Hakutulokset

  1. I

    Helmikuun hippuset 2018

    Voi että tämän etovan olon kanssa. Ekassa raskaudessa sentään auttoi, kun söi tarpeeksi usein. Nyt ei yhtään tee mieli edes syödä mitään ekstraa ja jos syö, se ei auta tähän pahaan oloon. :(
  2. I

    Helmikuun hippuset 2018

    Ikävä kuulla, @Vonpoodle. :cry:
  3. I

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    No enpä kerennyt kauaa teidän seurassa kuumeilemaan. Ennen juhannusta testasin ja plussa sieltä tuli, joten siirryn tästä vaivihkaa tuonne odottajien puolelle. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille yrittäjille! :)
  4. I

    Helmikuun hippuset 2018

    Vonpoodlelle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti kaikki päätyy hyvin :)
  5. I

    Helmikuun hippuset 2018

    Onnea uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan :) Itsekin vielä aika alussa, nyt omien laskujen mukaan vasta 4+6. En oo vielä edes ottanut neuvolaan yhteyttä. Ajattelin tuossa juhannuksen jälkeen soitella. Jään sopivasti kesälomalle tässä viikon päästä ja olen pari kuukautta poissa töistä. Eli...
  6. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos onnitteluista vielä kaikile :love: Siirryn tuonne helmikuisten odottajiin, mutta saatan käydä välillä kurkkaamassa, miten täällä sujuu :) Ihanaa juhannusta ja plussatuulia!
  7. I

    Helmikuun hippuset 2018

    Hei, Minäkin ilmoittaudun varovasti tänne jo mukaan. Tein jo viime lauantaina ensimmäisen testin, jossa oli haalea plussa, tänään tehdyssä testissä olikin sitten jo sen verran vahva viiva, että uskallan sanoa sitä ihan rehelliseksi plussaksi :love: Nyt pitäisi olla 4+4 menossa. Toki olinkin jo...
  8. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hei! Tänään tein testin uusiksi, ja kyllähän siellä nyt jo vahvempi viiva oli. Joten minut saa nyt siirtää plussanneisiin. Laskettu aika näyttäisi asettuvan tuonne helmikuun viimeiselle viikolle. :love: Ikäeroa sisaruksille olisi tulossa siis 1,5 vuotta. Toivon, että pääsette myös kaikki...
  9. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    No pitihän se sitten kuitenkin testata varmuuden vuoksi. Kai tuossa kuvassa joku haalea viivanpaikka on? Taidan jättää viinit väliin kuitenkin. Teen uuden testin ensiviikolla. En ennen usko tuota varmaksi.
  10. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos kysymästä @Mininen85. :) Ei ole täällä vielä mitään uutisoitavaa. En oo testannu, kp 27/26-28 menossa. Tänään palasi taas semmonen ällö olo, mikä oli koko edellisen raskauden alku kuukaudet. Nyt lähden viikonlopuksi reissuun. Ekaa kertaa olen tytöstä erossa yön yli, nyt siis jopa kaksi...
  11. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Miri81, tuo fakta oli helpottava tieto :) Kiitos myös @Naadis neuvoista!
  12. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Täällä menossa tosiaan kp 25 / 26-28. Aikaisemmin kierto on ollu aika tarkasti sen 28, nyt edellinen kierto raskauden jälkeen, joka oli ensimmäinen ilman mitään hormonaalista ehkäisyä, oli 26 päivää. Mulla olis lauantaina (kp28) illallistilaisuus, jossa saisi ruoan kera viiniä. Mitä mä nyt teen...
  13. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Joo, kyllähän täällä piinaillaan kovasti. Niin kovasti, että olen keksinyt vaikka mitä oireitakin jo :D Yks päivä koski mahaan ihan kun olis menkat alkamassa, enkä muista, että normaalisti olis kesken kierron ollut tollasia tuntemuksia. Nyt on parisen päivää ollut ihan selvää etovaa oloa...
  14. I

    Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

    Heippa vaan kaikille! Ajattelin nyt tähänkin ketjuun ilmoittautua mukaan, kun teidän juttuja olen jo tovin taustalla lueskellut. Ikää mulla 38 v, ja esikoinen nyt 10 kk. Toiselle annettiin lupa tulla noin kuukausi takaperin, kun jätettiin ehkäisy pois. Haaveissa mulla olisi, että lapset olisi...
  15. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hurjan paljon onnea @Miri81 :)
  16. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miri81 tsemppiä ja uutta yritystä! @Miljamaaria mulle vois laittaan listaan esikoisen pinkillä, kiitos :) Täällä ei mitään raportoitavaa. Odottelen loppuviikkoa, jolloin voisi olla otollinen aika :) Toivottavasti ei tälläkertaa onnistuta taas kehittämään jotakin kränää sille hetkelle, jotekin...
  17. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hei! Oon viettänyt vähän hiljaiseloa täältä, kun palasin pari viikkoa sitten töihin ja on ollut vähän hiusketta totutella näihin uusiin rutiineihin taas! Esikoinen on onneksi vielä isänsä kanssa kotona, eikä tarvinnut vielä hoitoon mennä. Saavat hekin vähän isä-lapsi laatuaikaa. Toiveissa...
  18. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Tiituu ja @Miljamaaria tervetulotoivotuksista! Ihana kun täällä on nyt ollut vähän aktiivisempaa keskustelua :) @tahuna :lle peukkuja, että viivat vahvistuisivat!
  19. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Tänään menee viimenen e-pilleri kurkusta alas. Eli täälläkin ruetaan ihan tosissaan jännäilemään tästä eteenpäin! :)
  20. I

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Hei kaikki! Taidan varovasti tänne jo ilmoitautua mukaan, vaikka yritys ei ihan vielä ole päällä. Mulla ikää 38v ja meillä on ennestään tyttö 8 kk. Ollaan puhuttu, että aloitettais yritys toukokuussa, että menis seuraava tulokas sitten varmasti vuoden 2018 puolelle. Voishan noille enemmänkin...

Yhteistyössä