauva on 7kk. Pääpalkinto tälle laihdutusprojektille on päästä ulos syömään. Chicosravintolassa on "LittleItaly sandwich"- niminen ruoka, mikä on minun lemppari. Tottakai voisin syödä sen milloin halua, mutta päätin että...

Yhteistyössä