3-kymppiset toista lasta yrittävät

Pakko tulla takavasemmalta toivottaman isot isot onnet sulle @Miri81!!! (y) <3

Meillä melkee kirjaimellisesti sama tilanne - mutta ilman plussaa :unsure: maanantaina luulin et alka kierto oikeena päivänä, mutta maanantain tiputtelun jälkeen ei mittää! Tänään testattu selkeä nega, eli vähemmän onnellisella lopulla tämä kierto...
 
@anscu on/off menkkajomoja ja oudosti tuikkii/pistää vasemmalla alavatsalle, miltei nivusessa (ja välillä oikealle mut useimmin vasemmalle). Mä jo maalailen mielessäni et tää olikin ovuloimaton kierto ja nyt tuonne vasemmalle on muodostunut kysta. Löysin eilen iltapäivällä kaapista yhden pc liuskan enkä malttanut sit olla testaamatta ja se näytti negaa.
 
@Miri81 siis apua, nyt lävähti predictorin earlyyb selkeä viiva jonka mieskin totesi oikeaksi eikä vaan minun kuvitelmaksi!! Eli siis todellakin hyvin samanlaisessa tilanteessa nyt mennään Tarrasukkia molemmille nyt...!
Oijoijoi!!! Uskomatonta!!! Onneaonneaonnea!!! :love: Räpylät kyynerpäitä myöden ristissä täällä mein molempien puolesta!!!

@Tiituu voimia ja rohkeutta!! Toivotaan hartaasti, että sulla myös muuttuu plussaksi!!!(y)
 
Heippa naiset
Oon 32v (parin kk päästä) , elokuussa 2016 jätetty ehkäsy pois eli nyt ois yk10 ja mitään vaan ei tapahdu . Esikoinen -07, hän taisi tärpätä alle 6kk.

Näin pitkään oon pysyny pois palstoilta/keskusteluista mutta nyt annoin periksi ku putosin korkealta. EKAA KERTAA OLIN VARMA... paskat. Tällä hetkellä menossa kp5/25. En oo ollu huolissani mutta kyllä pikkuhiljaa alan olemaan....

Luin melkein koko ketjun ja tosiaan onnea plussanneille! Muille vaan positiivista mieltä ja voimia kiva jos otatte minut vastaan.
 
Viimeksi muokattu:


3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | kp28/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk1 | kp??/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp16/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk7 | kp22/35 | PCO, Letrozol, Metformin, Pregnyl | esikoinen 3/14
Mertt1 | 32v | yk6 | rv6+6/28-30 | kem yk1, yk2 | Lugesteron | esikoinen 3/16
Mininen85 | 32v | yk10 | kp7/25 | esikoinen 08/07
Naadis | 29v | yk 6 | kp1/?? | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp4/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät
Miljamaaria
dpo8
anscu dpo14

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017 (yk3)
Mertt1 14.5.2017 (yk6)
Miri81 1.6.2017 (yk2)
Marjee 2.6.2017 (yk4)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea @Marjee :love: Mahtavaa että plussatuuli puhaltaa kesän kunniaksi! Saisi pyyhkäistä meidät kaikki täältä odottajiin :LOL:

@Tiituu Voi :poop:! Ensi kierrossa saisi olla jo sun vuoro, olet jo ihan tarpeeksi kauan odottanut. Toivottavasti pettymys lievenee pian. Ei sitä heti osaa ajatella positiivisesti että uusi kierto, uusi mahdollisuus.

Tervetuloa @Mininen85 (y) Lisäsin sut listalle ja laitoin tälle päivälle kp6, menikö oikein? Haluatko että lisätään listoille missä kuussa sun esikoinen on syntynyt? Ja jos haluat niin laitetaan sukupuoli sinisellä tai punaisella :)

@anscu Sullahan on jo noin isot dpo:t! :cool: Onko sellainen olo et olisi voinut tärpätä? :love:

Mulla on hyvin vahva fiilis ettei taaskaan tärppää. Luojan kiitos raskaushormoni alkaa pikkuhiljaa poistua! (y) Olo alkaa olla normaali ja turvotuskin on laskenut (eilisaamusta paino pudonnut kilon!). Välillä on pientä menkkamaista tunnetta, normisettiä ennen rättipäiviä. Nyt on kp20 ja dpo6, jos luteaali pysyy letroista huolimatta 14 vuorokauden pituisena niin tämä kierto on elämäni ensimmäinen oppikirjan mukainen 28 päivän kierto :LOL: Menkkoja odottelen alkavaksi ma 12.6.
 
Kiitos tsempeistä <3, hiukan kyllä nyt masentaa ja usko tässä asiassa on koetuksella. Kävin kuitenkin ostamassa pc ovistestejä jos nyt sit tässä kierrossa taas testasi systemaattisemmin kun toi viime kierto oli niin outo.
 
@Miljamaaria kp5, olin muka fiksu ja yöllä kirjotin 12 jälk sen elokuu ja punainen laitetaan. Kiitos ❤

Mie oon vaan maalaisjärjellä toiminu nää kuukeudet, mut nyt ostin ovistikut ja greippimehua... pakko yrittää.

Ja tosiaan kellekään ei oo puhuttu tästä mitään eli en voi oikeen avautuu voin miehen kanssa toki puhuu mut en haluu masentaa.
 
@Marjee Oliko tämä tärppikierto muuten yk4 vai yk5? Veikkasin listalle yk4 :)

Oli muuten pakko tehdä eilen kontrollitestit Pregnylistä :LOL: Oireet on niin kivasti lieventyneet että oletin testien näyttävän jo tyhjää, olihan piikistä eilen 8 päivää. Ei näyttäneet :eek: Ovistestissä oli selkeä viiva ja raskaustestissäkin viivalaseilla nähtävä hento viiva. Pakko testata vielä huomenna, toisin kuin yleensä, mä haluan nähdä blancon testin :ROFLMAO: Haluan olla varma että kaikki on poistunut että jos testissä jostain syystä myöhemmin näkyisi jotain, se olisi sitä itseään eikä jotain lääkejäämiä. Pakkohan tässä on raskaustesti ennen menkkoja tehdä vaikka usko tärppiin on 3% luokkaa :notworthy: Saa sulatella pettymystä jo ennen menkkoja, ei tarvi sit masistella vaippa haitarissa.

Oikein mukavaa sunnuntaita kaikille! Ihanaa et edes sää on nätti :love: Ulkona lämpimässä auringonpaisteessa jopa negapettymykset unohtuu hetkeksi :)
 
@anscu ja @Miljamaaria tsemppiä piinailuun! Toivon että kumpikaan ei joudu pettymään :love:

Mulla takana vaikea viikonloppu. Pettymystä taas käsitelty mitä ei helpottanut se että tuntuu että sos.media täynnä vauvauutisia. Esikoisella kovia "uhmakohtauksia" niin nekin vei voimia. Mutta nyt vaan uuteen nousuun sit taas. Parempi fiilis siis nyt, vaikka onkin ma ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa @Tiituu että on jo parempi fiilis! :cool: Pitkänmatkalaisena joutuu käsittelemään ihan eri määrän pettymyksiä kuin alkutaipaleella plussaava. Mä ainakin huomaan välillä miettiväni koko homman järkevyyttä, että näillä rupuvehkeillä vielä tässä iässä. Jos olisi sattunut käymään heti tärppi, ei olisi käynyt pienessä mielessäkään :LOL: Kaikkea sitä ehtii miettiä kun aika kuluu. Aika hyvin kyllä että maanantai ja silti parempi mieli - jospa ennustaisi poikkeuksellisen upeaa viikkoa (y)

Ja äääää @anscu on jo dpo14! :cool: Miten voit olla noin cool? Kertoilehan kuulumisia!

Täällä alkoi viimeinen piinaviikko ja sen kunniaksi raskaustesti oli nega (y) Pregnyl has left the building :cool: Nyt vaan kaikki raajat ristiin että menkat ei alkaisi ainakaan viikonloppuna, meillä olisi lapsivapaa ja ehkä hyvällä tuurilla ekaa kertaa 1,5 kuukauteen mahdollisuus viettää laatuaikaa kahdestaan :love: Sitten seuraava rako olisikin kuukauden päästä. Pitäkää peukkuja! :LOL:
 
Mä pidän peukut pystyssä @Miljamaaria! :)(y) en tiiä itekään miten oon näin cool :whistle: jotenkin musta vain tuntuu tällä hetkellä, että petyn liikaa jos sieltä tulee nega :confused:

mun pikkusisko tuli nyt meille kesälomalle, niin sekin vähän auttaa saamaan ajatuksia muualle (on sen verran mua nuorempi, että sille en näistä haaveista oo kertonukaa:LOL:)

Kiitos tsempistä @Tiituu :)
Toivottavasti tulis oikein lämpöinen ja aurinkoinen viikko :love:
 

Yhteistyössä